Kok lootjes, nieuwe ronde voor oud en nieuw????

@Noekie wrote:

Ohh Pearlie, lees eens terug hahaha, betere hints kunnen niet hoor :mrgreen: :mrgreen:

Nouhooou ben zwanger hoor. Hersens werken niet meer zo goed… Jou tijd komt nog wel hihihihi

@teun wrote:

Mijn laaste hint is dat ik ook van mandarijnen houd :lol:

:mrgreen: :mrgreen:

Ik heb werkelijk waar in een deuk gelegen om die gezichtsmaskertjes.

Die namen whahahahahaha

Big Fun Bubblegum

Crazy Cupcake

En de mooiste vond ik Tipsy Tequila Sunrise whahahaha, die ga ik dit weekend gelijk proberen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nou dan is het Teun. Hihihi toch :think: …

Maar maar waar schreef ik dan over mandarijntjes… Op fb alleen toch bij kimmie :think:

Toevallig heb ik die ook op fb en jij reageerde na mij :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Het was een verre hint haha ik overschatte het zwangere brein :stuck_out_tongue:

Ik heet niet echt Teun hoor :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: tjonge jonge hahahaha hoe hou je een zwangere muts bezig hahahahahahaha.

Dank je wel vind hem echt erg leuk

@pearlie wrote:

Nou dan is het Teun. Hihihi toch :think: …

Maar maar waar schreef ik dan over mandarijntjes… Op fb alleen toch bij kimmie :think:

Als jij een kimmie gemeenschappelijke vrienden hebben en 1 van jullie post iets wat openbaar staat (zoals reactie op artikel of je eigen openbare post) dan leest die ander (je lootje) het ook. Dus…check de vriendenlijst van Kimmie…en wie linkt je dan aan mandarijnen?

Hihihi volgens mij hebben we bijna allemaal kimmie op fb :mrgreen:

Hahahahahahaha maar ik reageerde na iemand en denk dat ik haar al heb gevonden. :mrgreen:

@Marieke_5000 wrote:

Haha heerlijk al dit gegis hahaha.

Heeft iedereen trouwens op tijd zijn pakje gekregen?

Ik heb nog niks, hopelijk komt het, vandaag!

Ah Eef wat jammer. Ik had dat vorig jaar, kreeg het toen 1 of 2 dagen later pas. Vond dat vooral zo sneu voor de afzender die er moeite voor gedaan had.

Ik duim met je mee :pray:

Gelukkig maar dat je hem leuk vond, mijn meisje had dezelfde!

Ik heb je knipoog geliked :mrgreen:

@Amy82 wrote:

@Marieke_5000 wrote:
Haha heerlijk al dit gegis hahaha.

Heeft iedereen trouwens op tijd zijn pakje gekregen?

Ik heb nog niks, hopelijk komt het, vandaag!

Hoop het ook ja, voor beide partijen :pray:

:thumbup: :mrgreen:

@Marieke_5000 wrote:

Hihihi volgens mij hebben we bijna allemaal kimmie op fb :mrgreen:

Zou best eens kunnen, maar ik herken jullie niet, dus zie niet zo snel wiede mandarijnen met wie gemeen heeft…

Jammer Amy, dat je nog niets hebt…vandaag dan maar!

Hahaha… Geeft niet hoor mandy… Maar ben gewoon Anke op fb :mrgreen:

@pearlie wrote:

Hahaha… Geeft niet hoor mandy… Maar ben gewoon Anke op fb :mrgreen:

Dan dan heeft 1 van jullie de ander (hahaha). En zo zijn we geen steek verder gekomen.

Ik kan nog wel een hint gebruiken van mijn lootje.

Straks op school de boel weer in de kerstsferen brengen…nu 1 aap thuis en 1 op school. Handig…not.

En ik ben gewoon Marieke op fb :mrgreen:

Maar Mandy jii hebt ooit nog mij als lootje gehad dus jii zou mijn naam kunnen herkennen :mrgreen:

Ik ben die mini Mouse :mrgreen: