is goed :mrgreen: houden we een keer een minimeeting in de akkerhof :mrgreen:
gezellig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:shock: hier in mijn dorp zijn geen ( a.s. ) zwangere die op kok zitten , of ze zitten heel goed verstopt … ik zou ook wel eens willen spotten
Volgens mij zie ik Karin2 hier wel eens in het dorp lopen, kwam ik laatst achter toen ik een foto zag…dacht he een bekend gezicht.
En kaboutertje kom ik heel soms wel eens tegen, ben er pas sinds kort achter dat ze hier op het forum zit. Ik kende haar daarvoor al, maar wist niet dat ze ook een kokker was :mrgreen:
Ik ben gespot door Cell…ja zij herkende mij eerst en riep: ha een bekende bril! Krijg je ervan als je met je closeups op kok gaat :oops: Maar wel leuk om je eens te ontmoeten Cell!
Ik weet haast zeker dat ik Vicky vanmiddag zag lopen bij een zandkasteel voorstelling,Ik dacht je te herkennen en liep naar je toe,was er bijnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en toen floot Erik me terug. Ik moest komen want de ober wachtte op hem,want hij moest de koffie afrekenen en had alleen pin bij zich.
Tja je laat de kinderen ook niet alleen zitten he?
Maar wel jammer,ik heb later de hele zaal wel door gekoekeloert,maar heb je niet meer gezien.
Jammer :? :? :? :? :?
Oooo dat is zeker jammer zeg Ik was er idd Dus dan zal ik t ook wel geweest zijn Wij zaten helemaal boven op t balkon, de bovenste rij in het midden!
Hoe vond Y. het? Kaylee vond het helemaal geweldig, ging zelfs huilen toen het afgelopen was haha… Nu zegt ze alleen nog maar “als toto en sassa weer komen gaan we nog een keertje he” :mrgreen: :inlove:
volgens mij…heb ik gisteren Claudi28 ofzoiets uit mijn hoofd doe ik dit nu :oops: :oops: :oops: gespot met kleine Marit op de markt . Ze was ook een lekker visje aan het kopen volgens mij…ik herkende marit van de foto’s hier vandaar dat ik het dacht maar niet helemaal zeker wist en nu nog niet weet :oops: :mrgreen:
@Vicky wrote:
Oooo dat is zeker jammer zeg Ik was er idd Dus dan zal ik t ook wel geweest zijn Wij zaten helemaal boven op t balkon, de bovenste rij in het midden!
Hoe vond Y. het? Kaylee vond het helemaal geweldig, ging zelfs huilen toen het afgelopen was haha… Nu zegt ze alleen nog maar “als toto en sassa weer komen gaan we nog een keertje he” :mrgreen: :inlove:
wij zaten beneden in rij 9,had de zaal al doorzocht en vond het raar jou niet meer te zien :think: :think: :think: Zo groot was die zaal nu ook nog niet :lol:
Y.ara vond het leuk en deed ook steeds mee. Zij was diegene die keihard neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee door de zaal tetterde toen het nog redelijk stil was :lol: :lol: :lol: Verder hadden we het buurjongetje mee en die heeft lekker bij Erik op schoot gezeten en met open mond gekeken.
Gaan jullie nog naar piet piraat toevallig?
Ik heb woensdag Diana73 gespot maar ik twijfelde dus heb haar niet aangesproken :oops: :oops: :oops:
Maar via pb heb ik het haar gevraagd maar ze was het wel :mrgreen:
@schoen wrote:
@Vicky wrote:Oooo dat is zeker jammer zeg Ik was er idd Dus dan zal ik t ook wel geweest zijn Wij zaten helemaal boven op t balkon, de bovenste rij in het midden!
wij zaten beneden in rij 9,had de zaal al doorzocht en vond het raar jou niet meer te zien :think: :think: :think: Zo groot was die zaal nu ook nog niet :lol:
Y.ara vond het leuk en deed ook steeds mee. Zij was diegene die keihard neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee door de zaal tetterde toen het nog redelijk stil was :lol: :lol: :lol: Verder hadden we het buurjongetje mee en die heeft lekker bij Erik op schoot gezeten en met open mond gekeken.
Gaan jullie nog naar piet piraat toevallig?
Zo als ik dat had geweten had ik ook even goed rond gekeken vanmiddag :lol:
Ik spot Pino iedere week wel een paar keer, maar dat is niet eerlijk, want we wonen bij elkaar in de straat. :mrgreen:
ik spot heel vaak Dincy ( want zij is mijn dinnetje :inlove: ) en LadyC… helaas straks niet meer zo vaak…en haar mannetje(s) straks ook niet meer…haar mannetje zit bij mij op de groep in kdv, maar ze gaan naar een andere, dichter bij huis…
Schoen, wij gaan niet naar piet piraat, Kaylee vindt daar niet zoveel aan :think:
haha Miranda was ook daar? :mrgreen:
mIRANDA WELKE RIJ ZATEN JULLIE?
Ik spot Kaar geregeld… op het station bijvoorbeeld zodat ik mijn bus mis !
Wij zaten op rij 15 de laatste 3 stoelen aan de rechterkant :lol:
Wel foto’s gemaakt en een klein filmpje :oops:
Niet gewacht in de foyer op Toto,Sassa en Koning Koos…
@Janet76 wrote:
Volgens mij zie ik Karin2 hier wel eens in het dorp lopen, kwam ik laatst achter toen ik een foto zag…dacht he een bekend gezicht.
En kaboutertje kom ik heel soms wel eens tegen, ben er pas sinds kort achter dat ze hier op het forum zit. Ik kende haar daarvoor al, maar wist niet dat ze ook een kokker was :mrgreen:
Hihihi ja en het wordt hoog tijd dat we eens heerlijk gaan thee leuten, want die korte meetings op het CB en het dorp of sportschool zijn lang niet zo gezellig als ze kunnen zijn hihihihihi
Ik ben weer redelijk hersteld, dus we kunnen een afspraak maken hoor!
@Marite wrote:
Ik spot Kaar geregeld… op het station bijvoorbeeld zodat ik mijn bus mis !
Ja dat was echt stom van de buschauffeur… Heb je nog lang moeten wachten op een volgende bus? :-*
@miranda33 wrote:
Wij zaten op rij 15 de laatste 3 stoelen aan de rechterkant :lol:
Wel foto’s gemaakt en een klein filmpje :oops:
Niet gewacht in de foyer op Toto,Sassa en Koning Koos…
Zat er dan niet een paar rijen voor je een meid met een enorme bos donkere krullen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wij zaten rij 9 en dan stoel 3 4 5 en 6 ook aan rechterkant :lol: