Kok lootjes, nieuwe ronde voor oud en nieuw????

En jawel, de eerste aanmeldingen zijn binnen… we gaan dus weer lootjes trekken.



Het idee is inschrijven met een pb naar Cell :mrgreen: met forumnaam en een eigen e-mailadres… inschrijven kan tot begin november (4 november op zijn laatst) en dan trekken we aansluiten op 5 of 6 november de lootjes. Dan heeft iedereen een maand om iets te bedenken enz.



Bedrag: 5 euro meer mag, maar is naar eigen invulling en zeker geen must Het gaat om het geven en krijgen, het idee, de intentie erachter.

Versturen uiterlijk rond 1 a 2 december zodat iedereen het bijtijds heeft.

Gedichtje erbij, leuk, ben je niet handig, dan schrijf je gewoon iets gezelligs :wink: Het is wel leuk om niet direct te verraden wie het verstuurd. Uiteraard pak je het presentje in in sinterklaassfeer!

Verzendkosten zijn voor jezelf, pakketkosten zijn 6,95 dus als je dat ervoor over hebt, prima, maar uitgangspunt is gewone post.



En dan na 5 december… een fotootje indien mogelijk of een beschrijving van wat je hebt gekregen en dan kan het grote raden beginnen. Wie had wie…



Elk jaar erg leuk, dus we hopen op veel deelnemers!



Vorig jaar


> http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=108062

Lijstje 2013 van aanmeldingen:

Tamma -> Cell
Cell-> Noekie
Krabje -> Pattycoat
Pearlie -> Marieke_5000
Amy82 -> Mandy_d
San 27 -> Amy 82
meisje 1974 -> San 27
Marieke_5000 ->*Esther
*Esther -> aapie
Aapie -> Tamma
Pattycoat -> Teun
Mandy_d. -> Mariska89
Chantalvw ->Elmo
Elmo -> Krabje
Teun -> Pearlie
Noekie -> Mama-Desiree
Mamerijntje -> Chantalvw
Mariska89 ->Meisje 1974
Mama Desiree -> Mamerijntje

Vind ik wel weer leuk

jaaa ik doe ook mee!! :slight_smile:

Ja hoor ik doe ook weer mee :smiley:

ik wil dit keer ook meedoen

Nou vooruit, ik wil het ook wel regelen…



Wat spreken we af, sint komt 16 november officieel aan… ervaring leert dat mensen wel 3 a 4 weken nodig hebben om iets te bedenken/maken enz… dus sluitingsdatum voor inschrijven is 4 november, lootjes trekken aansluitend op 5 of 6 november?



Doe mij een pb met naam en e-mail adres, dan vul ik het in via lootje trekken…

Oohhh…leuk! Ik doe weer mee hoor.

Ik vind het goed.

Je hebt pb

Voor welk bedrag ongeveer?

5 euro spreken we altijd af… dat is voor iedereen wel op te brengen… vaak zijn er wel meiden die meer doen, dat willen ze dan zelf of kwam zo uit… geeft niks, het gaat om de intentie, je doet mee om de lol van het geven en krijgen… heerlijk!

Dan doe ik dit jaar weer mee :mrgreen:

Ik doe ook weer mee :mrgreen:

Ik doe ook weer mee :mrgreen:

Leuk, ik doe mee!!

Misschien even her en der bij kok dinnetjes een beetje lobby-en? Hoe meer er mee doen, hoe leuker natuurlijk…



Kom op dames… lootjes trekken, je gegevens vul je zelf in, dus alleen diegene die jou trekt leest het, het gaat per post, rond de 5 euro… een maand de tijd om iets te bedenken/kopen/maken en proberen het net voor sint bij diegene te hebben… gedicht is leuk, maar niet iedereen is daar goed mee, dus een klein willekeurig schrijfseltje mag ook… Gewoon om de lol van het geven… met elkaar…



Voor het lootjetrekken gebruik ik je forumnaam en je mailadres…

:thumbup:

Ik doe ook eens mee, vond het altijd wel grappig om alle speculaties (hihi speculaasjes denk ik meteen aan bij de beste Sint) mee te lezen, dus nu wil ik er wel deel van uitmaken :slight_smile: ik ga je pben Cell!

Ik doe ook weer mee :slight_smile:

We zijn al met 10… kom op… kom op, gezelligheid ten top… lootjes trekken op Kok… wie krijgt de sjaal, wie de poppenrok… een rijmpje hier, een woordje daar… voor je het weet is de surprise klaar… even op de post, pakket mag, plat ook, fijn dat die laatste minder kost… dan begint het raden, het achterhalen wie… maar tot die tijd… tot die tijd weet je dat nie :angel:



Nadien stellen we een fotootje op prijs… en dat allemaal in het Kok surprise paradijs :mrgreen:

Doet ze het of doet ze het niet! :mrgreen:

Jaaa, ik ga ook weer meedoen :mrgreen: