Kok lootjes, nieuwe ronde voor oud en nieuw????

@aapie wrote:

@chantalvw wrote:
Jij mag niet denken aan het openen van het pakje!

Anders neemt sint je mee in zijn zakje!!

Haha…almost tegelijk

exact

@Cell wrote:

ow zo… dus Chantalvw heeft mij :angel: :mrgreen:

Nietus!! :lol:

@Cell wrote:

Chantalvw zit er wel erg bovenop, das verdacht en Tamma roept een overeenkomst en ja, die heb ik ook wel met haar…graag met een naaimachine bezig zijn en een kindje speciaal nieuw bij de snackbar :mrgreen: Maarja… :think:

Hahahahahha. Ook ik heb een kindje, wel 3! En ook hier graag aan de slag met een naaimachine. Maar goed :silenced: :silenced: :silenced: .

@chantalvw wrote:

@Cell wrote:

Chantalvw zit er wel erg bovenop, das verdacht en Tamma roept een overeenkomst en ja, die heb ik ook wel met haar…graag met een naaimachine bezig zijn en een kindje speciaal nieuw bij de snackbar :mrgreen: Maarja… :think:

En ook hier graag aan de slag met een naaimachine.

Wat een crea mama’s! Mag ik wat van jullie handigheid en creativiteit overnemen…Bij gebrek aan :shifty:

Weet je wat Jason gister zei Chantal…Heb jij een pakje naar Max z’n mama gestuurd haha

Ik heb te vaak meegemaakt, vooral in deze tijd dat pakketjes helemaal niet aankomen… dus ik had hem voor 1,5 euro meer aangetekend verstuurd… maar dan willen ze er wel een afzender bij. Dus ja…

Maar het maakt mij niet uit hoor… dat is het risico van al langer meedraaien, dan mensen weten waar ik woon… hahahahah… Goed Noekie weet dus dat ik haar heb/had… maar wat ze krijgt… jaaahhhhhhhhh…

Dat gezegd hebbende… mamerijntje… ik heb jou dus niet, maar ik heb wel een verrassing voor je… dus als je mij jouw adres zou willen pb-en… dan stuur ik hem op… en nee… niks gehaakt of gebreids… het is genaaid… op zo’n korte termijn nog haken of breien word niks meer… maar dit leek me ook erg leuk… :angel:

Wat ben je toch een schat Cell, voor iedereen druk in de weer! Mamerijntje en aapie en een mooi pakketje voor mij :inlove: Ik moest inderdaad tekenen voor mn pakje :wink: Nu lees ik dus terug dat jij meteen schreef dat je een heel leuk lootje had, yay, ik ben leuk :inlove: :mrgreen: :mrgreen:

Heb 'm zelf niet aangetekend verstuurd (jaja, ik heb 'm inmiddels verstuurd, nu mag iedereen het wel weten :mrgreen: ) Maar ik heb al vernomen dat ie binnen is gekomen bij mijn lootje (weer een hint ;D )

druk in de weer ben ik alleen voor aapie hoor en dat gaat wel eventjes duren… heb pas zo’n 10 cm… 8)

Maar ik heb dat dingetje voor mamerijntje al gemaakt… dacht… ik kan haar adres pas vragen als ze weet dat ik haar niet heb… vind dat dan erg leuk, iemand die zo graag een gehaakt iets zou willen… nou lukt dat echt niet meer op zo’n korte termijn, maar wilde wel graag iets anders sturen… hahahaha

JA mijn pakje is binnen :mrgreen:

@aapie wrote:

Weet je wat Jason gister zei Chantal…Heb jij een pakje naar Max z’n mama gestuurd haha

Haha dat komt omdat ik hem ernaar zag kijken. Ik zei: mama heeft ook een mooi pakketje ontvangen he?! Misschien hebben wij elkaar wel een pakje gestuurd… :wink:

Hij zat hier en Max was aan het hangen zegt Jason: Uhh Max wat gaan we nu doen? Ik kom hier natuurlijk niet om te NIKSEN! :lol:

Tjonge…zomaar al 3 personen die een overeenkomst met mij zien :mrgreen: .

Hier geen pakketje vandaag, hopelijk komt de post wat brengen!

Cell wat super lief ! Mm zal blij zijn :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Enuhh vanaf 00:00 is het toch 5 december :angel:

Morgen moet ik de hele dag werken en daarna door naar oze familie Sint viering, mis de wekker maar wat eerder zetten…dat gaat veel bij lezen worden inmn pauze :mrgreen:

Dit meisje kreeg gisteren een nexus 7 in haar schoentje van haar eigen Sint (die nooooooit iets duurs geeft dus ik was helemaal van slag :oops: ) maar mijn vraag was dus, hoe verkleinen jullie foto’s van dr tablet om up te loaden? Gewoon via eenverklein app ofzo?

Ik stuur foto’s met een mailtje naar mn computer (of via usb-kabeltje) en gebruik dan paint.net (dus niet paint!) om te bewerken of verkleinen.

Ennuh, 0.00 uur is inderdaad 5 december!! Al denk ik dat ik dan al slaap :zzz: :wink:

hier net mijn pakketje binnen… Dat wordt nog even wachten.

Teun is dat iets die Nexus 7? Ik kreeg gisteren namelijk een mailtje van KitKat dat ik er eentje heb gewonnen met een code-actie :dance:

V/a 00.00 is het 5/12, dus mag jij je pakje open maken hoor Teun :lol: :mrgreen:

Patty ik heb hem pas sinds gisteren maar vind het nu al erg fijn, heb je gezien hoe duur dat ding is :shock: hoe vet is het dat jij die gewonnen hebt!! :dance:

Enuhhh nou mocht mijn dochters net zoals vannacht tot 4 uur wakker blijven dan zal ik het alvast open maken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar ik hoop gewoon te slapen haha

Ehh dochter bedoel ik natuurlijk, ik heb zo kort geslapen dat het vandaag als meerde kinderen voelt :mrgreen:

Dat is niet fijn Teun. lLast van tandjes ofzo?

Hier gelukkig een rustige nacht. Om 2 uur kwam Ryan nog bij me liggen, maar ja beetje krap in een 1persoonsbed. Dus weer terug gelegd en toen hebben ze gelukkig doorgehaald tot half 7.

Ryan is wat ziek vandaag en gisteravond.

Jeujjjj wat een slap geouwehoer hier zeg! Heerlijk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nou Cell, je laat me blozen hoor met je lieve geste :oops: :inlove: :-* ik ga je zo een pb sturen met mijn adres!

Uhhhhhhh,… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ik heb nog geen pakje ontvangen, wel al verstuurd, maar er lag een briefje van de pakketbezorger in de brievenbus dat er een pakje bij de buren ligt,… :think: nou is de buurman een enge man en alcoholist en de buuf is niet thuis, dus ik durf het niet te gaan halen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: wachten dus tot zoon of hub thuis is om mijn pakje bij de buurman op te gaan halen :doh: :doh: :wall: :doh: :doh:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

;D ;D :mrgreen: :mrgreen: SPANNUHHHHHHHND