Kok lootjes, nieuwe ronde voor oud en nieuw????

We hebben allebei Kim en reageerde op een post van haar over mandarijntjes

@teun wrote:

Maar Mandy jii hebt ooit nog mij als lootje gehad dus jii zou mijn naam kunnen herkennen :mrgreen:

Ik ben die mini Mouse :mrgreen:

Ja, je zou denken dat ik het nog weet…maar heel eerlijk, ik had jou. vorig jaar meen ik, maar echt, ben je echt naam straal vergeten, haha.

Twijfel eigenlijk of ik die ooit geweten heb.

Anyway, leuk dat speuren, maar ben nu andermans lootje aan het oplossen en weet die van mezelf nog niet eens,haha

:mrgreen:

Misschien kunnen wij nu met jou mee denken :mrgreen:

Foto’s (hoop ik)

Ik denk dat boekje jou had… Gebaseerd op ehhh niks :mrgreen:

Boekje is noekie :mrgreen:

LOL boekje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb Kimmie niet op facebook :cry: Maar ik heb teuntje wel een keer gespot geloof ik bij andere gezamenlijke vriendjes :wink:

Door al het geouwehoer in dit topic heb ik kok tiener status gekregen :mrgreen:

Wat wordt je na tiener?? Misschien een goed streven om te hebben als ik nog zwanger word :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mijn lootje:

voor en na de streep heeft iets met mij te maken :slight_smile:

@Pattycoat wrote:

Krabje, dan wil je heel graag bedanken voor je lieve cadeautjes en je lieve brief.

:-* Graag gedaan. Ik hoop dat je er wat mee kan. Vond het wel moeilijk hoor.

Boekje, haha :smiley: Leuk he, autocorrect :mrgreen: Maaruh, je hebt het in ieder geval fout :wink:

Eef al wat gekregen?

Ik weet nog steeds niet wie mij had. Vertel vertel!

ff tussendoor, net SEO gehad en we krijgen een ZOOONNN!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Er is al aardig wat duidelijk hier he. Mijn lootje heeft haar cadeau al gehad, ook al geplaatst dat ze er blij mee is. Maar nog geen foto……

;D

Gefeliciteerd Noukie, leuk een zoon!! :slight_smile:

Noekie, leuk!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

ik ga binnenkort mijn winkeltje updaten met kleding van Caylan :angel:

Chantal, nee nog niet :roll: Weet wel wie mij had, daarom wist ik dat het later zou zijn :wink:

Heyyy Noekieee, gefeliciteerd met je ZOON :dance: :dance: :dance: :dance: pastjouw Sint cadeautje van Cell toch helemaal mooi bij! Super!

Nou, lekker dan hoor :mrgreen: ik heb nog steeds geen enkel idee wie mij nou had. Ik weet dus alleen Enschede en verder geen enkele hint in het gedicht,…pffffff

ik ga NU beginnen met speuren :o :o laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Voor het lijstje, wie had jouw dan amy? Elmo toevallig?

San had mij :slight_smile: