Als aug 2005 EN aug 2007 mama schrijf ik al wat langer mee dan 3 jaar…maar ik ben Sint niet…duss…
Heb mn pakje open gemaakt. Ontzettend leuk!!! Lekker geurbuiltjes, leuke hangers. Stickers kijk ik altijd naar maar neem ze net niet mee steeds. Ga nu een leuk plekje zoeken, gaaf. Fotos volgen later. Hele ochtend sint begeleid op school en nu snel de visite vermaken. Wachten op de kids om te kunnen beginnen. Hopelijk vanavond spieken want heb geen flauw idee.
Cell…ik laat je nog ff in de waan…of niet, of wel,of niet… :mrgreen: :mrgreen: ik heb geeeeen idee.
Doei!!!
cadeautjes is binnen! Ik weet van wie het kwam, er zat een hint in!! Het was een pakje, de postbode had een briefje in de brievenbus gedaan, die heb ik er dus niet uit kunnen vissen met een BBQtang, en het cadeau bleek al sinds 3 december in de kist met buitenspeelgoed van de kinderen te liggen. hihihi!
Echt een leuk gedichtje, en mijn Sinterklaas heeft helemaal goed in de gaten waarom ik de laatste tijd minder op KOK zit. Ik vindt de cadeautjes echt super leuk. Lekkere warme slofsokken voor mij en hele lieve haarspeldjes voor Noortje, in een leuk lijstje met een creabea speldenopbergsysteem. Dank u Sinterklaasje!!
Dat is een leuk systeem voor die schuifjes! Erg leuk kado
En wat jammer Mamerijntje! Hopelijk morgen dan!
Even voor het overzicht hoor:
Cell --> Noekie
Mamerijntje --> Chantalvw
Marieke5000 --> *Esther
Tamma --> Cell
Pearlie --> Marieke5000
Correct me if i’m wrong en vul gerust aan
Ow en Marieke, wel leuk dat je me bewonderenswaardig vindt haha :oops: Geen idee waarom overigens haha!
er woont er volgens mij maar 1 in Almere… :mrgreen: zo’n onderrokje toch?
Enne… Mandy, ik was er al uit hoor. Tamma had mij :mrgreen:
@teun wrote:
Mijn cadeautje kwam uit almere, aangezien jullie elkaar allemaal lijken te kennen wie woont daar :mrgreen: ?niet nnuhh Aapie ik schreef ook een tijd mee in dat wgznblabla topic en heb ook een dochter…maaaaar ik had jou niet :mrgreen:
Almere? Daar kom ik niet weg… ik heb laatst wel post gestuurd naar almere, maar of dat nu hier voor was? Dat weet ik niet meer. :think:
hier dan mijn cadeautjes!
ben erg blij mee, heel leuk! kan ik weer leuke deco-hoekjes maken. wil wel een keer iets anders in de vensterbank, komt dus goed uit, bedankt sint :mrgreen:
ik heb alleen nog steeds geeeeen idee wie mij heeft :think:
ik had ook een adventskalender gekregen waarbij ze elke dag (tot en met 10 december) een hint geeft, maar ik weet het nog niet…
Leuk leuk leuk allemaal!!!
Esther ik vind het bewonderenswaardig dat je naast mama-zijn wat best intensief is met zo’n kleintje nog zo’n studie volgt die me best zwaar lijkt
Misschien nog een Almere hint voor Teun dan Cell em pearly
Idd Marieke daar heb ik ook zwaar respect voor :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik heb eigelijk nog geen idee wie mij heeft. Al is mijn vermoeden Esther…Omdat zij snel reageerde nadat ik haar naam neerzette.
Alleen met haar hint kon ik niks…alles zat al in de container haha.
Mijn lootje is dus ook super blij…Gelukkig :mrgreen:
Hint:
Mijn Sinterklaas heeft een getal in haar koknaam.
Mijn lootje heeft hier nog niks gezegd over haar pakje!!
Teun ik woon in Lelystad. :mrgreen: . En ik had Marieke.
Aapie had jij mij toevallig… Net ff een spontane ingeving
Hint:
Mijn Sinterklaas heeft een getal in haar koknaam.
Mijn lootje heeft hier nog niks gezegd over haar pakje!!
@pearlie wrote:
Aapie had jij mij toevallig… Net ff een spontane ingeving
Nee ik was het niet je mag dus verder met zoeken.
Ik heb trouwens in mijn vorige berichtje ook een hint geplaatst!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ;D ;D ;D ;D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ohhhhhhh had ik toch helemaal niet meer gerekend op een pakketje van de,…selectvracht :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Tja, domme Mamerijn, niet alleen TNT brengt pakjes thuis natuurlijk :mrgreen:
En wat een gave pakjes en leuke rijm! Dankjewel Sinterklaasjebaasje!
Raden en foto´s komt morgen, nu volop in de Sintviering thuis. Maar wat een leuke verrassing nog zo echt op pakjesavond!
Het babyknopenschilderij is echt geweldig en krijgt een mooi plekje in de babykamer.
Nou nog uitvogelen wie dit moois voor mij verzorgd heeft. Pakje kwam uit Enschede :shock:
Foto´s,…
Ik weet wie er uit enschede komt!
Aapie, had je mij? Ik schrijf namelijk dat ik super blij ben. Maar dan moet je me wel even die hint uitleggen :oops:
Noekie. …jij…??? :o