Kok lootjes, nieuwe ronde voor oud en nieuw????

nou aapie zou bijna iedereen kunnen hebben dus :wink:

@teun wrote:

nou aapie zou bijna iedereen kunnen hebben dus :wink:

Er zijn er idd aardig wat die ik zou kunnen hebben :stuck_out_tongue:

ik ga eerst een weekje op vakantie en daarna aan de slag met mijn lootje. Ik ken mijn lootje eigenlijk niet zo goed, dus ik ga eens graven in haar berichten op kok! Komt vast goed!

Het is iemand die een Nickname gebruikt :wink:

Oh, ik vind het zo jammer dat ik dit ‘wie zou mij hebben?’ en al het hint gedoe nu mis… :cry:

Jij mag dan wel weer over 6 maanden een heel leuk cadeau uitpakken :mrgreen:

Daar heb jij dan weer gelijk in! :inlove:

Maar blijft jammer dat je daar dan zo beroerd voor moet zijn dat je dit soort leuke dingen mist… :frowning:

Nouja, ik geniet wel mee van jullie berichtjes! :wink:

Mijn lootje is in 1 woord geweldig :mrgreen:

Een mamma van meer dan 1 kind :mrgreen:

Dan heb je mij iig niet :slight_smile: Maakt het weer makkelijker :wink:

Pompiedompie dompiedom. Heerlijk is het weer. Hihihi

Tierrr…misschien kan je helpen met de hints :stuck_out_tongue: :wink:

San zou mij kunnen hebben :mrgreen:…maar ook een heleboel anderen :lol:

Heerlijk al die hints :think: :wink:

Ja, goed plan Tierrrr…

jij helpt mee hints ontcijferen… :mrgreen:

Ik heb echt nog geen flauw idee… en ik heb al gezien dat degene die ik heb ook nog niks weet… :lol:

Ahhh dan denk ik dat ik weet wie jij hebt Cell :smiley: maar dat zeg ik natuurlijk lekker niet :wink:

Ik kan alleen maar bedenken dat bijv. Cell mij niét heeft… maar wie me wel heeft… ja dat gaat nog leuk worden haha

6 november en weten nu al wie wie heeft? Pas op hoor dames…nog 1 maandje geduld… :mrgreen:

Ik zeg niets!

Ik heb iemand die iemand anders niet heeft :lol: :mrgreen:

ik kreeg vandaag een mailtje met een anonieme vraag… dus ik vol spanning open maken…staat er gewoon een leuk verhaaltje in …zucht! weet ik nog niets waar ik hint uit kan halen :evil: :mrgreen:

hahahahaha…maar jij hebt nu wel een hint weggegeven… want iedereen die geen vraag heeft gesteld, weet nu dat jij haar niet hebt. :mrgreen:

Ehhh… er staat niets over wie ik heb toch? En als degene die de vraag gesteld heeft zn mond houdt weet niemand dat diegene mij heeft toch :think:

Ik snap m ook niet Cell? Als Elmo nou had geschreven dat ze zelf een vraag had gesteld, ja dan was het makkelijk :wink:

Haha grapje van cell toch :lol: