Nou mamerijntje, als ik het lijstje op pagina 1 bekijk en daar even de laatste ontdekkingen bij bedenk dan blijft er maar 1 persoon over die jou kan hebben :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
IK HEB 'M (of haar eigenlijk) :mrgreen: :mrgreen:
Kan alleen maar MAMA DESIREE zijn volgens mij :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Super bedankt voor de allerleukste cadeautjes. Als knopenschilderijtje ophangt, zet ik er een mooie foto van op kok. Het past zóóó ontzettend bij de rest van het kamertje. Bijna eng :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: En de badkamergeurdingetjes zijn ook helemaal leuk, de glazen kaarshouder past precies bij de rest van mijn windlichten en het fotolijstje is helemaal mijn stijl. Goed speurwerk verricht, of geweldige intuïtie. In elk geval super-super bedankt! :inlove: :inlove: :inlove:
:-* :-* :-*
Dat wist ik dus al aangezien je Enschede zei :mrgreen: :mrgreen:
Amy! Voor en na mijn streep in _d.?
Gefeliciteerd noekie :inlove: :inlove: :inlove:
@chantalvw wrote:
Er is al aardig wat duidelijk hier he. Mijn lootje heeft haar cadeau al gehad, ook al geplaatst dat ze er blij mee is. Maar nog geen foto……
;D
Had jij mij dan?? :think:
@chantalvw wrote:
Er is al aardig wat duidelijk hier he. Mijn lootje heeft haar cadeau al gehad, ook al geplaatst dat ze er blij mee is. Maar nog geen foto……
;D
@Elmo wrote:
@Krabje wrote:@Elmo wrote:Hint voor mijn lootje:
Had jij mij?
Yup :mrgreen: ;D
Oh dankjewel! Echt leuk en lief :-*
@Elmo wrote:
@chantalvw wrote:Er is al aardig wat duidelijk hier he. Mijn lootje heeft haar cadeau al gehad, ook al geplaatst dat ze er blij mee is. Maar nog geen foto……
;D
yup :mrgreen: ;D
Tamma -> Cell
Cell-> Noekie
Krabje -> Pattycoat
Pearlie -> Marieke_5000
Amy82
San 27 -> Amy 82
meisje 1974 -> San 27
Marieke_5000 ->*Esther
*Esther -> aapie
Aapie -> Tamma
Pattycoat -> Teun
Mandy_d.
Chantalvw -> Elmo
Elmo -> Krabje
Teun -> Pearlie
Noekie
Mamerijntje -> Chantalvw
Mariska89 ->Meisje 1974
Mama Desiree -> mamerijntje
@mamerijntje wrote:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
IK HEB 'M (of haar eigenlijk) :mrgreen: :mrgreen:
Kan alleen maar MAMA DESIREE zijn volgens mij :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Super bedankt voor de allerleukste cadeautjes. Als knopenschilderijtje ophangt, zet ik er een mooie foto van op kok. Het past zóóó ontzettend bij de rest van het kamertje. Bijna eng :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: En de badkamergeurdingetjes zijn ook helemaal leuk, de glazen kaarshouder past precies bij de rest van mijn windlichten en het fotolijstje is helemaal mijn stijl. Goed speurwerk verricht, of geweldige intuïtie. In elk geval super-super bedankt! :inlove: :inlove: :inlove:
:-* :-* :-*
graag gedaan!!! ben blij dat je het knopen schilderij leuk vind. vandaar die vragen
noekie, had jij mij???
je had me op een dwaalspoor gebracht met groot gezin, dacht dat je al een groot gezin had. bij je laatste hint viel het kwartje :oops:
:mrgreen: :mrgreen: Yep
Groot gezin had ik erin gezet, omdat dat niet meteen naar mij leidt, maar ik wil graag een groot gezin, dus het hoort wel bij mij Hopelijk ben je blij met de cadeaus! Op facebook naar wat foto’s gezocht van je inrichting en aan de hand daarvan die smaak geprobeerd terug te brengen in de cadeaus
Had jij mij dan Amy82??
maar dat kan ook weer niet…
mandy of amy… maar dan snap ik de link in het gedicht niet…
wil mijn sint zich bekend maken?? :think: :roll:
@chantalvw wrote:
@Elmo wrote:@chantalvw wrote:Er is al aardig wat duidelijk hier he. Mijn lootje heeft haar cadeau al gehad, ook al geplaatst dat ze er blij mee is. Maar nog geen foto……
;D
Super super bedankt!!! Ik ben er echt blij mee!! :inlove:
@chantalvw wrote:
@Elmo wrote:@chantalvw wrote:Er is al aardig wat duidelijk hier he. Mijn lootje heeft haar cadeau al gehad, ook al geplaatst dat ze er blij mee is. Maar nog geen foto……
;D
Super super bedankt!!! Ik ben er echt blij mee!! :inlove:
Hmmm…
Even op een rijtje, ik kom hier, op het forum, als aug. 2005 en aug 2007 al langer, maar ik ben Sint niet.
Woonachtig in de Haarlemmermeer, of een gemeente daarvan.
Heb al 3 Sintlootjes en 1 kerst meegedaan.
Ik denk dat als mijn lootje eens terugleest, dat ze er zo uit is. Nu wel dan tenminste…
Amy heeft mij, anders weet ik het niet. Ga nog eens teruglezen, maar de hinten van Noekie, pikte ik niet op…
@mariska89 wrote:
Had jij mij dan Amy82??
maar dat kan ook weer niet…
mandy of amy… maar dan snap ik de link in het gedicht niet…
wil mijn sint zich bekend maken?? :think: :roll:
Ik ben echt benieuwd naar de verborgen link in mijn gedicht, wat ik ook geschreven heb, het was niet als hint bedoeld. Dat ben ik gewoon helemaal vergeten.
Ik ben al lid sinds 2005, maar doe als 2 jaar mee met de Sintlootjes. Daar kwam het een beetje vandaan eigenlijk…per ongeluk…
Maar op je berichtje bij lootjestrekken.nl, heel erg graag gedaan!
Ik ben al lang blij dat de boel heel aangekomen is. Wilde het leuk verpakken, maar kwam er gaandeweg achter dat mijn idee niet ging werken. Dan de ducktape dan maar,haha