Op de WC deur…
@mandy_d. wrote:
Amy! Voor en na mijn streep in _d.?
Haha ik bedoelde eigenlijk de 8-2 in je onderschrift maar ik had jou ja!
Nou, iedereen is ontdekt!! :thumbup: Leuk leuk leuk…
Vorig jaar hebben we ook lootjes getrokken voor oud en nieuw, is daar nu ook animo voor? of hebben we de buik nu vol van lootjes pret :mrgreen:
Het idee is dan wederom 5 euro met een mooie wens voor het nieuwe jaar ipv een gedicht…
Zeg het maar… (kreeg de vraag al oa via facebook, gezegd eerst te inventariseren of men dat wel ziet zitten )
Hmm…had al bedacht het niet meer te doen. Post rond oud en nieuw is ook tricky, dus moet ruim voor kerst klaar zijn…pff…
Wel aanlokkelijk…pff.
Een wens is ook makkelijker…hmm…ben benieuwd hoeveel nu mee gaan doen.
@meisje1974 wrote:
@San 27 wrote:Meisje 1974 ben jij het miscchien :mrgreen:
Huh… ik???
Ja jij :mrgreen: ;D
Elmo
Mijn hint was: Kinderen Jongen Jongen Meisje en woon zoveel kilometer bij je vandaan en doe daar zo lang over…
Oud en Nieuw hm……JA
het is wel wat korter dag dan ja… moeten dan ook wel uiterlijk dinsdag weten wie er mee doen en afspreken dat je het de dag na kerst uiterlijk post. De vrijdag dus…en dan maar zien… opzich doen we dan een nieuwjaarswens, dus als het pas 2 januari binnen is… dan is dat voor een nieuwjaarswens ook nog oke… :mrgreen:
Ik wil wel mee doen met oud en nieuw :mrgreen:
Ik denk er nog even over na ivm mijn operatie die over 2 weken al is :dance:
@San 27 wrote:
@meisje1974 wrote:@San 27 wrote:Meisje 1974 ben jij het miscchien :mrgreen:
Huh… ik???
Ja jij :mrgreen: ;D
Inderdaad!!! Ik had al een hele tijd geleden de hint gegeven dat ik iemand had die iets heeft met landelijk en liefde… oftewel, iemand die rieten harten mooi vindt
Ik doe mee :dance:
@Sennapen wrote:
Ik wil wel mee doen met oud en nieuw :mrgreen:
JAAAAAA ik heb jou gemist hier :mrgreen:
@teun wrote:
@Sennapen wrote:Ik wil wel mee doen met oud en nieuw :mrgreen:
JAAAAAA ik heb jou gemist hier :mrgreen:
Aaahhh ik voel me opeens geliefd haha :inlove:
Ik sla over voor de oud en nieuw lootjes. Mijn 2de blok van dit jaar is alweer over de helft dus deadlines en tentames komen weer in zicht.
ik heb niet meegedaan met de sintlootjes
maar wat is het leuk zeg!!
mag ik meedoen met de oud en nieuw lootjes???
Oud en nieuw weer hetzelfde als de Sint lootjes? Dan doe ik weer mee :thumbup:
Ga ik hierboven even een nieuw topic doen voor oud en nieuw! en dan maar aanmelden weer via pb… :thumbup: Het gaat door als we minimaal 10 deelnemers kunnen verzamelen dan :thumbup:
Mandy, wat staat het leuk op de deur!
@Elmo wrote:
@chantalvw wrote:@Elmo wrote:@chantalvw wrote:Er is al aardig wat duidelijk hier he. Mijn lootje heeft haar cadeau al gehad, ook al geplaatst dat ze er blij mee is. Maar nog geen foto……
;D
Had jij mij dan?? :think:
yup :mrgreen: ;D
Super super bedankt!!! Ik ben er echt blij mee!! :inlove:
Blij dat te horen Elmo!! :thumbup: