Pfff, ik kan heeeeel slecht dichten. Zien er altijd uit als een klein kind die een gedicht bedacht heeft :? Iets in de trant van Ork ork ork, het is geen vork :doh: Maar hub kan wel goed dichten, dus misschien helpt die een handje
Noekie :roll: :snooty: ork ork ork,… :naughty:
Chantal :liar: :think: :snooty:
Cell ik vind gehaakte dekentjes echt da bom! Ik mis er nog een voor in de wagen :mrgreen: kleurtjes: rood/grijs-groen/wit/roze :lol: :lol: :lol: :lol:
Esther :thumbup:
Haha Teun je kunt nu niet meer achterblijven hoor :-* je moet aan de bak :dance:
Oehhh dit is echt té leuk :lol: :lol: :lol: wat een heerlijke tijdsbesteding tijdens mijn verlof en laatste loodjes. Dit ga ik nooit meer vergeten :thumbup:
Ik heb er écht veel plezier in :dance: :lol: :-*
maar nu nog eens uitvogelen wie mij eigenlijk heeft :think:
Voor wie vorig jaar goed gevolgd heeft… ik ben een kei in de verdenking van mij af laten vallen en mensen compleet op het verkeerde been zetten… het feit dat haken rijmt op maken, wil niet zeggen dat ik ga haken… en zowel… een randje haken kan aan veel dingen he… :lol:
:doh: Ohhh neeeeeeee Cell had ik me helemaal verheugd op dat gehaakte dekentje :wall:
Dit kun je een hoogzwangere bewonderenswaardige vrouw écht niet aan doen hoor
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
@mamerijntje wrote:
@Krabje wrote:@Marieke_5000 wrote:Mijn lootje is euh… een vrouw waar ik wel bewondering voor heb
Dat ben ik hahahaha
Wat een zelfkennis en reflectievermogen krabje :thumbup: :lol: :lol: :lol:
Tuurlijk! :liar: :liar: :liar:
:mrgreen: :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :-*
Whahahahahahahahahahahha heb lol hier……….yahooooo. Heulllllllll nieuwsgierig wat er nu onder dat groene lintje schuil gaat. Vind je mij stoer en lief?? hihi. Dank je :oops: .
En tja wie heeft jou nou he…… :lol:
Aapie ja hij is erg duidelijk. Zat te kijken en dacht….huh klopt, huh klopt ook, he dat ben ik!! En toen jou reactie erbij…. Als het IETS meer gecamoufleerd zou zijn geweest had jij ook goede kans gemaakt.
Die cell kan rijmen he!
Nooit gedacht dat ik nu al weet,
wie voor mij een pakje heeft.
Maar nog heel gemeen,
rarara wat zit er in dat pakje met het mooie groene lintje er omheen.
Dat zal nog even een vraag blijven voor mij.
En dat is maar goed ook, want anders is er geen spanning meer bij.
Nu is het tijd voor het cadeau aan mijn lootje.
En echt dat wordt me een cadeautje!!….
Het is een vrouw, die komt op kok,
en heeft ook nog kinderen (hint: meerdere dus) dat is geen gok.
Rarara wie zal het zijn?
Ik ga hard mijn best doen voor een verhaaltje met rijm.
Haha… Wat een gezelligheid hier.
Ik ga morgen op pad voor mijn plezier.
Zooooo jij kan ook goed dichten Chantal
haha ja was de 6 waardoor ik duidelijk zag dat jij het was Maar ook straatnaam lengte.
Oooh jij kan mij dus ook hebben :mrgreen: Meerdere klinkt in mijn oren namelijk als meer dan 2 kinderen :lol:
:silenced:
Zeg, zo is er geen lol aan he… de hints moeten vooral in en rond het pakje verwerkt zijn… :mrgreen:
Mijn verwachte zending is binnen, dus ik kan aan de slag… leuk leuk… moet alleen nog even op snor naar wat passende versiering en nog even mijn crea brein over een passende verpakking gieten…
Maar zaterdag eerst kerstshoppen en dan zondag aan de fröbel… je kan het maar af hebben… 8)
Kan weer iemand wegstrepen, zo gaat het hard!!
Zaterdag maar eens de stad in om een leuk cadeau uit te zoeken voor mijn lootje! En hints bedenken en hoe ik die ga verwerken. En een mooi gedicht of verhaal bedenken die ook nog op mijn lootje slaat, dus dat wordt even in de persoon duiken Gelukkig is de drukte hier even een beetje voorbij in mn bedrijfje, dus heb mooi de tijd hiervoor!!
Wie heje dan allemaal afgestreept Noekie???
Tsjaaaaaaaaaaaaa, goed opletten :lol:
Tja… ik ben een drukke mama en soms een beetje lui… als ik het terug kan lezen… dan kan je het ook wel gewoon zeggen… 8)
Heb het nog niet opgeschreven Ga ik later doen als ik het niet weet
Toch net maar even geshopt, ik had er zo’n zin in!! En heb heeeeeeeeeeeeeel veel leuke dingetjes gezien!! Budget, ehmmmm, iets overschreden geloof ik :oops: