Kok lootjes, nieuwe ronde voor oud en nieuw????

hier mijn cadeautjes en gedicht :inlove:

Ik dacht eerst, ik krijg een doos dreft whahahahaha

Hahahahahahahahahahahaha Marieke whahahahahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik had ook een heel leuk pakketje!

Sinterklaas bedankt! En het gedicht, super lief! Ik was wel in tranen.

Maar ik ga lekker relaxen met mijn cadeau, heerlijk. Ik hou ervan.

Leuke gedichten ook weer :thumbup:

Foto’s komen nog.

MAg ik een hint van degene die mij had? :pray:

Ik ga een hint geven voor mijn lootje, kijk eens naar het verpakkingsmateriaal in de doos en het opschrift op het cadeaupapier, ook daar zijn hints te vinden :mrgreen:

Wauw wat ontzettend leuk allemaal en wat heeft iedereen er veel moeite voor gedaan :inlove: :inlove: :inlove:

Zou er bijna jaloers van worden :oops: :oops: :oops:

Maar mijn pakje komt natuurlijk gewoon vandaag en,…

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: lest best :thumbup: :clap: :pray: :dance: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

vanmiddag laatste controle bij gyn, dus ik hoop dat de post voor die tijd komt :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Tussen het schuren en verfen door toch even naar beneden om te kijken of ik een hint over t hoofd heb gezien… Bij mij staat alleen een afz. Postcode en huisnr op het pakje…

Ik kan ook wel een hint gebruiken… hier zaten de cadeautjes per stuk ingepakt, heb ze eerst goed bekeken, maar stond niks op… of ik ben kippig, dat kan natuurlijk best met 37 :mrgreen: En ik kom er echt niet wijs uit verder. Gewoon de stijl van schrijven en de keuze van cadeaugies, doen mij nog steeds aan Mandy denken… maar straks zit ik er falikant naast… hahaha

Joepie ik heb een doos papier :mrgreen:

Dit zat eronder

Alles eindelijk uitgepakt

En het gedicht :mrgreen:

Ik ben er echt heel, heel blij mee :inlove: :inlove: :inlove:

Nog een hint voor mijn lootje, ik had er geen afzender opgezet :wink:

@Marieke_5000 wrote:

Nog een hint voor mijn lootje, ik had er geen afzender opgezet :wink:

Dat heb ik bij mijn lootje ook niet gedaan…

Ik ook niet :wink:

Leuke dingetjes heeft iedereen gekregen! Ik heb nog niks binnen, komt morgen :slight_smile:

Esther jij hebt mij ook niet he… :think: Jij schrijft al langer mee als dat jou datum aangeeft bij je naam…

Hints die ik heb…

1. Ze schrijft 3 jaar mee
  2. Ik weet nav de postcode waar ze woont…

en ik weet t nog niet :shifty:

Er is nog iemand die 3 jaar meeschrijft als ik door het topic zoek, maar ik weet niet in welke plaats je iemand zoekt? :slight_smile:

Wil ook wel een tipje

Neeee… dat schiet lekker op… :mrgreen: Geen afzender… en dan hebben er tig geen afzender opgeschreven… hahahaha… nou idd. Op mijn pakketje stond geen afzender, dus dan kunnen Mariska, Marieke en Amy mij ook hebben gehad…

Nou, ik tast werkelijk volledig in het duister… als ik afga op het speciale pietje… poeh… dan komen Tamma en Mandy in beeld… misschien ook anderen, maar daar weet ik het niet van…

zal ik iene miene mutte doen tussen die 2…? :wink: :mrgreen:

Tamma begon ook al over die overeenkomsten… en ik ben wel net als zij druk met de naaimachine enzo… Dus misschien dat ik dan toch meer neig naar haar…

Dus, Tamma, heb jij mij??? ;D :thumbup:

Ik heb er ook geen afzender op gezet en heb een heeeeeeeeel speciaal pietje in mijn buik :mrgreen:

ik trap er niet in Noekie… er stond duidelijk… speciaal pietje IN huis en ieder huisje heeft zo zijn eigen kruis… :wink: :-*

Dus als jij het bent, dan ben je een jokkebrok :mrgreen: