Kok lootjes, nieuwe ronde voor oud en nieuw????

@mamerijntje wrote:

Jeujjjj wat een slap geouwehoer hier zeg! Heerlijk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nou Cell, je laat me blozen hoor met je lieve geste :oops: :inlove: :-* ik ga je zo een pb sturen met mijn adres!

Uhhhhhhh,… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ik heb nog geen pakje ontvangen, wel al verstuurd, maar er lag een briefje van de pakketbezorger in de brievenbus dat er een pakje bij de buren ligt,… :think: nou is de buurman een enge man en alcoholist en de buuf is niet thuis, dus ik durf het niet te gaan halen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: wachten dus tot zoon of hub thuis is om mijn pakje bij de buurman op te gaan halen :doh: :doh: :wall: :doh: :doh:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

;D ;D :mrgreen: :mrgreen:

SPANNUHHHHHHHND

schittert haha

@chantalvw wrote:

@mamerijntje wrote:
Jeujjjj wat een slap geouwehoer hier zeg! Heerlijk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nou Cell, je laat me blozen hoor met je lieve geste :oops: :inlove: :-* ik ga je zo een pb sturen met mijn adres!

Uhhhhhhh,… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ik heb nog geen pakje ontvangen, wel al verstuurd, maar er lag een briefje van de pakketbezorger in de brievenbus dat er een pakje bij de buren ligt,… :think: nou is de buurman een enge man en alcoholist en de buuf is niet thuis, dus ik durf het niet te gaan halen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: wachten dus tot zoon of hub thuis is om mijn pakje bij de buurman op te gaan halen :doh: :doh: :wall: :doh: :doh:

SPANNUHHHHHHHND

schittert haha

Uhhh schijtert

Schijtert,… :shock: :o :shock:

Zeg, stoere, lieve, Chantalvw

:snooty: :snooty: :naughty: :naughty: :snooty: :snooty:

Niet zo lelijk doen tegen een hoogzwangere die zo heel lief voor jou is geweest :silenced:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@chantalvw wrote:

@chantalvw wrote:
@mamerijntje wrote:

SPANNUHHHHHHHND

schittert haha

Uhhh schijtert

Ik dacht precies hetzelfde :mrgreen:

En dan wel je zoon erop af sturen…Kan niet he :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hahahahahahaha mm toch. Neem je ff een opblaas knuppel mee voor het geval dat

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Zit je maar te plagen. Dat doe jij nou nooit he :twisted: . Koekje van eigen deeg.

Zo mag je weer verder wachten tot je een oplossing hebt gevonden voor het pakje… :lol: :lol:

sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

@chantalvw wrote:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Zit je maar te plagen. Dat doe jij nou nooit he :twisted: . Koekje van eigen deeg.

Zo mag je weer verder wachten tot je een oplossing hebt gevonden voor het pakje… :lol: :lol:

sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

OK,OK, wie kaatst,… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ik wacht lekker rustig tot er iemand thuis is :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: en jullie dus ook :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb echt Engelengeduld :angel: :liar: :liar: :liar: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kom ik vanmorgen beneden zit mijn pakje me letterlijk aan te staren en zegt: open me!!!

Uiteraard heb ik mezelf ingehouden :mrgreen:

hahahahahaha

Hier nog niks ontvangen, hopelijk morgen :pray:

en ik was zooooooooo blij dat het morgen 5-12 is en ik pakje open kon maken :lol: moet het er wel zijn haha!

Daaaaaaaaaaaaaaaaar wordt aan de deur geklopt hard geklopt, zacht geklopt, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar wordt aan de deur geklopt, van wie zou het zijn…

Binnen!

:mrgreen: ;D

Eef hopelijk morgen!!!

Ik weet dat mijn lootje het pakketje heeft ontvangen maar wanneer… tja ik weet het :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

de berg kwam zelf naar Mozes. Buuf kwam pakje mooi brengen :wink: maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Het was géén kokpakje helaas :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Het was mijn nieuwe 'WELKOM’slinger voor aan de deur van borduurstudio Lulu. Heel erg geweldig leuk en mooi, maar toch had ik zóóóó op mijn kokpakje gehoopt :frowning:

Morgen dan hopelijk de grote klap :mrgreen: ;D :mrgreen:

@mamerijntje wrote:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

de berg kwam zelf naar Mozes. Buuf kwam pakje mooi brengen :wink: maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Het was géén kokpakje helaas :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Het was mijn nieuwe 'WELKOM’slinger voor aan de deur van borduurstudio Lulu. Heel erg geweldig leuk en mooi, maar toch had ik zóóóó op mijn kokpakje gehoopt :frowning:

Morgen dan hopelijk de grote klap :mrgreen: ;D :mrgreen:

:mrgreen:

AAAHHHHHH… ik ben mijn sleutelbos kwijt en dus ook het sleuteltje van onze brievenbus. Manlief was die van hem al eerder kwijt (lekker stel zijn we), maar ik kan mijn post er nu niet uitkrijgen!!! Ga straks even met een BBQtang aan de slag! Hopelijk zit er iets tussen :pray: :pray: :pray:

@meisje1974 wrote:

AAAHHHHHH… ik ben mijn sleutelbos kwijt en dus ook het sleuteltje van onze brievenbus. Manlief was die van hem al eerder kwijt (lekker stel zijn we), maar ik kan mijn post er nu niet uitkrijgen!!! Ga straks even met een BBQtang aan de slag! Hopelijk zit er iets tussen :pray: :pray: :pray:

oh die is ook erg zeg!

Misschien heeft mijn lieve vriendinnetje mij wel! Die heeft het gisteren ‘pas’ verzonden :angel:

Hahahaha Marieke geweldig…

Vanmiddag ons ander kadootje bekeken die was ook erg leuk om te zien. 1300 gram al… Nog zeker 10 weken en niet langer…

Het Sint kadootje ligt nog braaf op de kast

@Amy82 wrote:

Misschien heeft mijn lieve vriendinnetje mij wel! Die heeft het gisteren ‘pas’ verzonden :angel:

Who knows…

@Krabje wrote:

Ik heb iemand die een nickname gebruikt en niet haar eigen naam hihi

zie je, het kan :stuck_out_tongue: zou wel een grap zijn trouwens :inlove:

Pearlie, leuk :inlove: Dan is ze wel erg klein of niet?

Geen idee… Bram was ook een klein mormeltje. Dus zal net als Bram zijn. Zolang ze maar geen fratsen uit haalt zoals poepen in haar huisje…