:inlove: :inlove: een über schattig rompertje. Zal straks een foto maken als Bram op school is… Heb geen flauw idee van wie. Iemand uit het zuiden… Als Hanneke mee deed zou zij het zijn denk ik… Er zit een hint in het gedicht ofZo maar vind hem. Iet.
Wel heel erg super bedankt. Nog 10 weekjes
Heb het zojuist uitgepakt en de gever OF kent mij best goed… :think: Of heeft heel goed gelezen naar info. Kreeg het gevoel alsof de gever weet hoe onze tuin erbij ligt en wat ik nog wilde doen ermee…
Want ik heb 4 terra potjes gekregen met kruiden… kwestie van nat houden en afwachten :inlove: met peterselie, basillicum, bieslook en tijm geloof ik… en dan nog een landelijke hanger met vogelvoerdingen eraan en 2 kersthangers…
Helemaal geweldig :inlove: :thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove: :thumbup: Het gedicht is op roze papier gedrukt… (roze is mijn lievelingskleur) maar verder word ik er niet wijs uit… het gedicht bevat als aanwijzing dat ook zij een speciaal pietje in huis heeft en dat ze het opmerkelijk vond… (sint moest wennen) aan mijn “ik ga kamperen met de kinderen zonder man” avontuur… Maar wie het is…
Ik gok nu eigenlijk een beetje op Mandy D… geen idee waarom, maar denk dat zij het is… hahahaha
Jaaa, eindelijk mag ik het pakje openmaken!!!
Ik heb nog steeds geen flauw idee wie mij heeft.
Zal proberen vanmiddag een foto te plaatsen. Nu eerst naar school en dan ga ik helpen op de psz bij de sinterklaas viering. Fijn tussen 20 stuiterende peuters zitten :mrgreen: :mrgreen:
Whoopwhoop hier ben ik dan, om 00:00 al uitgepakt maar mocht van mnvriend niet ookweer gaan zitten typen op mn telefoon in bed haha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Geen ideeeee van wie dit kan zijn, maar er is ook niet echt iets uit het gedicht te halen
Wel hartstikke leuke cadeautjes, mocht ik er nu toevallig 2 van de 3 regelmatig kwijt raken en nieuwe nodig hebben :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ff kijken of uploaden lukt
Ehh nee dus momentje
Foto’s
Ziet er leuk uit Teun :inlove: maar nu nog raden van wie,… :mrgreen:
Ik wacht met spanning of ik vandaag nog een pakje krijg,…
Owwwwwwwww Cell, wat ben je ook een schat :-* :-* :inlove: (Ik heb mn pakje dus opengemaakt 8) )
Superlief gedicht!!! :oops: :inlove: En supergave cadeautjes, dat gaat zeker van pas komen!!! Heb je dat kleedje zelf gemaakt?? En was dat de blauw-wit-vraag? Gezien de blauw-witte ruitjes :inlove:
Het gedicht even met een linkje, is wat te groot om leesbaar te plaatsen
Gedicht!
En de foto’s:
Ik ben blijjjjjjjjjj :inlove: :inlove: :inlove: ;D ;D :mrgreen: :mrgreen:
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Ik heb alleen nog maar gelezen. Ik zie dat mijn lootje het al heeft uitgepakt.
Wie ik had???
Ik ga nu mijn pakje openmaken!
Wat leuk allemaal! :mrgreen: ;D
Zo, toch in de ochtend tijd 'vrij’gemaakt :mrgreen:
Super leuke cadeautjes en een prachtig gedicht!!!
Tja, wie mij had kan ik uit de hint nog niet veel wijs uit worden :think:
Mama van 1 dochter en kletste in het wzggeggv…dat kunnen er 2 zijn. Namelijk Esther en san27
:mrgreen:
Yep, matje is zelfgemaakt… naar een idee van mijn tante Conny, die heeft voor ons zo’n matje gemaakt en ik heb hem verschrikkelijk veel gebruikt. Veel fijner dan die plastic meegeleverde dingen van een luiertas en toen ze echt nog klein waren en niet rolden, ook een fijn matje om bij visite even op de grond te leggen… Hij lag sowieso veel op de eettafel als 2e verschoonkussen… Na 4 kinderen heb ik de onze nog steeds… dus toen jij iets vroeg voor smurf, was dit eigenlijk direct hetgeen ik besloot te maken.
2 gekleurde doekjes aangezien je niet weet wat je krijgt (misschien morgen) :inlove: en de doos in grijs/paars zodat hij past op de kinderkamer.
Veel plezier ervan…
Trouwens… zo’n doos hebben alle kids hier ook… daar zit ook hun tandendoosje in en van de oudste 2 hun 1e speentje… ook in folie een eerste geknipte haarlok en meer van zulks… hahahah…
@Cell wrote:
:mrgreen:
Yep, matje is zelfgemaakt… naar een idee van mijn tante Conny, die heeft voor ons zo’n matje gemaakt en ik heb hem verschrikkelijk veel gebruikt. Veel fijner dan die plastic meegeleverde dingen van een luiertas en toen ze echt nog klein waren en niet rolden, ook een fijn matje om bij visite even op de grond te leggen… Hij lag sowieso veel op de eettafel als 2e verschoonkussen… Na 4 kinderen heb ik de onze nog steeds… dus toen jij iets vroeg voor smurf, was dit eigenlijk direct hetgeen ik besloot te maken.
2 gekleurde doekjes aangezien je niet weet wat je krijgt (misschien morgen) :inlove: en de doos in grijs/paars zodat hij past op de kinderkamer.
Veel plezier ervan…
Trouwens… zo’n doos hebben alle kids hier ook… daar zit ook hun tandendoosje in en van de oudste 2 hun 1e speentje… ook in folie een eerste geknipte haarlok en meer van zulks… hahahah…
Echt super super superleuk :inlove: :inlove:
@Pearlie: Wat een cute rompertje!!! :inlove:
Ik heb net mijn kadootje uitgepakt
Heeeeel lief, ik was er al bang voor dat er weinig over mij te vinden was van de afgelopen jaren :shifty: Maar als je dan toch een gedicht kunt maken met best wat volle alinea’s. Top!
Fijne thee glazen met (jawel) de smaken die ik momenteel veel drink! En die roerstaafjes :dance: ik zie ze altijd bij anderen en denk dan die wil ik ook, haha, top kado :inlove:
En wat zal Ryan verrast zijn dat er toch wat voor hem bij zat! Hij was elke keer aan t vragen of t kado op de kast echt niet voor hem was, nu toch nog iets voor hem.
Maar wie je bent :think: :think: :eh: Geen idee…
Diegene die ik dacht hebben hier boven al gereageerd dus nu weet ik het niet meer… hahaha
Lieve Mariska,Â
Al het derde jaar strijkt deze sint,Â
neer op het platform voor moeders,
reeds met of zonder kind.Â
Na een jaar vol rust en plannen,Â
is het tijd wederom iemand met een pakje te verwennen.Â
Nu bezoekt Sint het forum nog maar incidenteel,Â
dus was ik erg verrast door de naam die verscheen in zijn mail.Â
Werk aan de winkel, dacht Sint geheel in zijn sas,Â
toen hij ontdekte, dat deze Mariska een frisse jonge moeder was.
 Een jonge mama, wel met een vol verleden,Â
maar samen met haar lieve mannen met beide benen in het heden.Â
Bouwen aan een fijn gezin, met zoveel liefde en ruimte voor nog een kindje daar bij in.
 Lieve Mariska,
Sint heeft helaas niet veel geleerd over jullie en je leven,Â
maar wil je wel erg graag een leuk cadeautje geven.Â
Daarom heeft de Sint niet eigenwijs gedaan en gezien wat je op je lootje had staan. Mariska, drinkt maar wat graag een lekker bakkie thee en er drinkt dan vast en zeker iemand mee.Â
Tea for two, met wat lekkers ernaast,Â
maar zeg Ryan “maak met de knutsel wel wat haastâ€?Â
Koning winter staat te gluren om de hoek en verrast
ons ieder moment met een bezoek.Â
Aan alles komt een einde en zo ook mijn rijmelarij,Â
toch, een lieve groet en een prachtige jaar,
van mij Sint
Noekie had jij mij? Zie dat jij vanaf 2010 mee schrijft… :think:
Ik heb al veel leuke dingen voorbij zien komen
Ik ben er nog niet aan toegekomen, boodschappen, Wessel, gastkindjes, zodra ze op bed liggen ga ik er eens goed voor zitten!!!
Wie ik had? Dat hou ik nog even voor me. Heb wel het gedicht op de pc staan als diegene het hier wil plaatsen
@mariska89 wrote:
Noekie had jij mij? Zie dat jij vanaf 2010 mee schrijft… :think:
Nope Mijn lootje heeft nog geen idee ;D :mrgreen:
Kon me toch niet beheersen :mrgreen:
Ow Anke :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :-*
Zal straks even foto´s plaatsen van mijn supergeweldige cadeautjes :inlove:
Dit heb ik gehad? Maar van wie nou, haha zo nieuwsgierig!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Marieke lol