Kok lootjes, nieuwe ronde voor oud en nieuw????

Zo kadootjes jacht geslaagd… Iets ietsssssss :oops: boven het budget. Maar ach deze persoon is het zeker waard… Hihihihihihi nog ff wachten grins

whaaaaa! mijn cadeautje is al binnen :shock: :shock: :shock:

nu wachten tot 1 december dan mag ik een vakje van de Sinterklaas kalender open maken. nu maar geduldig wachten, heb ik totaaaaal geen moeite mee :liar: :liar: :liar: :shifty:

voor mijn lootje heb ik ook alles binnen. ook lichtelijk over budget maar goed, ik kan lekker creatief doen :slight_smile:

maar dan het gedicht nog, hmm dat gaat nog moeilijk worden, is niet mijn sterkste kant…

Time flies…

Volgende week moet de boel al op de bus!!! Spannendddddddddd!!!

hier de spullen nog kopen maar komt goed :mrgreen:

Stel dames… je moet iets unisex kiezen voor 1 van je kinderen… kies je dan voor blauw/wit of groen/rood? :mrgreen:

ik zou voor blauw/wit gaan. beetje afhankelijk van de kleur blauw. navyblauw met wit is heel mooi voor beide.

bij rood/groen krijg ik gelijk een geblokt kerstkleedje voor ogen, sorry :shifty:

whahahahahaha… navy wit idd…

en het is appeltjesgroen met een modern veel gezien printje met roodtinten… mijn eigen voorkeur gaat daar naar uit hahhahaa

Blauw/wit vind ik ook mooier denk ik, maar ligt ook aan de tinten rood, groen, blauw en wit :slight_smile: Grijs/paars vind ik mooi (me2you beertjes tinten) en kan ook voor jongen en meisje.

appeltjesgroen met rood hoor :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

hihihi… ze hoopt nog steeds dat ik haar heb… wie weet, wie weet :mrgreen:

Maar het is me duidelijk… ik ga voor meeste stemmen gelden, blauw dus… what it is… I only know… voor wie het is… I only know…

:silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

BLAUW met WIT heeft ook wel pit :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

ik ging voor groen met rood :dance:

pffff vind het zo moeilijk dit keer :roll:

en de gene die mij heeft volgens mij ook :lol:

Spannend, spannend…gaan alle pakjes dit jaar wel op tijd komen? Spannend, spannend! Laatste loodjes…

Whiieeee mijn pakketje is binnen. :mrgreen:

Hoop dat het niet breekbaar was want het rammelt :shifty:

Is het al zo ver??? :mrgreen: :inlove:

Aaaaah eindelijk ingepakt… Nu nog het gedicht… Heb wel veel info over deze persoon maar weet niet hoe ik moet beginnen. Hopelijk kan ik het nog oprijd versturen

Aftellen, aftellen…er zijn al pakjes binnen toch? Op de vorige pagina’s ook een paar. Hoop dat dit jaar alles heel, op tijd en werkelijk aan gaat komen.

Spannend, spannend…

Vanmorgen de cadeautjes gekocht, nu nog het gedicht. Daar ga ik vanavond even goed voor zitten, dan inpakken en versturen :dance: :mrgreen:

En ik ben lekker nog steeds niet nieuwsgierig wie mij heeft :liar: :liar: :liar:

Ik hoop ook dat alles goed en op tijd bij iedereen aankomt.

Vorig jaar kwam het bij mij later dan 5 december. Vond dat vooral rot voor degene die mij had. Maar gelukkig is alles goedgekomen en het mooie armbandje draag ik nog steeds :inlove:

Ik heb al iets binnen (of het moet van iemand anders zijn haha) maar ik laat het gewoon dicht!

Kan ik bij deze al wat mensen van de lijst strepen die hier vandaag of gisteren neerzette dat ze nog bezig zijn :mrgreen: