Kok lootjes, nieuwe ronde voor oud en nieuw????

@Cell wrote:

als dichten echt niet lukt, dan is iets moois schrijven toch ook goed? Het gaat vooral om de lol en de intentie… kom op meedoen!!! :mrgreen:

Dat zeg ik! :mrgreen:

Ik kom weer eens langs waaien en val met mijn neus in de boter.

Hmmm… zal ik ook mee doen? Ik denk er even over na hoor!

Tuurlijk doe je mee marite… leuk leuk leuk :thumbup: :-*

@Marite wrote:

Je komt niet voor niets toevallig langswaaien…iets riep je. Dit topic dus…meedoen. Off course…

Ik heb soms helemaal niets met kok meer, maar het idee van gewoon een cadeau zoeken (speuren naar wie die persoon is) en iets ontvangen is te leuk…

@mandy_d. wrote:

@Marite wrote:

Je komt niet voor niets toevallig langswaaien…iets riep je. Dit topic dus…meedoen. Off course…

Ik heb soms helemaal niets met kok meer, maar het idee van gewoon een cadeau zoeken (speuren naar wie die persoon is) en iets ontvangen is te leuk…

Ik mis hierbij ‘de vind ik leuk’ knop :thumbup:

Noekie… 12 weken zwanger… je grootste wens!!! Wauw, gefeliciteerd!!

Tnx Marda :mrgreen:

@Tierrr wrote:

Ik wil eigenlijk ook weer meedoen, maar op dit moment ben ik veel te beroerd om ook nog iets extra’s naast mijn dagelijkse werkzaamheden erbij te moeten doen… :? :frowning:

Ik wacht dus nog even met me opgeven, als het over een paar weken beter gaat, schrijf ik me alsnog in! :slight_smile:

Tierrr, wat zie ik nu. 8 weken!! Wat super zeg. Ik weet nog dat we aan het tobben waren voor de eerste. Gefeliciteerd!!

Wat een getwijfeld…kom op meiden. Hartstikke leuk joh :stuck_out_tongue:

@Marite wrote:

Jouw houten ster hangt hier nog steeds aan mijn speciale kandelaar :inlove: [/b]

Ik zou maar meedoen nu het nog kan… als dat gezeur zo door gaat hebben we in 2015 geen Sinterklaasfeest meer :?

Jaaa ik ben dan wel meer een mee lezer maar doe weer mee.

Vorig jaar niet, was toen te laat en zaten we midden in een verhuizing.

En twee jaar terug had ik jou Cell :mrgreen:

Jaahhh… dat weet ik nog… een dubbelwandig theeglas met toebehoren! Zo… die is veel gebruikt en was na breken reden om meer van die glazen te halen… heerlijke theeglazen! :thumbup:

Ja ik vind ze zelf ook ideaal, als theeleut zijnde :mrgreen:

Ik had toen een prachtig ‘tijdschrift’ gekregen, weet even niet meer wie mij had… Kon je zelf stukken inkleuren. Erg leuk en veel erbij gepakt bij de eenzame avonden(nachtdiensten) van manlief :wink:

kom op kom op kom op nou… :lol:

We hebben al een leuke groep hoor, maar hoe meer, hoe leuker! donderdag sluit de inschrijving, het weekend krijgen jullie dan allemaal een uitnodiging om je lootje te activeren en dan trekken we lootjes zodra iedereen heeft bevestigd.

Dus nog een paar dagen dames!!

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Ik meld me af…

Sorry, heb te veel aan mijn hoofd nu, mijn hoofd staat er echt even niet naar.

Volgend jaar doe ik vast weer mee, maar heb even andere prioriteiten (zorgen). Veel plezier allemaal!

Cell, je krijgt nog pb

Komt er trouwens een lijst met alle deelnemers?

Ik heb er zin in!

Ik zal een lijstje maken Noekie… :wink:

Top :smiley:

Sterkte Marda :hug:

Met z’n hoevelen zijn we nu?