KOK-spotting!!! Kokker gespot? Meld het hier ;-)

@Kaar wrote:

@Marite wrote:
Ik spot Kaar geregeld… op het station bijvoorbeeld zodat ik mijn bus mis :wink: :stuck_out_tongue: !

Ja dat was echt stom van de buschauffeur… Heb je nog lang moeten wachten op een volgende bus? :-*

Ik ben binnen een peperduur kopje thee gaan drinken, miste ik bijna de volgende bus weer :lol: :oops: .

@Marite wrote:

@Kaar wrote:
@Marite wrote:
Ik spot Kaar geregeld… op het station bijvoorbeeld zodat ik mijn bus mis :wink: :stuck_out_tongue: !

Ja dat was echt stom van de buschauffeur… Heb je nog lang moeten wachten op een volgende bus? :-*

Ik ben binnen een peperduur kopje thee gaan drinken, miste ik bijna de volgende bus weer :lol: :oops: .

:lol:

@issie wrote:

volgens mij…heb ik gisteren Claudi28 ofzoiets uit mijn hoofd doe ik dit nu :oops: :oops: :oops: gespot met kleine Marit op de markt . Ze was ook een lekker visje aan het kopen volgens mij…ik herkende marit van de foto’s hier vandaar dat ik het dacht maar niet helemaal zeker wist en nu nog niet weet :oops: :mrgreen:
Dus jij hebt aandachtig mijn dochter zitten te bewonderen in de kinderwagen begrijp ik :mrgreen: …

offuuh was jij diegene die aan het sta tafeltje een visje aan het weten was, met kids om je heen? :think: :mrgreen:

nee hahaha…zaten op het bankje…wel kids om ons heen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

vist het topic op van pagina weet-ik-hoeveel

jaaaaaa, oranje race-monster weer eens gesignaleerd :mrgreen:

Oh ja, ik heb gisteren een hele lieve Kokker gespot!

@annemarie69 wrote:

vist het topic op van pagina weet-ik-hoeveel

jaaaaaa, oranje race-monster weer eens gesignaleerd :mrgreen:

hihihi en fietsmonster al bellend ook gesignaleerd :mrgreen: Annemarie fietst met een tempo van een racefietser hoor :mrgreen: :thumbup:

Ik heb een week of 4 geleden de knappe dochters van Jassie gezien met hun papa? bij de Ikea in eindhoven. Ik herkende Saba van foto’s hier op KOK en ja hoeveel zusjes heten er nu Saba en Tosca he? :mrgreen: :inlove:

gister sophie gespot :thumbup: :mrgreen:

vandaag schoen en merel33 gespot :lol: @mijn huis :lol:

was gezellig meiden :wink:

Ik denk dat ik een kindje van een kokker heb gespot :wink:

Bij een gastouder :mrgreen:

zowwww ik wil ook gespot worden… :snooty:

@faizaa wrote:

In augustsus ben jij weer aan de “spot” beurt. :inlove:

@ruud wrote:

@faizaa wrote:

In augustsus ben jij weer aan de “spot” beurt. :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: en nog wel door een modie… :mrgreen: 8)

He wat een leuk topic :smiley:

Mijn jongste blijkt op de zelfde creche te zitten als de mooie Sterre van Ke.

Ik durfde eerst niks te zeggen maar toch gedaan 8)

Ik heb met de vrijmarkt een KoK’er gespot, maar ze reageerde niet hihihi, dacht misschien dat ik gek was toen ik riep, “Jáááá Kokker gespot” :mrgreen:

waar?

ben niet nieuwsgierig :liar:

@MamaMarianne wrote:

vandaag schoen en merel33 gespot :lol: @mijn huis :lol:

was gezellig meiden :wink:

idd

het was gezellig volgende keer bij mij? :thumbup:

@oessie wrote:

gister sophie gespot :thumbup: :mrgreen:

lees dit nu pas hihihi ja en ik heb oessie gespot :mrgreen:

@marisca77 wrote:

waar?