KOK-spotting!!! Kokker gespot? Meld het hier ;-)

ik heb zaterdag wel 7 kokkers gespot :mrgreen: 8) :lol:

meeting gehad? :wink:

Of had je ze echt spontaan “in het wild” gespot? :mrgreen:

Ik spotte vorige week een kokker mét dohcter, maar had weer niet het lef haar aan te spreken! :oops:

@mamy wrote:

Ik spotte vorige week een kokker mét dohcter, maar had weer niet het lef haar aan te spreken! :oops:

Dacht al wat duurt het lang :lol:

Joh, we spreken gewoon een keer af :thumbup:

Haha Lydia dat klopt…hihi…je hebt pb

Goedevrijdag heb ik Klavertje 4 gespot bij de benzinepomp. Haar man was aan het tanken en ik was wind op de banden van onze auto aan het laten. We hebben uitgebreid gezwaaid :mrgreen: .

En MamaMarianne en ik hebben elkaar vorig jaar gespot in Ballorig te Heerenveen.

En via Hyves ben ik (digitaal) gespot door Mayo28. We waren op de havo vriendinnen en kwamen er gisteren achter dat we beide hier op het forum zitten zonder dat we dat van elkaar wisten :mrgreen:.

@merel33 wrote:

@MamaMarianne wrote:
vandaag schoen en merel33 gespot :lol: @mijn huis :lol:

was gezellig meiden :wink:

idd

het was gezellig volgende keer bij mij? :thumbup:

Is goed! gezellig :smiley:

@Formally known as Vuegje wrote:

Goh, ja? echt??

:mrgreen:

@Esther28 wrote:

Goh, ja? echt??

das toevallig ik ook 8)

ja he? :wink:

trouwens, jij bent ook nog laat wakker

is het nog gezellig op zolder? :lol:

:lol: :lol:

humm meeting zouik het niet echt noemen .

We zijn gezellig gaan eten met een groep meiden :mrgreen:

hoihoi

zijn er geen auto stickers van het kok. Met zoals de miniclub ofzo. Dat maakt het spotten onderweg makkelijker.

groetjes

marlies

@Greetje14 wrote:

@mamy wrote:

Dacht al wat duurt het lang :lol:

Joh, we spreken gewoon een keer af :thumbup:

Ja hihi dat moeten we nu maar eens doen inderdaad :mrgreen:

@lizzy wrote:

@Esther28 wrote:

Goh, ja? echt??

das toevallig ik ook 8)

8) :mrgreen:

Ik heb vanmiddag geloof ik Paschal75 gespot :think: achter de kinderwagen en anoek had een fel rose jasje aan :inlove:

gr melanie

Afgelopen zondag in de stad Anne-marie met T.ijn, S.em en man gespot. We zaten naast hen een broodje te eten in de LaPlace, maar ik durfde niks te zeggen :lol: :doh:

Het was net of S.em mij wel door had. Hij bleef maar staren :lol: :lol:

Wel heel raar om iemand te ‘kennen’ zonder dat diegene mij herkent (of ze moet toevallig mijn trouwfoto ooit een keer gezien hebben, verder ben ik aardig anoniem hier 8) )

@melanie wrote:

Ik heb vanmiddag geloof ik Paschal75 gespot :think: achter de kinderwagen en anoek had een fel rose jasje aan :inlove:

gr melanie

Grappig zeg, heb je niet even wat gezegd of geroepen?

Herkende je Anoek en Sven ?

Hoi,

Ik zat in de auto :wink: ging op weg naar huis, en wist het niet voor 100% anoek heb ik van de achterkant gezien en sven niet, zag alleen de kinderwagen en jij keek mijn kant op, ik denk mmmmmmmm die lijkt er wel veel op :wink:

gr melanie

Ik heb Marite getroffen tussen de gezellige meisjeskleren van de Hema :smiley:

Gezellig gekletst en nog even wezen spoorzoeken naar Sarah. Ze haalde heel gezellig alle mooie meidenkleding van de rekken en ging ermee vandoor en op een gegeven moment was ze even weg. Ook mijn bengel hing ergens tussen de rokken maar we hebben even gezellig kennisgemaakt onder het genot van 2 peuters en de Hema designer clothes :mrgreen: :thumbup: :-*

…Ik heb nu wel heel vaak gezellig gezegd he :smiley:

Marite heeft even geen easy access internet dus haar gezellige posts moeten jullie even missen.

:mrgreen: Nou het was in elk geval gezellig!

(zegt Marite half hangent over 3 dozen en ander spul in de gang waar de computer tijdelijk staat -en die ik aan kan sluiten als ik de magnetron en de wasmachine uit laat :roll: :lol: -)

Ik heb dus Karin2 gespot! Samen met C.hristan en zijn kleispulletjes :inlove: . Ronduit GEZELLIG! En bedankt nog voor de zoekactie naar mijn wegloop kind! :roll: (en voor de H.ema wc-juf, ja mijn kinderen zijn allebei zo :wink: )