Elke week met peuterzwemmen spotten mij zoon Mees en ik; Ellen (koknaam Mees) met Jesse, maar door de zomervakantie even niet, tijd voor weer een zwemles dus!
En vorige week zondag nog Dijanka met Lara in het andere zwembad.
Beste waterratten dus die kids van ons
marion, was jij vanmorgen rond h12 op de parkeerplaats bij de c1000 in emmeloord… ik dacht dat ik je kinderen zag lopen :lol: ze leken er in ieder geval veel op
Ik spot loussie regelmatig
We hebben elkaar al in de msn en toen kwamen we erachter dat we op hetzelfde forum zitten haha :lol: :lol:
John en ik hebben vandaag Debbie en Lana gespot in Madurodam! :thumbup:
Na dr geroept te hebben zag ze ons, maar herkende ons niet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dus wij maar doorgelopen haha! :lol:
haha :mrgreen: :mrgreen:
Ik heb net na schooltijd Baukje gespot haar dochtertje en mijn oudste zoontje zitten bij elkaar in de klas
Nien, ja ik was het :mrgreen: wat heerlijk dat dat racemonster van jou zo herkenbaar is :thumbup: :lol:
@klavertje4 wrote:
marion, was jij vanmorgen rond h12 op de parkeerplaats bij de c1000 in emmeloord… ik dacht dat ik je kinderen zag lopen :lol: ze leken er in ieder geval veel op
Ow hemel, nou die kans was op zaterdagochtend héél erg groot! Welke C1000?
@annemarie69 wrote:
Nien, ja ik was het :mrgreen: wat heerlijk dat dat racemonster van jou zo herkenbaar is :thumbup: :lol:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :mrgreen: En dit keer herkende ik je direct :mrgreen: Ik heb nog even getuterd hihihihihihihihi
ajb spooky
@hedwich wrote:
ajb spooky
Je bent lieffffffffffffffff!!!
Nou, vandaag hebben wij elkaar gespot in de AH: Niek en kind!
Zo leuk, ik stond naar haar te kijken met een gezicht ik ken haar…ze komt mij bekend voor, zij knikt jaahaaa ik ben het! Ik , stomme koe, kijkt de andere kant op om te kijken of zij het nou tegen mij had hahahaha…Niek nog een keer, jaaaaaaahaaa ik herken je via Jeroen van KOK! Nooit geweten dat zij ook in dezelfde plaats woon. Kennen wij wat afspreken met elkaar!
Leuk!
Liefs,
Moon
Herkende ze je niet eens van de meeting? :think:
@ruud wrote:
Herkende ze je niet eens van de meeting? :think:
Herkennen wel, maar ik wist niet meer waarvan :oops: :oops:
Sorry, ik heb daar ook zoooooooooooveel nieuwe gezichten gezien hahaha. Jij als man kent natuurlijk iedereen…(je harem)
haha spooky lachuh…
ik dnek ook niet dat ik iemand zou herkennen als een KoKker hoor, ik heb 1 iemand hier van KoK es gespot via pb ( niet in het echt) zo van over en weer, en kwamen we erachte r zo van he jij woont een blok verder als ik en we hebben bij elkaar in de klas gezeten en de zelfde vriendin gehad hahah zo leuk als dat kan zijn :thumbup:
Spuit elf komt zelf ook ff reageren :mrgreen:
Moon, we hebben elkaar er al eens over gesproken hoor, dat we in dezelfde stad wonen. Na de meeting schreef jij:
@spooky wrote:
@Niek! wrote:Jewel, leuk je ontmoet te hebben. Zo te lezen wonen we nog redelijk dicht bij elkaar in de buurt (P’end).?
:-*
Heeeeeeeee wat leuk! Ik woon ook in Prend!
Maar heb jou niet eerder gespot hahahaha
Liefs,
Moon
Waarop ik antwoorde:
@Niek! wrote:
Spooky, ik heb jou wel even voorbij zien lopen gisteren,maar nog niet hier in de stad Wie weet, komen we elkaar in de toekomst tegen, nu weten we op wie we moeten letten (hoewel ik wel het type ‘oogklep’ ben, hoe vaak ik niet hoor ‘he, zag je me vorige week niet roepen en zwaaien?’ :oops:
Dus ik herkende je meteen, tenminsteeee… Ik herkende Jeroen en keek daarna of ik jou zag
Eerst zag ik je bij Sinterklaas, je tilde Jeroen op, en toen herkende ik hem dus. Toen ik je aan wilde spreken liep je net verder, en sprak Sinterklaas Anouk aan… Kans gemist… Toen zag ik Jeroen weer bij de groentenafdeling, maar jou nergens :think: Hij liep denk ik met je moeder op dat moment. Die gelijkenis was zo groot, daar eet ik me schoen voor op, als dat je moeder niet blijkt te zijn (ojeeee, wat zeg ik nu :shifty: ) En toen zag ik jullie dus bij de limonademachine, ik liep op je af, derde poging, liep je weeeer weg :lol: Maar toen herkende je Anouk, en daarna mij en bleef je eindelijk staan :mrgreen: :lol: Voelde me een heuse papparazzi hoor, vandaag :lol:
Leuk je even gesproken te hebben, mijn allereerste echte KoK-spotting :mrgreen: (de vooraf geplande niet meegerekend, zoals de meeting )
Ruud, ik had haar tijdens de meeting dus ook herkend, maar toen had ik de gelegenheid niet om haar aan te spreken. En nu herkende ik haar dus weer, maar… She was playing hard to get, haha, ik bleef achter haar aanrennen
@~Marion~ wrote:
@klavertje4 wrote:marion, was jij vanmorgen rond h12 op de parkeerplaats bij de c1000 in emmeloord… ik dacht dat ik je kinderen zag lopen :lol: ze leken er in ieder geval veel op
Ow hemel, nou die kans was op zaterdagochtend héél erg groot! Welke C1000?
haha ik heb deze reactie nooit gelezen…dacht al dat er niet op gereageerd was…
ik weet zo niet waar het is… ik ben niet erg bekend in emmeloord… maar het zit vlakbij een snackbar… en er zit daar een bloemenzaak bij in…
@Niek! wrote:
Spuit elf komt zelf ook ff reageren :mrgreen:
Moon, we hebben elkaar er al eens over gesproken hoor, dat we in dezelfde stad wonen. Na de meeting schreef jij:
@spooky wrote:@Niek! wrote:Jewel, leuk je ontmoet te hebben. Zo te lezen wonen we nog redelijk dicht bij elkaar in de buurt (P’end).?
:-*
Heeeeeeeee wat leuk! Ik woon ook in Prend!
Maar heb jou niet eerder gespot hahahaha
Liefs,
Moon
Waarop ik antwoorde:
@Niek! wrote:Spooky, ik heb jou wel even voorbij zien lopen gisteren,maar nog niet hier in de stad Wie weet, komen we elkaar in de toekomst tegen, nu weten we op wie we moeten letten (hoewel ik wel het type ‘oogklep’ ben, hoe vaak ik niet hoor ‘he, zag je me vorige week niet roepen en zwaaien?’ :oops:
Dus ik herkende je meteen, tenminsteeee… Ik herkende Jeroen en keek daarna of ik jou zag
Eerst zag ik je bij Sinterklaas, je tilde Jeroen op, en toen herkende ik hem dus. Toen ik je aan wilde spreken liep je net verder, en sprak Sinterklaas Anouk aan… Kans gemist… Toen zag ik Jeroen weer bij de groentenafdeling, maar jou nergens :think: Hij liep denk ik met je moeder op dat moment. Die gelijkenis was zo groot, daar eet ik me schoen voor op, als dat je moeder niet blijkt te zijn (ojeeee, wat zeg ik nu :shifty: ) En toen zag ik jullie dus bij de limonademachine, ik liep op je af, derde poging, liep je weeeer weg :lol: Maar toen herkende je Anouk, en daarna mij en bleef je eindelijk staan :mrgreen: :lol: Voelde me een heuse papparazzi hoor, vandaag :lol:
Leuk je even gesproken te hebben, mijn allereerste echte KoK-spotting :mrgreen: (de vooraf geplande niet meegerekend, zoals de meeting )
Ruud, ik had haar tijdens de meeting dus ook herkend, maar toen had ik de gelegenheid niet om haar aan te spreken. En nu herkende ik haar dus weer, maar… She was playing hard to get, haha, ik bleef achter haar aanrennen
Tjee, af en toe lijd ik echt aan alzheimer geloof ik! Nu weet ik het weer!
Enneh…ja dat was zeker mijn moeder, ik lijk echt op haar. Je hoeft echt je schoen niet op te eten hahaha. Mijn zus was er ook, die heb je waarschijnlijk net niet gezien!
Ben ik zo’n hardloper hihihihi, ik zie je al helemaal achter mij aan rennen, krijg ik haar eindelijk te pakken? Ik zag je inderdaad ook bij sinterklaas, ook weer een bekend gezicht dacht ik, maar het kwartje bleef maar niet komen :wall: :wall: Tot bij de limonade (waar Jeroen de laatste bekertje had genomen 8) ) toen begon het bij mij te dagen! Ik vind het echt leuk dat wij elkaar gespot hebben.
De volgende keer zal ik zachter lopen en aanspreken!
Kom je gauw koffie drinken bij mij?
Liefs,
Moon
newsflash… Kok spotting blijkt goed voor de lijn! :mrgreen:
he dus hieeeeeeeeeeeer is dit topic gebleven!! :dance:
ik was 20 november naar het cb geweest. maar daarvoor even de Akkerhof in, overdekt winkelcentrum. kom ik thuis, pb’tje van Kimmiej gehad :dance: of ik in de Akkerhof was geweest die middag. ja dus! Heb haar gewoon recht in haar gezicht aangekeken, maar wist natuurlijk niet dat het Kim was :shifty: en die muts mij niet aanspreken hahahahaha!!!
@Amy82 wrote:
he dus hieeeeeeeeeeeer is dit topic gebleven!! :dance:
ik was 20 november naar het cb geweest. maar daarvoor even de Akkerhof in, overdekt winkelcentrum. kom ik thuis, pb’tje van Kimmiej gehad :dance: of ik in de Akkerhof was geweest die middag. ja dus! Heb haar gewoon recht in haar gezicht aangekeken, maar wist natuurlijk niet dat het Kim was :shifty: en die muts mij niet aanspreken hahahahaha!!!
haha sorry volgende keer spreek ik je aan he hahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: