KOK-spotting!!! Kokker gespot? Meld het hier ;-)

@marisca77 wrote:

@nathaliehvdominique wrote:
iedere vrouw die ik zie met kinderen vraag ik me af …

zouden die nou ook op KOK zitten …

heel in het begin toen ik me aanmeldde hier heb ik een oproep geplaatst voor dames uit mijn plaatsje … maar er is niemand hier die in papecity woont :cry: :? ik heb niks te spotten !!!

dat heb ik nou ook zeker als ik ergens ben waar veel moeders zijn

efteling of zo

Heb ik hier ook wel is, eigenlijk zou ik het gewoon moeten vragen :lol: :lol:

Ik heb deze week karin2 gespot met haar man en kinderen :thumbup:

We wisten van elkaar niet dat we op vakantie waren.

We troffen elkaar bij plopsaland coo.

Ik zette Y.ara op het podium en stootte ineens iemand me aan,dacht nog nou daar is toch niks mis mee :think: :think: :think:

Wjajajajajahahahahahahaha kijk ik goed zie ik Karin2 ineens staan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Paar dikke smakken en even geteut en toen bleven wij even bij kabouter klus zijn optreden kijken en zij gingen er weer van tussen.

Wel erg toevallig om elkaar daar te trefffen in zo`n park :thumbup:

Haha Schoen, ik herkende eerst je haar, toen keek ik eens even wat voor kinderen aan je rok hingen en die herkende ik meteen :smiley:

Ik heb je nog even gezocht nadat wij weg waren gegaan, was wel leuk geweest om de meiden met Klus op de foto te laten gaan. Kabouter Klus ging echt met elk kindje op de foto :thumbup:

Chris durfde niet :wink:

Maar heel toevallig dat ik je daar trof zeg! Ik zag nog een bekend gezicht in Coo maar ik kan er niet opkomen waar ik haar van ken,irritant :wall:

En ik meende klavertje4 op het vakantiepark Felsenhof in Gerolstein te hebben gezien maar gezien haar posts hier op het forum was ze afgelopen week gewoon thuis :mrgreen:

Waren er vandaag kokkers op de Binnenmaas in Mijnsherenland???

Ben een weekeind bij m’n ouders en vroeg me ineens af of dit nog bestond…ja dus…nog precies als vroeger…hihi…

Het was best druk,dus wie weet…

@mandy_d. wrote:

Ben een weekeind bij m’n ouders en vroeg me ineens af of dit nog bestond…ja dus…nog precies als vroeger…hihi…

Afgelopen woensdag ben ik er geweest.

Had ik het geweten Mandy, hadden wij wel wat kunnen afspreken… :slight_smile:

Woon er ook niet zover vandaan.

Ik heb vanmiddag ook een bekende kokker gespot, of eigenlijk 3 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

en gezellig dat het was, echt een heerlijk middagje gehad :thumbup:

@Mir71 wrote:

@mandy_d. wrote:

Heeee, ja achteraf ging dat zeker door m’n hoofd ja,maar wist het zelf niet eens…

Zat bij m’n ouders met de kids en 's morgen om 10 uur zaten we een beetje te brainstormen wat we konden gaan doen…ineens kwam dit in me op…nogal last-minute dus…

Ik ken uiteraard meerdere mensen die er redelijk vlakbij wonen,maar gek genoeg hoorde ik NOOIT iemand hierover…dacht dat het niet meer bestond…integendeel! Jeugdsentiment!

@mandy_d. wrote:

@Mir71 wrote:
@mandy_d. wrote:

Heeee, ja achteraf ging dat zeker door m’n hoofd ja,maar wist het zelf niet eens…

Zat bij m’n ouders met de kids en 's morgen om 10 uur zaten we een beetje te brainstormen wat we konden gaan doen…ineens kwam dit in me op…nogal last-minute dus…

Ik ken uiteraard meerdere mensen die er redelijk vlakbij wonen,maar gek genoeg hoorde ik NOOIT iemand hierover…dacht dat het niet meer bestond…integendeel! Jeugdsentiment!

Dan heb je mijn berichtjes van de laatste dagen niet goed gelezen… :wink: :mrgreen:

@Heleen wrote:

Ik heb vanmiddag ook een bekende kokker gespot, of eigenlijk 3 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hahaha dan hebben wij het ‘beter’ gedaan…wij hebben er wel 5 gespot! :mrgreen: 8) Heeel erg gezellig Heleen! En je hebt echt heerlijke kids gemaakt met K. samen! :inlove:

@Rhiannon wrote:

@Heleen wrote:

Hahaha dan hebben wij het ‘beter’ gedaan…wij hebben er wel 5 gespot! :mrgreen: 8) Heeel erg gezellig Heleen! En je hebt echt heerlijke kids gemaakt met K. samen! :inlove:

Zeker weten!

Dankje! Jullie ook geweldige kids, Casper is zo liefff :inlove: :inlove: :inlove: hahaha daph en myr zaten er ook bovenop hihihi

Snel weer he? :thumbup:

@Mir71 wrote:

@mandy_d. wrote:
@Mir71 wrote:
@mandy_d. wrote:

Dan heb je mijn berichtjes van de laatste dagen niet goed gelezen… :wink: :mrgreen:

Betrapt…ik heb de laatste dagen helemaal NIET gelezen…enkel zoveel als kan alleen de jarigen gefeliciteerd…bij m’n ouders heb ik de link van de midsummers niet,dus sinds vrijdagavond niet meer geweest iig…ga het teruglezen later…

Vanmiddag in de Vlietlanden Mellie gespot!! :dance:

Nina is me daar een partij gegroeid zeg. :shock:

Het wordt tijd voor Nina spam! :inlove:

Het was gezellie! En je zat idd niét bij de roze paaltjes met je Nostradamus boek :mrgreen:

Ik ga zo Gerenkim spotten! :mrgreen: Heb wat overgekocht, en ze was zo lief om het te brengen!! :-*

en is je ventje er blij mee :mrgreen: sweetlove?

Vanmiddag was ik te stadten met Mamy

In een winkel kwamen we Isabel Sofie tegen

en samen even staan kletsen

Kokker Nomi spot Kokker Lydia in de super de boer…haha…eindelijk maar dan toch eens…

Had haar niet herkend maar hoorde haar Lev roepen…dus toch maar even terug gelopen…grappig…

En,nog gelukt met de boodschapjes Lydia? valt niet mee he met 2 kids en een mooie ronde bolle buik…fijn weekend nog…

@nomi wrote:

Kokker Nomi spot Kokker Lydia in de super de boer…haha…eindelijk maar dan toch eens…

Had haar niet herkend maar hoorde haar Lev roepen…dus toch maar even terug gelopen…grappig…

En,nog gelukt met de boodschapjes Lydia? valt niet mee he met 2 kids en een mooie ronde bolle buik…fijn weekend nog…

Ik ben dus net terug he van die boodschappen… Zo lang was ik er zoet mee. En met lev :wall:

Ik zag er ook echt spotalicious uit :liar:

Maar vond t wel leuk!

Haha Lydia…je zag er goed uit hoor…

enne,ik vond het ook leuk je ff te zien…

heb vandaag kokster dune ontmoet, mocht bij haar thuis gogo’s halen.

het was erg gezellig!

nogmaals bedankt voor de gogo’s en de koffie.