Kok lootjes, nieuwe ronde voor oud en nieuw????

@Amy82 wrote:

@Krabje wrote:
Ik heb iemand die een nickname gebruikt en niet haar eigen naam hihi

zie je, het kan :stuck_out_tongue: zou wel een grap zijn trouwens :inlove:

Voor jou een vraag, voor mij een weet… :mrgreen:

@Krabje wrote:

@Amy82 wrote:
@Krabje wrote:

:naughty:

Zo ik ben er een dagje niet en gelijk drie pagina’s verder!

Maar ook mijn pakje is binnen, ik zit er heel de tijd naar te staren :oops: Be strong!

@Amy82 wrote:

@Krabje wrote:
@Amy82 wrote:
@Krabje wrote:

:naughty:

:angel:

Mijn cadeau ligt netjes in de Box te Wachten en ik heb Nog niet eens de postcode gegoogeld

:angel: :mrgreen:

Meisje1974 brievenbus al opengewrikt :mrgreen:

Jeee, kletskousen! Ben ff paar uurtjes weg en 2 pagina’s vol gel*ld :mrgreen: :mrgreen:

Pakje staat hier ook nog netjes op de kast, morgenochtend ga ik hem openmaken!!! ;D Ben zooooo benieuwd wat erin zit!!! Ben wel blij dat ik al weet van wie het is, hoef ik niet meer op zoek :wink:

Mijn lootje weet geloof ik nog niet dat het van mij komt :smiley: 8)

Morgenochtend ben ik de hele ochtend niet thuis, dus hopelijk geeft meneer de pakketjesman het af bij de buren als het een pakketje is. En anders past het hopelijk door de brievenbus.

Maar er waren toch ook 1 of 2 personen die het niet zouden redden op tijd?

Dat kan natuurlijk ook nog :think:

Nog 61 minuten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ik begin NU!!!

Haha superleuk en lief gedicht Mamerijntje!! Dank je wel. Weet niet zeker of ik hem hier mag plaatsen van je en of ik het goed begrijp hihi.

Nu het cadeau…ladiedaaaa

Jaaaaaaa helemaal leuk!!! Goed gekozen. Heb er zelfs zelf mee in mijn handen gestaan. Zal morgen kijken of ik een foto kan plaatsen.

BEDANKT MAMARIJN!!

Morgen nog een keer het gedicht lezen haha. Je hebt echt je best gedaan zeg.

Duidelijk dus wie mij had. Wie had ik???

:mrgreen: ;D :zzz:

Ik kon ook niet meer wachten zat een heel lief briefje in. Heeft eventjes voor gezorgd dat ik met een brok in mijn keel de cadeautjes uit pakte.

Ik zal morgen een foto van maken.

Ik weet alleen nog even niet wie mij had :think: morgen maar even alles doorspitten hier naar hints

Hoop dat t me lukt zo…

Whaaaa, de eerste pakjes al uitgepakt!! :smiley:

Het is dat ik geen zin heb om naar beneden te gaan, wordt Saartje ook weer wakker enzo, plus ben vrij slaperig, straks donder ik van de trap :shock: :mrgreen: Maar kan dus niet slapen… Vast de spanning voor 5 december :roll: (word momenteel elk uur wakker om te plassen en dan dus niet goed meer in kunnen slapen… :shifty: ) Dus ging maar ff hier kijken… Ik ga mijn pakje morgenochtend, of uhhhh, over een paar uurtjes dus, openmaken!!

Ik ben wakker :mrgreen: maar ik heb dochterlief gezegd dat het nacht is en dat we echt moeten slapen dus nog even geduld… :wink:

:oops: Ik kon niet meer slapen haha, dus heb mn pakje uitgepakt! Dank u wel lieve sint voor de kaarsjes en de lekkere thee, daar kan ik wel wat mee!

Maareh wie me nu had? De hint is dat novemberkindjes leuk zijn… Dus waarschijnlijk iemand met een novemberkindje. Dan hou ik san27, Marieke5000 en Pattycoat over en wellicht Elmo, maar ik weet niet wanneer haar dochters geboren zijn.

Nu dacht ik me te herinneren dat san eens gezegd had dat ze een mama met meerdere kindjes had, dus die valt af… Maar dan? :doh:

Jeyjjjjjj chantal :mrgreen: je hebt t geraden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Van mij mag je het gedicht hier best plaatsen hoor :wink:

Fijn dat je cadeautjes in de smaak gevallen zijn :inlove: :-*

Jeyjjjjjj chantal :mrgreen: je hebt t geraden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Van mij mag je het gedicht hier best plaatsen hoor :wink:

Fijn dat je cadeautjes in de smaak gevallen zijn :inlove: :-*

Oooh ik hoop dat ik snel de tijd kan vinden…Zooo druk vandaag.

Leuke cadeautjes Chantal :smiley: