Ik ben totaal niet nieuwsgierig wie mij heeft :liar: :liar: :liar:
hihihihii
ik ga zelf iets maken, was echt het eerste waar ik aan dacht… of misschien toch iets kopen… of misschien toch iets maken… of kopen… of… :lol: 8)
:lol:
Ik ga eens over hints nadenken en een mooi cadeau en een mooi gedicht! Leuk dit! Wie heeft mij? :mrgreen:
Ik heb…
iemand :mrgreen:
Ik heb in elk geval iemand met een partner…
Ik heb iemand met een kinderwens of met een of meer kinderen :mrgreen:
ja en dan heb ik iemand die soms op kok schrijft
Ik heb iemand van het vrouwelijk geslacht
En ik heb iemand die een kindje heeft die uit hetzelfde jaar komt als 1 van mijn kinderen :mrgreen:
@aapie wrote:
En ik heb iemand die een kindje heeft die uit hetzelfde jaar komt als 1 van mijn kinderen :mrgreen:
Dan heb je mij niet :mrgreen:
Ik heb iemand die een nickname gebruikt en niet haar eigen naam hihi
Mij misschien aapje??
Ik heb bepaalde overeenkomsten met mijn lootje haha
@Krabje wrote:
@aapie wrote:En ik heb iemand die een kindje heeft die uit hetzelfde jaar komt als 1 van mijn kinderen :mrgreen:
Dan heb je mij niet :mrgreen:
Nee jij niet…maar er blijven er genoeg over :mrgreen:
maar mss mij wel!! :mrgreen:
@Krabje wrote:
Ik heb iemand die een nickname gebruikt en niet haar eigen naam hihi
Ik??
@Elmo wrote:
maar mss mij wel!! :mrgreen:
You never know
@aapie wrote:
@Krabje wrote:Ik heb iemand die een nickname gebruikt en niet haar eigen naam hihi
Ik??
OF ik 8)
@Elmo wrote:maar mss mij wel!! :mrgreen:
You never know
never niet hoor…hoop er na 5 december toch wel achter te komen!
Krabje, dan heb je mij niet… ik heet echt Cell… nouja… nog met een a erachter… maar dat is dus geen Nick… * *
En Aapie zou mij kunnen hebben… Suus en Dean zijn van hetzelfde jaar… dezelfde maand zelfs… :think:
Hm…
Ik kan zo geen hint bedenken die niet alles meteen verraad…
Behalve dan dat ik en mijn lootje wel iets gemeen hebben… en nee dat gaat niet over kinderen…
@aapie wrote:
Hmmm, mij zou kunnen dan :lol: Nouja, heb m nog niet, maar straks wel zelfde jaar