Ik denk ik ook wel hoor… maar dat is op eigen verantwoording… het gaat voornamelijk om het idee van geven en we rekenen elkaar nergens op af… dus wat jij wil, maar maak het niet te gek he :-*
Er waren teveel leuke dingetjes :inlove: Hopelijk vindt mijn lootje het ook leuk !! Ik maak het niet te gek hoor, maar het is zo leuk om een leuk pakketje met leuke dingetjes samen te stellen :mrgreen: Heerlijk om te doen! 10x het budget was ook geen probleem geweest geloof ik, maar dat wordt wel wat te gek haha
Nou, ik ben klaar, alleen nog de boel inpakken en op tijd versturen! :inlove: En nu hopen dat mn lootje happy is met wat ik heb gekocht! Ik ken niemand hier in het echt, dus het is natuurlijk een beetje gokken, maarja. Anders geeft ze het maar weer weg
Ik kom ongetwijfeld ook boven het budget uit hihi.
Voorgaande jaren ook :mrgreen:
Toch leuk bezig jullie :mrgreen: en voor wat betreft budget…tja :oops: ben ook niet helemaal binnen de marge gebleven hoor veel te leuk allemaal :inlove: :dance:
Ik ga van het weekend even opzoek… En waarschijnlijk weet ik wel heel zeker kom ik ook boven het budget uit. Ach ja vind ik geen ramp… Vind dit altijd gewoon te leuk om te doen
Mag ook, maar niet iedereen kan meer dan 5 euro missen. Vorig jaar met de oud en nieuw lootjes heb ik dan ook gerecycled… ten eerste omdat wij daar zelf nogal druk mee zijn en omdat ik wist dat mijn lootje ook druk was met recyclen, hergebruik en consuminderen… erg leuk… In the end gaat het natuurlijk om de intentie, dus zelfs een waus mooi gedicht met een kladblok en een mooie pen van de hema of action, kan dan ook al een prachtig cadeau zijn toch?
En ik ben nu ook weer deels aan het recyclen hergebruiken… de steekwoorden zijn restjes, pimpen van een item en creatief zijn met l***
Ik zit door de vulling net boven het budget… met 30 ct wel te verstaan… 8)
ik loop de gesprekken een beetje mis, want ik ben momenteel op vakantie. Morgen weer naar huis en dan ga ik meelezen en ook met mijn lootje aan de slag!!!
Potverdrie, had een blaadje met info over mijn lootje, maar waar het nu gebleven is…ik weet ut nie…
Meer rijm gaat hier niet meer uitkomen. Gelukkig veel te druk om alles hier te lezen, moet weer opnieuw gaan inlezen in mn lootje… dus toedeloe!
Zo, het gedicht is klaar, precies 1 a 4tje zie daar… vandaag aan de fröbel… ik denk een uurtje of 2 en ziedaar een presentje… ojee…
Dan nog een verpakking, das ook nog gedoe, maar het komt wel optijd af want ik ben nog lang niet moe… en dan optijd versturen, wanneer zeg ik niet, we horen het wel van lootje als zij het ziet…
Ghighi…
Briljant Cell :inlove: :dance: :lol: :lol: :lol:
Ik hoop echt dat je mij hebt
Tja… mamerijntje… jij hoopt het… ik weet wie ik heb Of jij het bent… effe wachten nog… effe wachten nog… en dan zal je het weten… :mrgreen:
Vandaag ga ik hier op kok op sneupjacht, even info verzamelen en dan aan het dichten. Meestal heb ik wel lange gedichten als ik even snel terugdenk.
Cadeautje(s) zitten al in mijn hoofd moet ik alleen nog even kopen. Wil ik deze week gedaan hebben omdat het weekend weer druk wordt.
En ja jullie zijn allemaal bewonderenswaardige vrouwen maar mijn lootje doet iets wat ik gewoon euh… jja… bewonder whahaha
ze doet iets… hm… er van uitgaande dat je het over een baan buitenshuis heb, ik ben thuisblijfmoeder, dus ws kan ik jou wel wegstrepen… :shifty:
moeilijk moeilijk…zulke woorden zijn zo aan interpretatie onderhevig…
:mrgreen:
Kan ook iets van een hobby ofzo zijn he Cell :mrgreen:
Daarom twijfel ik ook… maw… ik heb helemaal niks aan je hint… hahahah :lol:
Ik doe niets bewonderenswaardigs momenteel haha, dus ik ben er aardig van overtuigd dat je mij niet hebt
een kindje in buik laten groeien is best bewonderingswaardig hoor
Nou idd… en je bent zelfstandig ondernemer, ik zou willen dat ik het lef had om iets voor mezelf te gaan doen… dus ook dat is best iets waar ik tegen op kijk… zijn er vast meer…
Ik ben gelukkig klaar… alleen nog even verpakken en dan kan het optijd weg… wanneer wanneer … :mrgreen:
Gezelligheid hier! vandaag weer flink aan de studie geweest, maar morgen ga ik met Noortje de stad in om iets leuks te scoren voor mijn lootje dat volgens mij wel iets met landelijk en iets met liefde heeft