Kok lootjes, nieuwe ronde voor oud en nieuw????

nog nooit meegedaan.



Ik twijfel :roll:

Cell, misschien leuk om de link naar vorige keer in het eerste bericht te zetten, wie weet inspireert het dames om mee te doen na het zien van alle prachtige gedichten en creaties? :angel:



Voor twijfelaars; doe alleen mee als je je ook echt ervoor in wilt zetten, anders is het jammer voor de gene die van wie je het lootje hebt getrokken. :wink:

goed plan… ik ga even zoeken

Oh, ik zat in de huiskamer te loeren naar een topic…staat hij hier dus.

Ik doe mee!

:smiley: :smiley: :smiley:

14 deelnemers tot op heden, kom op meiden, haal je mede maandmama’s over enzo :wink:

ik welleswaar niet meer veel op kok, maar dit wil ik niet missen!! Te leuk vorig jaar!



Duss twijfelaars, vorig jaar was mijn eerste jaar en ik ga weer!!!



groetjes Jiska



cell ik heb je al een pbtje gestuurd!

@Sennapen wrote:

Doet ze het of doet ze het niet! :mrgreen:




mee doen jij!! :mrgreen:

ik doe mee!

:inlove:

oh yeah oh yeah :dance:



Kijk, zo word het langzaam aan een leuke club :inlove:

Ik wil eigenlijk ook weer meedoen, maar op dit moment ben ik veel te beroerd om ook nog iets extra’s naast mijn dagelijkse werkzaamheden erbij te moeten doen… :? :frowning:



Ik wacht dus nog even met me opgeven, als het over een paar weken beter gaat, schrijf ik me alsnog in! :slight_smile:

Lijkt me leuk maar ga eerst evenbij vorig jaar kijken endan een besluit nemen :wink:

@babymuisje wrote:

Lijkt me leuk maar ga eerst evenbij vorig jaar kijken endan een besluit nemen :wink:




Vorig jaar was helemaal leuk, ik zou niet twijfelen hoor :wink:

Heyyy leuk! Ik wil ook meedoen :mrgreen: :inlove:



Kom op Bm, meedoen jij! :-



Leukleukleuk, leuk tijdverdrijf voor tijdens mijn ‘verlof’ en de Sinterklaastijd vind ik sowieso helemaal top!



:-
Mamerijntje :mrgreen:

Nou sturen dan die pb!

:mrgreen:

Oh, leuk! Ik ga ook even spieken bij vorig jaar en dan kijken of ik ook mee ga doen :smiley:

Edit: leuk!! Ik ga pb’en :mrgreen:

nou mijn lobby werk is gedaan, één nieuwe erbij en één misschien :mrgreen:



kei gezellig mm :inlove:

hihi, ja, duurde even voor ik in de gaten had dat ik Cell een pb moest sturen :roll: :mrgreen: :oops: zwsverwarring en dementie :wink:



Maar heel erg leuk en ik heb er onwijs zin in!

Heb eens even rondgesnuffeld, maar wat een geweldige warmte en creativiteit in de gedichten en cadeautjes zeg! Super :inlove:

leuk! maar twijfel hier. want erg druk met werk kindjes en eigen sint enz. En dan ook nog ergens tijd vinden voor gedicht voor hier … ik denk er nog ff over!

als dichten echt niet lukt, dan is iets moois schrijven toch ook goed? Het gaat vooral om de lol en de intentie… kom op meedoen!!! :mrgreen: