Hihihi :mrgreen: ik heb ook een anonieme vraag gekregen, maar als ik die aanklik, verschijnt er helemaal niks :shock: :shock: :naughty:
Ik heb iemand die heel stoer is, maar ook heel lief :lol: :lol: :lol:
En verder wil ik eigenlijk helemaal niet weten wie mij heeft hoor, want ik ben een bikkel, een coole kikker… :liar:
En al die hints? Ik kan ze niet bijhouden,…zwsdementie viert hier hoogtij! Maar Aapie heeft mij niet, want ik heb geen kinderen uit een zelfde jaar als zij :lol: :lol: :lol: :thumbup:
ow… ik dacht andersom… :wall: whahahahaha… sorry, was niet helemaal wakker…
:lol:
Leuk weer allemaal… Ik heb nog geen idee wie mij zou hebben. Morgen maar eens kijken voor mijn lootje. Maar eerst even over KOK struinen naar wat informatie :mrgreen:
Ik vind diegene die mij heeft wel zielig…
Ben de afgelopen 3jaar meer een lezer als een schrijver. :shifty: sorry…
Ik heb ook echt nog geen idee :think:
IK wilde net schrijven wat Mariska schrijft, ik schrijf zelf niets meer hier…ik denk dat hier niets meer te vinden is over mijn kids of mezelf…reageer eigenlijk alleen nog maar op vragen die me interesseren of discussies…
Ik ga lekker met mijn kop in het zand, wil niets raden voor 5 december en wil niets verraden voor die tijd…doei dus, haha.
@teun wrote:
nou aapie zou bijna iedereen kunnen hebben dus
Mij niet… en krabje heeft mij ook niet. Al 2 streepjes dus.
Nou…nog even en er blijft niet veel meer over.
Zo, pakje klaar, gedicht klaar, adressering klaar (maar naar wie o wie,…???), dus mocht ik binnenkort zelf niet meer in staat zijn om naar de post te sjokken, kan iedere willekeurige vrijwilliger dat wel voor mij doen en hoeft mijn ‘koklootje’ haar pakje niet te missen :lol: :mrgreen: :lol:
KOKlootje… serieus… ik las eerst Ko Klootje… whahahaha
Whoehahahahahaaha Ko Klootje,…leuke nickname, wie zou het zijn???
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Pff, jeetje, jij ben snel…
Hahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ik heb E-N-O-R-M-E last van nesteldrang :roll: :mrgreen: :roll:
Rara…Raden maar,…
Had je even beter moeten weghalen, want ik kan zo aan de lengte van de woonplaats al zien dat je mij niet hebt… :lol:
Ik weet wie je hebt…:oops:
Niet mij, maar ik zat er dicht bij :lol:
Mij heb je niet, straatnaam is niet lang genoeg :mrgreen: Huisnummer lijkt wel te kloppen trouwens. Maar naam lijkt me dan weer wat te lang en de postcode letters kloppen niet :lol:
@Cell wrote:
Had je even beter moeten weghalen, want ik kan zo aan de lengte van de woonplaats al zien dat je mij niet hebt… :lol:
Hmmmm, beter weghalen :think: het was toch juist de bedoeling dat er hints kwamen :shock: en by the way, wie zegt er nu dat dit niet allemaal opgezet is??? :lol: :lol: :lol: en wie weet wat voor een handschrift ik heb,… misschien wel met hanenpoten en ezelsoren :mrgreen:
Hahaha, jullie kunnen wel stoer doen, maar volgens mij weten jullie nog helemaal niks, stelletje aagjes :lol: :lol: :lol:
:naughty: :naughty: :naughty: :snooty: :snooty: :snooty: :naughty: :naughty: :naughty:
Al heb je hanepoten… Zwolle is echt maar een klein woordje… hahahaha…
Maar je hebt gelijk, het blijft een beetje gissen, wie weet zet je ons op de verkeerde poot…
Hier zit ik dringen te wachten op mijn aankopen die moeten dienen voor de surprise en dan maar aan de slag he… een doosje ineen doosje, ineen doosje, ineen doosje… en tja… dat dus
Ik weet echt wie je hebt…Sorry :oops: Ken de persoon in kwestie persoonlijk, en ik woon in dezelfde woonplaats.
Kan het ook niet helpen dat ik het zo snel zag :mrgreen: Dacht namelijk eerst mezelf gezien de lengte van voor-achternaam en woonplaats
Whahahahaha mm geweldig…
Btw niemand weet niemand weet dat ik … Heb. :mrgreen: