dat weet je nooit he… ik zei vorige week al bezig te zijn en ineens weer een vraag… is dat dan om jullie om de tuin te leiden, ben ik echt al 2 weken bezig of is het al verstuurd… ik zeg niks… 8)
Nog niks ontvangen en ook nog niet verstuurd :mrgreen: :oops:
Ik lees en het lijstje van mensen waarvan ik weet dat ik ze heb is inmiddels heeeeeeeel kort.
even kijken of jullie nog wakker zijn.
whut :lol: :lol:
Euh… Begrijp er niets van… :lol: :lol:
Mijn lijstje met wie ik heb is ook erg kort… Heb namelijk maar 1 lootje? :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :thumbup:
Noekie :lol: :lol: :lol: :lol:
Hihihi vergeet niet dat Sinterklaastijd ook de tijd van Firma List en Bedrog is, niets is zeker wat je leest :mrgreen:
Ik mis trouwens de sinterklaas smiley :think:
Die komt nog… moesten eerst migreren nu kan ik weer overal bij als het goed is. :dance:
Fijn Ruudje :-*
:mrgreen: ;D
Wanneer je de oude smilies ziet even CTRL F5 doen of uit- en weer inloggen.
:mrgreen: ;D :mrgreen: ;D :mrgreen: ;D ;D
Het cadeautje staat klaar, maar het gedicht moet nog.
Daar ga ik van het weekend onder werktijd eens goed voor zitten
Aapie strepen we ook alvast door van de verdachtenlijst thank you
:mrgreen: ;D
Nou teun, ik zeg lekker niks :mrgreen:
Ahhhhhh ben zoooooo blij met de Sint en zijn Pietje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Kan u al bijna niet meer wachten tot de dansende kerstbanaan terug is :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik ga er morgen voor zitten. Door privé omstandigheden totaal geen puf voor gehad. Maar voor helemaal niks nog. Ik moet voor hier thuis ook nog de 5-december cadeautjes halen. Ik loop behoorlijk achter de feiten aan.
@Pattycoat wrote:
Ik ga er morgen voor zitten. Door privé omstandigheden totaal geen puf voor gehad. Maar voor helemaal niks nog. Ik moet voor hier thuis ook nog de 5-december cadeautjes halen. Ik loop behoorlijk achter de feiten aan.
Als je het niet redt, pb me dan even meis. Het moet niet tegen heug en meug gaan… :hug:
Zal ik mn pakje morgen versturen… Of… Heb ik hem allang verstuurd…? Hmmm… Ik weet het niet meer… Zwangerschapsdementie? ;D :mrgreen:
noekie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
patty :hug: