KOK-spotting!!! Kokker gespot? Meld het hier ;-)

hoiiiiiii

wou ff zeggen bij contact is een topic voor amsterdams mama’s … dusssssmeiden uit amsterdam… see you there :lol:

@marielle wrote:

Die jas is dus van de cursus he een speciale brandjas ofzoiets

gelukkig want ik vond al geen echt mooie jas :oops: maar UR looking good!!!

@Judith1 wrote:

@marielle wrote:
Die jas is dus van de cursus he een speciale brandjas ofzoiets

gelukkig want ik vond al geen echt mooie jas :oops: maar UR looking good!!!

Ik ook niet hoor, is ook zeker mijn stijl niet hahaha

@catje1977 wrote:

Ik werd herkend bij de drogist, maar ik was zo verbaasd dat ik ben vergeten te vragen wie het was van KOK. :think:

Dat was ik :lol:

We hadden beide haast, dus verder ook niet echt gesproken. Heb inmiddels catje nogmaals ontmoet, dit keer om kleertjes te brengen die ze bij me had gekocht :wink:

Jaaa :dance: , ik heb Mariëlle vandaag gespot en gesproken op de vrijmarkt!

En wat zag je er goed uit meid! had ik helemaal niet tegen je gezegd, bij deze dus! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

heb je nog veel verkocht?

groetjes, hazze en Yvan :-*

Ik heb vandaag Stephie gespot in het wink :mrgreen:

Elke keer als er wat te doen is in Enschede, spot ik Kim 8) Vandaag dus ook weer :lol:

@hazze wrote:

Jaaa :dance: , ik heb Mariëlle vandaag gespot en gesproken op de vrijmarkt!

En wat zag je er goed uit meid! had ik helemaal niet tegen je gezegd, bij deze dus! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

heb je nog veel verkocht?

groetjes, hazze en Yvan :-*

Jaaaaa ik heb Hazze en Yvan vandaag gespot leuk hoor. Jij zag er anders ook goed uit hoor. En we hebben voor 210 euro verkocht lekker he.

Jij nog veel gekocht :lol:

210 euro is lekkerrrrrrr ja! Ik heb ongeveer een tientje uitgegeven en daarmee wel heel leuke puzzels gescoord en een trekker voor in de zandbak! de puzzels zijn een succes, yv vindt ze prachtig! :thumbup: Altijd leuk om voor 2x geen geld iets leuks te kopen! :smiley:

Zo echt wel ik had ook een aantal leuke houten puzzels en een fietsje gekocht voor Quillan. Oh ja en een buggy vind hij zo leuk.

@TaMa wrote:

Ik heb vandaag Stephie gespot in het wink :mrgreen:

Ja leuk leuk leuk! Wat heb je een knappe zoon joh! :thumbup: :inlove:

@Vicky wrote:

Elke keer als er wat te doen is in Enschede, spot ik Kim 8) Vandaag dus ook weer :lol:

hahahaha ja zeg dat wel 8) :mrgreen:

zag ineens je man staan met kaylee, en jou missen dat kan dan niet hahahaha

vond het leuk je weer gezien te hebben jammer dat het zo druk was/werd op dat punt (midden tussen de kraampjes hahahahah)

je hebt een mooi ventje gekregen hoor :inlove: hij lag zoooo lief bij je :inlove: en kaylee helemaal trots :stuck_out_tongue:

Nou Kim dan wil ik jou ook eens spotten binnenkort.

Lukt dat in mei?

:angel:

Wij zijn vandaag naar de Efteling geweest en volgens mij heb ik Jannigje met Stijn gespot!

@Jacqueline wrote:

Wij zijn vandaag naar de Efteling geweest en volgens mij heb ik Jannigje met Stijn gespot!
Ik wou ook net typen dat ik jarno van jaqueline heb gespot :mrgreen: maar ik wist het niet meer zeker :think: :oops: .

Maaruhhh waarom geef je dan niet ff een gilletje :eh: :think: ???

@Jannigje wrote:

@Jacqueline wrote:
Ik wou ook net typen dat ik jarno van jaqueline heb gespot :mrgreen: maar ik wist het niet meer zeker :think: :oops: .

De eerste keer was je aan het bellen (jullie kwamen vanaf droomvlucht en wij gingen daar heen). De tweede keer was het weer in het voorbij gaan, maar druk we waren druk met andere dingen. En ik moet zeggen, dat ik daar dus helemaal niet zo makkelijk in ben hoor :oops:

@Jacqueline wrote:

@Jannigje wrote:
@Jacqueline wrote:

De eerste keer was je aan het bellen (jullie kwamen vanaf droomvlucht en wij gingen daar heen). De tweede keer was het weer in het voorbij gaan, maar druk we waren druk met andere dingen. En ik moet zeggen, dat ik daar dus helemaal niet zo makkelijk in ben hoor :oops:
ik zei net ook al…ik bel erg veel :oops: :oops: :oops:

verleden keer was Stein namelijk heel hard gaan gillen in de droomvlucht en nu niet…hihihihi dat moest ik even delen :mrgreen:

Ik ben daar ook niet heel makkelijk in hoor

Maaruhhh ik heb gister om 22 uur pas besloten naar de efteling te gaan :mrgreen:

Juul, was de chinees al open ;-)?

Wat DRUK he in die dierentuin :shock:

Gisteren bij het concert van Kane…Vera (Trying) gezien!!

Kus Moon

Gister jacsansil (weer) gespot bij de overbuurvrouw :wink:

Wat is Sil trouwens een schatje!

(hij is trouwens, samen met Jarno, met de skelter over de kop gevlogen :roll: )