Kok lootjes, nieuwe ronde voor oud en nieuw????

Ohh wat leuk allemaal, lootjes voor oud- en nieuw :smiley: :smiley: :smiley:

Maar dat ga ik helaas niet redden. Voor a.s. woensdag staat er een keizersnee gepland om ons meisje te halen (ze ligt in een stuit). Dus ik lig er even uit.

Volgend jaar doe ik weer graag mee :inlove:

Heel veel plezier ermee jullie :dance: :dance: :dance: :dance:

:-* Mamerijntje

mamerijntje, wat spannend! heel veel succes woensdag!

ik doe ook niet mee, veel te drukke agenda om er echt de tijd voor te nemen. volgend jaar doe ik weer mee met de sint lootjes.

Best flauw hoor mm, ik bedoel na een weekje kan je best wel ff naar de winkel en de brievenbus lopen :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tja dat is ook weer zo. Ik zal er nog eens over nadenken :lol: :lol: :lol: :liar: :liar: :snooty: :snooty: :naughty: :naughty:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tja dat is ook weer zo. Ik zal er nog eens over nadenken :lol: :lol: :lol: :liar: :liar: :snooty: :snooty: :naughty: :naughty:

Ik vind het wel flauw… zo moeilijk is het niet… je neemt een rol beschuit, een pak roze muisjes en je stuurt gewoon het geboortekaartje zo op… *zou ik in elk geval erggg leuk vinden) en dan krijg je natuurlijk een geweldig leuk pakketje voor je babymeisje en de mooiste wensen voor het nieuwe jaar…

Vind woensdag bevallen zo eigenlijk geen excuus :angel: :mrgreen: :oops:

Eens met cell :roll: :roll: :roll: excuus truus

Valt me toch tegen, was vorig jaar ook zo…

wat zijn er weinig foto’s geplaatst van jullie pakjes, en gedichtjes…??? :-*

Wat viel je tegen? wat je kreeg? Het was nu niet zo een heel groot klupje en zover ik heb kunnen zien heeft bijna iedereen wel foto’s laten zien van wat er is gekregen…

De animo is wat minder, dat vind ik wel jammer, maar een knus klein groepjes is ook leuk en het gaat toch om de gedachte erachter? Ik kreeg vorig jaar een setjes met wat lintjes, voor de 1 misschien wat eenvoudig, maar ik verslind linten bij het leven, dus kon ze prima gebruiken en het gaat erom dat je het wil doen…voor een ander.

:thumbup:

De gedichten zijn inderdaad wat achter gebleven, maar ach…als ze heel lang waren las ik ze toch niet helemaal door…tig pagina’s EN lappen tekst…pff.

Foto’s zijn wel door iedereen geplaatst volgens mij…het was inderdaad gewoon een kleine groep.

Mijn cadeau is niet geplaatst :lol: Ik heb het gedicht niet geplaatst :mrgreen:

Volgend jaar ben ik weet vd partij hoor.

Heb dit jaar niet meegedaan cell… ben een stille meelezer-genieter… :wink:

weet ik, maar vorig jaar wel en ik vraag me dan af waarom je vindt dat het toch tegen valt… :wink:

Ik heb nu al 3/4 X mee gedaan en ik vind het elke keer leuk… ongeacht hoeveel mensen er mee doen… gaat meer om het verzinnen en bezig zijn voor een onbekende en de spanning van het cadeautje krijgen :twisted: juist in deze tijd nu je meer bezig bent met je kids vind ik het juist leuk dat je iets voor jezelf krijgt :smiley:

@Cell wrote:

weet ik, maar vorig jaar wel en ik vraag me dan af waarom je vindt dat het toch tegen valt… :wink:

dat schreef ik toch haha

volg het topic altijd, zo leuk om te zien… maar zonder de leuke foto’s zie je niet veel :wink:

Tja, kwestie van verwachting versus interpretatie denk ik… want het was niet zo’n groot klupje en ik heb van de meeste toch wel foto’s gezien. Dus viel mij niet tegen… :wink:

Mijn telefoon deed het niet meer en daar stonden de foto’s op. Nu doet hij het weer en kom ik dus even showen

wauw!!

Dat gedicht komt hier binnen zeg… :cry:

Die kwam bij mij ook binnen hoor, tranen in mijn ogen…

Heel mooi gedicht en heel leuk cadeau daarbij passend!