KOK-spotting!!! Kokker gespot? Meld het hier ;-)

@monkey wrote:

Gisteren bij het concert van Kane…Vera (Trying) gezien!!

das wel heeeeeeeeeeeel toevallig dan om mekaar te treffen bij zo`n groot concert.
Maar misschien hadden jullie ook wel wat afgesproken?

Ik hoop Schoen binnenkort eens te spotten :smiley: En ik vermoed dat ik nog eens op de thee ga bij Heleentje :smiley:

Tjee zeg… ik wil ooooook spotten of gespot worden… lijk wel een verwend kind nu… :mrgreen:

Lekker dat gespot.

Maar schoen kan je overal tegenkomen hoor. whahahahahahhah

ik stond volgens mij afgelopen donderdag oog in oog met tijn… :think:

en ik ben gespot door liamama :mrgreen: op de tilburgse kermis

Ik heb Jennifer77 gespot in aelderholt! Wij herkenden elkaar meteen!

Was leuk!

Liefs,

Moon

@mukkemuk wrote:

nou jah ik had je mooie dochter gespot :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:wall: :wall: :wall: :wall: had het eigenlijk ook gewoon moeten vragen :oops: :mrgreen:

@Liamama wrote:

@mukkemuk wrote:

nou jah ik had je mooie dochter gespot :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:wall: :wall: :wall: :wall: had het eigenlijk ook gewoon moeten vragen :oops: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:-*

@spooky wrote:

Ik heb Jennifer77 gespot in aelderholt! Wij herkenden elkaar meteen!

Was leuk!

Liefs,

Moon

potverdrie…je was me voor!!!

JAaa was echt leuk om je zo tegen te komen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ik heb gisteren Marije gespot in mn huiskamer, terwijl ik in mn ondergoed stond!!! :lol::lol::lol:

ze hielp me namelijk mn trouwjurk passen :mrgreen:

liefs

daffie

@fiep klophout wrote:

ik stond volgens mij afgelopen donderdag oog in oog met tijn… :think:

Hahahahahaha, nee hoor, wij waren niet in Deurne die dag. Een echte dubbelganger dus!

Ik stond op Pinkpop (de zaterdag) ineens oog in oog met mama van Teun. Ik wist dat zij ook zou gaan, maar natuurlijk nooit gedacht dat we elkaar tussen de ruim 60.000 bezoekers van die dag zouden tegen komen.

@daffie wrote:

ik heb gisteren Marije gespot in mn huiskamer, terwijl ik in mn ondergoed stond!!! :lol::lol::lol:

ze hielp me namelijk mn trouwjurk passen :mrgreen:

liefs

daffie

Haha wel een leuke reden ! Maar niet echt spotten he, dat is gewoon afspreken :wink:

das waar… solly :silenced:

Ik heb gister Chrisje gespot in het AC in Nijmegen!

Vond haar dochtertjes bekend voorkomen en toen haar jongste dochter werd opgeroepen wist ik het echt zeker.

Jammer genoeg heb ik haar daarna niet meer gezien, maar wel even een PB gestuurd dat ik hun herkende van KOK!

Toevallig iemand vorige week woensdag in de Dierentuin in Emmen geweest? Er liepen zo veel mensen met een kinder-/wandelwagen :mrgreen: Heb zelf niet goed opgelet op de gezichten :slight_smile:

hmmm…wij…althans ik gelof dat t woensdag was…

gaaf park he?

ja het blijft mooi en het wordt straks nog mooier als alles aan de andere kant zit (waar nu de pinguins zijn).

Jaaaa!! Ik ben vandaag gespot :mrgreen:

Door Salt, een mede novembermama!!!

(we hadden elkaar nog nooit gezien, maar ze herkende Isa :inlove: )