Kok lootjes, nieuwe ronde voor oud en nieuw????

Ik ben ook klaar, moet alles nog inpakken en ik moet nog gaan dichten :o Dat is de grootste uitdaging :lol:

Dat kindje hebben jullie allemaal al op de wereld gezet, dat is nog veel bewonderenswaardiger :wink: En ik ben liever thuisblijfmama van 3 of 4 kindjes dan ondernemer hoor :wink: Maar lief dat jullie dat iets vinden om tegenop te kijken :smiley:

Inderdaad, een kindje dragen is ook zeer bewonderenswaardig!!!

Dus tja, niemand heeft wat aan mijn hint hahahahahaha

Ik moet nog spulletjes halen hihihi rn gedichtje heb ik wel wat ideetjes. Gniffel

Ik heb nog helemaal niks gedaan :oops: :oops: :oops:

Zal woensdag eens op pad gaan

Ik ben nu aan het pluizen naar mijn loodje :mrgreen:

Morgen even op pad en dan versturen :inlove:

Maar dat gedichtje… :shifty:

Ja, een idee is geboren!

Voor een cadeautje wel te verstaan, gedicht is nog een volgende hindernis, whaha.

Hier ook vandaag een paar leuke spulletjes gekocht die samen met wat ik weet over mijn lootje wel tot een leuk gedichtje moeten kunnen leiden.

Maar woensdag, donderdag en vrijdag ben ik vreselijk druk met gezin en studie. Dit weekend ga ik aan de rijmelarij!

@Krabje wrote:

ik ook niet :shifty: zelfs hier nog niet gelezen en zelfs nog niet op speurtoch geweest naar mijn lootje :shifty:

Maar het komt goed :mrgreen:

@Amy82 wrote:

@Krabje wrote:

ik ook niet :shifty: zelfs hier nog niet gelezen en zelfs nog niet op speurtoch geweest naar mijn lootje :shifty:

Maar het komt goed :mrgreen:

Volgens mij hebben we steeds hetzelfde hahaha. Stelletje mutsen bij elkaar :mrgreen:

Ik ben ook nog niet begonnen…Alleen rond gesnuffeld op kok. Het idee is er iig :mrgreen:

Kom ik net in een winkel, zie ik weer wat. Past goed bij mn kadootje en heeft de perfecte kleurstelling voor mn lootje, dus kon het natuurlijk niet laten dat er ook nog maar bij te doen :wink:

Wat was het budget ook alweer? :angel: :shifty: :doh: :wall: :lol: :oops:

Hey aapie?! Wat zie ik nu, een meisje? Leuk!!!

@*Esther wrote:

Hey aapie?! Wat zie ik nu, een meisje? Leuk!!!

Hihi jaaaaa :inlove:

Oeh…wat een leuk cadeautje aapie!!! :inlove: :inlove:

Een meisje? Met 15 weken al zichtbaar of andere test gehad?

Van harte in ieder geval!

@mandy_d. wrote:

Een meisje? Met 15 weken al zichtbaar of andere test gehad?

Van harte in ieder geval!

Geslachtsbepaling :wink:

pomptiedomptiedom… Celly breidt een dekentje van ongeveer 80x 100 in grijs/roze/antraciet/fuchsia en wit… voor wie zou die nou zijn, voor wie zou die nou zijn… en zou het om het sint cadeau gaan of breidt ze gewoon en probeert ze jullie gek te maken… :angel:

ff offtopic hoor

Lisette!!! Wat leuk!! Wat zal jij gelukkig zijn :wink: :inlove: :inlove: Een meid…laat die roze bom maar barsten bij jullie haha. Hier leef ik nog steeds op een grote roze wolk :oops: .

Komende dagen ga ik me druk bezig houden met het sintpresentje…

Chantal…Het is wat die verrassingskindjes :wink: Die blijken echte cadeautjes te zijn :inlove:

Dat genieten op die roze wolk gaat helemaal goed komen :wink:

Zo, vanmorgen op pad geweest voor een cadeautje voor mijn lootje!!!

Cell…Al heb je mij niet…Je mag best wat wat voor mij breien hoor :stuck_out_tongue: :wink: :lol:

Bijna, bijna klaar…zowel het laatste item voor het lootje van mijn oudste gevonden als de uitwerking van mijn idee. Bijna dan…of…helemaal?

Nu rijmen en dichten…