Kok lootjes, nieuwe ronde voor oud en nieuw????

Noekie. …jij…??? :o

Uh, geloof niet dat Enschede in Noord-Holland ligt :wink: :lol:

@aapie wrote:

@pearlie wrote:
Aapie had jij mij toevallig… Net ff een spontane ingeving

Nee ik was het niet :stuck_out_tongue: je mag dus verder met zoeken.

Ik heb trouwens in mijn vorige berichtje ook een hint geplaatst!

Nou moe hahaha… Omdat we allebei een meisje dragen… Hmmmmm wie verwacht er nog een meisje dan.

ik heb mn kadootje nog niet uitgepakt, mn batterij is even te leeg en ik wil graag eerst foto’s maken!

ik heb wel een hint voor mijn lootje! Je gebruikt je nickname op kok! :mrgreen:

hahaha Meisje 1974… ik las je gedicht en kon daar zo alle vetgedrukte letters al uithalen en ze gaf 89 kusjes aan je dochter… dus dat was duidelijk… had het vanmiddag ook al in het lijstje op pagina 1 gezet… :oops: :mrgreen:

Enne Teun… degene die in Almere woont heeft als nickname een bepaald soort onderrok… iets met de fifties… :wink:

@Cell wrote:

hahaha Meisje 1974… ik las je gedicht en kon daar zo alle vetgedrukte letters al uithalen en ze gaf 89 kusjes aan je dochter… dus dat was duidelijk… had het vanmiddag ook al in het lijstje op pagina 1 gezet… :oops: :mrgreen:

Enne Teun… degene die in Almere woont heeft als nickname een bepaald soort onderrok… iets met de fifties… :wink:

En Teun er is ook een musical van gemaakt met Chantal Jansen

Esther en noekie staan nu op mijn. Verdachtenlijst

Ik? Why? :shock: :mrgreen:

uitgepakt!!!

wauww zeg! super leuke kadootjes! Dank je wel sint! :inlove:

alleen de hints die je gegeven hebt… :think:

wel foto’s gemaakt, maar hij begint weer te zeuren dat die te groot zijn, dus ik moet ze eerst even aanpassen.

de hints die erop stonden…kjjm, 1u12min en 110km :think:

iemand een idee???

Tja moet gaan gissen hahahaha… Ik weet het echt niet…

Hint: draagt ook een meisje in haar hart… Zou ook nog Amy kunnen zijn maar de post gaat niet via den Bosch hahaha

Hier gisteren pakket binnen gekregen en net uitgepakt :slight_smile:

Echt ben er super blij mee maar kan er nog niet achterkomen wie het nu was :think: :mrgreen: ;D

Volgens de postcode moet het Almere wezen ;D

Ik doe een gok hihiihihiih

Pattycoat had jij mij misschien :mrgreen:

Ik beloof bij deze morgen een foto te plaatsen !!!

@pearlie wrote:

Tja moet gaan gissen hahahaha… Ik weet het echt niet…

Hint: draagt ook een meisje in haar hart… Zou ook nog Amy kunnen zijn maar de post gaat niet via den Bosch hahaha

Ik weet het geslacht van ons kindje nog niet, dus die hint klopt niet bij mij :slight_smile:

hm… blijkbaar komen er meer uit Almere… hahahahah

Teun ook iemand uit Almere en ik dacht dus ook aan pattycoat… :mrgreen:

Haha heerlijk al die speculaties! :mrgreen: Het valt dus toch niet mee!

Maareh aapie, ik ga je uit je lijden verlossen :wink: Ik had jou idd. De hints: op dat doosje had ik iets geschreven van “van *Sint en piet” dat * was een verwijzing naar mn forumnaam. En het krantenpapier dat in de doos zat was van het gemeentelijke krantje, dus als je had opgezocht waar dat was had je misschien de link met mij kunnen leggen ;D

hint: mijn lootje heeft nog geen gok gedaan na haar laatste post :mrgreen:

San ik had je niet.

Ik denk dat mama_ Desiree mij had

Hier mijn cadeautjes. Ben er erg blij mee en zal vast mooi zijn als ik een eigen huisje krijg.

@Cell wrote:

:mrgreen:

O, waar komt deze Sint toch vandaan?

Heeft Sint iets stoms gedaan?

Misschien niet zo duidelijk geschreven?

Moet ik dan toch een hint geven?

Want Almere, neen, daar woon ik niet,

Ik heb al teveel gezegd, zoals je ziet,

Ik hoef vast niks meer te verklappen,

Mijn lootje zal het nu vast wel snappen!

@mariska89 wrote:

@Cell wrote:

:mrgreen:

Thanks Mariska! Zo leuk. :inlove: