Kok lootjes, nieuwe ronde voor oud en nieuw????

Ben meer mama to be :slight_smile:

Duidelijk!!! Die is voor mij!!! :slight_smile:

Het pakketje van mamarijntje…

@aapie wrote:

Ik weet wie je hebt…:oops:

Niet mij, maar ik zat er dicht bij :lol:

:oops: :mrgreen:

Dat is misschien wel zo… maar misschien ook niet… zeker weten doe je het als je het hebt… hahahaa

Enne… ook ik ben van mening dat je zwanger al mama bent, zeker dat zal verschillen per persoon, maar voor mij als je de 12 weken voorbij bent. Hoe lullig ook, als er nu iets gebeurd dan is het echt al een klein mensje met armen en benen, jouw kindje, het is vanaf vorming een onderdeel van je hart. Voor mij zijn mama’s die hun kindje hebben verloren en daarna geen kindje meer hebben gekregen ook mama… Dus tja… en een leuke mama hoeft niet persee te slaan op een leuke manier van moederen, maar kan ook slaan op een leuk mens die mama is… dus volgens mij weet je nog steeds niets Noekie… :lol:

Oké, ik ben nu al mama van smurfje :inlove:

Maar toch denk ik niet dat je mij hebt :mrgreen:

Moet de titel trouwens niet eens aangepast worden? :smiley:

:silenced:

:silenced:

@Noekie wrote:

Ja juf Noekie, u hebt gelijk natuurlijk juf Noekie, Celleke zal braaf het titeltje gaan aanpassen :oops: :shifty: En daarna zal ik netjes mijn strafregeltjes schrijven… :lol:

hihihihi… u vraagt, wij draaien… :wink:

Whaha Chantal Duidelijk he! :wink: Maar eerlijk is eerlijk…ik had het ook kunnen zijn. Maar de 6 en de 9 zijn duidelijk verschillend, en daardoor wist ik dat jij het was :silenced: :mrgreen:

Noekie…Ja jij bent ook al mama hoor :dance:

Het hele jaar verzin ik de leukste rijmpjes, en nu komt het erop aan en heb ik geen inspiratie :naughty: :oops:

100% zeker cell!! He mamarijntje???

@Cell wrote:

@Noekie wrote:

Ja juf Noekie, u hebt gelijk natuurlijk juf Noekie, Celleke zal braaf het titeltje gaan aanpassen :oops: :shifty: En daarna zal ik netjes mijn strafregeltjes schrijven… :lol:

hihihihi… u vraagt, wij draaien… :wink:

:lol: :lol: :lol:

@*Esther wrote:

Het hele jaar verzin ik de leukste rijmpjes, en nu komt het erop aan en heb ik geen inspiratie :naughty: :oops:

Ik heb helaas nooit inspiratie :frowning: Maar ga natuurlijk wel iets moois op papier proberen te zetten :wink:

owke owke… ik kon ook de helft van het adres al wel ontcijferen… maarrrrrr… je weet niet WAT je krijgt en voor straf stuurt ze het nu natuurlijk op NA de bevalling :lol: :angel:

Geintjuh natuurlijk… :silenced:

en gedichtjes… nou, neem een liedje in je hoofd ofzo… dat werkt bij mij meestal super.

Er was eens een mama uit Zwijndrecht… die bewaarde haar geduld wel heel slecht, ze raadde haar gever, en nee dat was geen bever, het eindigde bijna in een gevecht… Het werd een potje wellus niettus… het pakje past in elk geval niet door de brievenbus… maar raden mag zij, want wat het is… niets verklappen wij… dus dat geduld heeft ze nodig tot het eind van de sint tij…dd lalalalalalaaaaa… lalalalalaaaaaaa

Ofzo… :lol:

Whaha, goed op dreef Cell!

De Sint heeft toch de geest gekregen,

Het gedicht is alweer klaar.

Vanavond nog een inkoop plegen,

Voor mijn lootje van dit jaar :angel:

Deze sint zit maar te wachten… op de tnt post met de karrevrachten… de spulletjes nodig zijn echt niet overbodig, zonder die rommel kan ze niks maken, nog niet een randje haken… dus ze wacht nog wat ongeduldig af, het komt vast vandaag, zoniet, wanneer wel, dat is de vraag. :think:

Ohhhh ga je een dekentje voor me haken, ik ben heeeeel bewonderenswaardig en dol op dekentjes :lol: haha