Kok lootjes, nieuwe ronde voor oud en nieuw????

Mijn pietje zit ook in zijn huisje hoor!!! (Een heel veilig huisje op zo’n dag als vandaag, zolang ik zelf niet onder een boom waai :shock:) :mrgreen: :mrgreen:

Ennuh, ja, dit huisje heeft ook een kruisje… anders kan pietje er niet uit komen… :think: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Marieke_5000 wrote:

Nog een hint voor mijn lootje, ik had er geen afzender opgezet :wink:

Haha, ja daar schiet ik weinig mee op haha!

Ok, wie had er snoepgoed bij zn pakketje gedaan?

@Cell wrote:

Neeee… dat schiet lekker op… :mrgreen: Geen afzender… en dan hebben er tig geen afzender opgeschreven… hahahaha… nou idd. Op mijn pakketje stond geen afzender, dus dan kunnen Mariska, Marieke en Amy mij ook hebben gehad…

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Noe-kieee!!! Jij bent TE erg… :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@mariska89 wrote:

Esther jij hebt mij ook niet he… :think: Jij schrijft al langer mee als dat jou datum aangeeft bij je naam…

Hints die ik heb…
  1. Ze schrijft 3 jaar mee
  2. Ik weet nav de postcode waar ze woont…

en ik weet t nog niet :shifty:

Nee ik heb jou niet! Maar huh klopt die registratiedatum volgens jou niet dan? (Ik heb zelf geen flauw idee ;-))

@Cell wrote:

Noe-kieee!!! Jij bent TE erg… :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:oops:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nou het is hier echt, hoor de wind waait door de bomen, code rood, hopelijk durft de Sint vanavond ons dak op en kunnen we pakjesavond vieren :mrgreen:

Heb nog wel een tip voor mijn lootje, mijn oma is in januari overleden.

@Marieke_5000 wrote:

In dit geval wil ik je heel hartelijk bedanken voor je kadootjes en gedicht Marieke! Bedankt voor de moeite!

Hier gaat het ook te keer… we hebben de plastic kliko buiten staan omdat ze worden geleegd… maar vrees dat ze om gaan… nou zit bij ons alles in zakken, dus dat is zo weer terug… maar er gaat al aardig wat los plastic door de straat… :roll:

Peet gelooft niet meer, maar was toch bezorgd of Sint de zak wel binnen zou kunnen krijgen…

@*Esther wrote:

@Marieke_5000 wrote:

In dit geval wil ik je heel hartelijk bedanken voor je kadootjes en gedicht Marieke! Bedankt voor de moeite!

Heel graag gedaan, was wel moeilijk om een gedicht te verzinnen maar is toch aardig gelukt haha.

Geweldig hier dat gissen! En wat een mooie cadeaus zitten erbij! En ook die gedichten….wow!!

Mijn pietje is nu op school dus ook niet IN huis

en ik heb een naaimachine :mrgreen:

Helaas :frowning: geen gewone brievenbuspost en geen pakketpost. Alles is al geweest hier, maar geen KokSintPakje :thumbdown:

Fijne Sinterklaasavond nog allemaal :-*

@Cell wrote:

Dus, Tamma, heb jij mij??? ;D :thumbup:

:mrgreen: :thumbup:

En mijn pakje is vandaag gekomen! Ik ben er echt super blij mee. Gelukkig had ik het zelf nog niet meegenomen uit de winkel.

Dus dank je sinterklaasje!

Ik zal zo een foto proberen te plaatsen.

Maar wie mij had?? Ik heb nog totaal geen idee eigenlijk…

Maar eens speuren wat ik met de hint kan. Bij de hint moet ik namelijk denken aan mijn zusje en een grapje van de camping van vroeger, maar zij zal het niet zijn gok ik, haha :mrgreen:

Op mijn pakje stond ook geen afzender…

Pfff ik weet het echt niet.

Voor mijn lootje stond er wel een afzender op.

Oh Mamerijntje wat ontzettend jammer, komt vast morgen!!!

Mijn cadeautje kwam uit almere, aangezien jullie elkaar allemaal lijken te kennen wie woont daar :mrgreen: ?niet nnuhh Aapie ik schreef ook een tijd mee in dat wgznblabla topic en heb ook een dochter…maaaaar ik had jou niet :mrgreen:

O wat een leuke cadeautjes en gedichtjes!! Lief allemaal. Cell, wat ben je weer crea geweest!

Ik ga maar eens even kijken of ik met een tang mijn brievenbus kan legen. Nog steeds de sleutels niet gevonden. :cry:

Dan weet ik wie Teun had hihihihihi