Klussershoekje Sept/Okt. deel 18!

Antoinet: nog gefeliciteerd van mij!!! :dance:

Wat rustig hier weer zeg.

Zit al steeds met de aug.mama´s mee te lezen maar nog steeds geen nieuws van Diddle.

Wat spannend he!

Suus: wat een verhaal joh van die resus factor wat je daar geschreven had.

Hier eigenlijk niet echt nieuws.

Klaar met werken en nu weer lekker vrij.

Komen weer spannende weken aan. :wink:

Inderdaad rustig hier… had al een paar keer gekeken vandaag, maar ja ik heb niet zo heel veel te vertellen, maak niet zo veel mee…



Ja Anoniempje heftig verhaal van dat meisje. Heb net een kaartje voor haar en haar man op de post gedaan, leek me wel zo netjes. Gelukkig is het wel iets wat maar heel weinig voorkomt, dus daarom dacht ik dat ik het daar wel kon neerzetten… anders had ik het niet gedaan hoor!

Anoniempje hoe zit het met hydrofielluiers… de één zegt wel strijken de ander niet en ik lees net bij de september mama’s dat iemand er 10 apart in een plastic zak moet bewaren (ik zou niet weten waarom eigenlijk…).



Mijn vriendin zegt niet strijken of alleen de randjes dan absorberen ze beter…

Suus: maakt echt niet uit hoor of je ze wel of niet strijkt.

Je hoort idd wel eens dat ze minder zouden absorberen als je ze strijkt maar dat geldt meer als je katoenen luiers gebruikt ipv. pampers.

Dus de meeste mensen strijken ze gewoon omdat het er wat netter uit ziet maar je gebruikt ze zoveel dat de meeste ze in het begin strijken en daarna gewoon opvouwen :wink:

Het enige wat ik kan bedenken waarom iemand ze apart moet bewaren is misschien voor bij de thuisbevalling dan worden ze namelijk ook gebruikt om je kindje mee af te drogen dus dan rollen we ze om de kruiken heen maar ook dan weer kan je ze net zo goed even uit de kast pakken toch? :lol:

Wordt vaak te moeilijk gedacht hoor!

Ik heb dat idd ook nog nooit gehoord van die resus dat dat fout gegaan is want zoals jezelf al zei komt het bloed niet direct met elkaar in verbinding maar loopt dat via de navelstreng, alleen tijdens de bevalling kan het in contact komen met elkaar.

Na de bevalling wordt er uit de navelstreng bloed af genomen ( zag bij de aug. mama’s iemand die schreef dat ze dat na de bevalling bij haar doen maar dat is niet zo) gaat nl om wat voor resusfactor je kindje heeft.

Is die negatief dan niks aan de hand, is die positief dan krijg je na de bevalling nog een anti d injectie.

Bij een 1e zwangerschap kan het geen kwaad maar voor een evt. volgende wel omdat je lichaam dan anti stoffen aanmaakt.

Anoniempje bedankt voor je antwoord! Dan laat ik mijn hydrofieltjes lekker in de kast liggen! Ik vind al dat overdreven hygiënische gedoe ook maar niks hoor, dat werkt ook niet volgens mij…



Ik heb inmiddels een mail gehad van één van de meiden van de gym die het meisje zelf heeft gebeld maar het hele rhesus verhaal blijkt toch niet helemaal de reden te zijn. Het kindje had sowieso heel veel bloedarmoede (alles was helemaal wit, dus kindje en placenta als ik het goed heb begrepen).

Bedankt voor de felicitaties meiden :stuck_out_tongue:

Zaterdag vier ik mijn verjaardag, dus dat wordt een druk dagje, want ik moet nog werken ervoor ook.

Maar goed, wel gezellig natuurlijk.



Anoniempje, je vroeg nog hoe je het juiste lettertype voor het lijstje in moest stellen.

Als het goed is, zie je als je de tekstknop in drukt, bovenin een balkje verschijnen met ‘lettertypen’. Als je dat balkje niet ziet, moet je even in het vakje waar je typt, op de rechtermuisknop klikken en dan ‘werkbalk tekst’. Het lettertype dat Angèl gebruikt heeft is ‘comic sans ms’ met de grootte op ‘10’.

Nou dat wordt zeker druk Antoinet!



Hier nog even een buikfotootje van vandaag!

Mooi buikje hoor, Suus.

Zal het de laatste foto er al van zijn? :wink:

Ik ga er niet vanuit Antoinet, denk dat het nog wel een paar weekjes gaat duren… Ik denk eigenlijk gewoon eind augustus/begin september! Maar wie weet!

Suus: mooie buik hoor!!!

Kan echt goed zien dat je groeit he, leuk om te zien.

Antoinet: bedankt zal de volgende keer weer even kijken of het lukt.

Je zei dat je nog geen eisprong hebt gehad, ben je aan het tempen of ovulatietesten?

Ik heb ovulatietesten liggen voor de volgende maand maar ik hoop ze eigenlijk niet nodig te hebben hoor :wink:

Maar goed merk verder nog niks is het ook nog een beetje vroeg voor ben alleen wel benieuwd hoelang mijn cyclus deze maand zal zijn.

Dus zaterdag vier je gezellig je verjaardag, alvast veel plezier.

Morgenavond een uitje met mijn vriend zijn werk, naar een of andere braderie uitgenodigd door een klant en ik mag zowaar eens mee :smiley:

Zaterdag eens een keertje stappen met een groep vriendinnen, waarschijnlijk richting Breda.

Dan zondag naar die autorace’s in Rotterdam dus ook een druk weekend voor de boeg!

Hier ben ik ook weer even.

Net een lange dag gehad en nu moe.



Suus, dat rekje heeft je hubbie mooi gemaakt hoor :!: :thumbup:

Enne die buik gaat goed he :!: :wink:

mooie buik Suus…

Suus, ik ben benieuwd hoor hoelang jullie mannetje het nog wel gezellig vindt daar binnen :wink:



Anoniempje, ik gebruik ovutesten en rond mijn eisprong temp ik ook. Tempen doe ik niet de hele cyclus, omdat ik inmiddels wel weet hoe mijn cyclus in elkaar steekt (ondanks dat hij toch vrij onregelmatig is :? )

Ik ben wel weer blij dat ik het allebei heb gedaan, want mijn ovutesten was ik niet helemaal zeker van. Ik had er een paar die wel wat donkerder waren, maar waarbij ik toch twijfelde of ze positief waren. Nu was vanochtend mijn temp omhoog gegaan, dus ik denk dat ik nu toch wel mijn eisprong heb gehad.

Wil je mijn nod in het lijstje veranderen naar 31 augustus? Alvast bedankt :wink:

Jouw weekend zit ook al lekker vol gepland :lol: Wel allemaal leuke dingen. Vooral je uitje naar Rotterdam zondag ben ik wel een beetje jaloers op. Daniel moet zondag de nacht in, dus ik denk niet dat het er voor ons van komt om te gaan kijken.

Alvast veel plezier 8)

Thanx meiden ja buik groeit gewoon door hier… buikje is het al niet meer te noemen, heb mijn voeten echt al tijden niet meer gezien als ik sta :lol:



Verder weinig te melden hier, behalve dat ik vannacht echt beroerd ben geweest, de hele avond een beetje last van mijn eten gehad, maar toen ik in bed ging liggen zat het toch ineens erg hoog en kreeg ik ook nog buikkrampen… zwaar aan de race… nou nog steeds een beetje buikpijn dus ik ga het vandaag maar lekker rustig aan doen voor de verandering (wel nog wat doen hoor). Moest even denken aan de woorden van de juf van gym dat het ook daar mee kan beginnen en hoopte echt dat dat het niet was, want op die manier je weëen lijkt me echt helemaal niks, maar dat was het dus blijkbaar niet :mrgreen:

He Suus: balen zeg dat je je niet zo lekker voelt.

Doe maar eens echt rustig aan hoor!

Je hoort het idd wel hoor dat het daar weleens mee begint.

Maar goed hoeft naturlijk niet.

Nog steeds geen nieuws van Diddle he?

Ben zo benieuwd!

Nee nog geen nieuws van Diddle. Ik weet ook niet hoe het verder gegaan is, haar vruchtwater was toch van zichzelf gebroken dus het kan natuurlijk zijn dat het allemaal niet zo snel gaat nu… Maar weer rustig afwachten…

Joehoeeee meiden, Diddle is bevallen van een zoon genaamd Nigel Eloy.



Zag het net bij de aug mama’s…



Dat is jongen nr 3.



Proficiat Diddle en man. :thumbup:



groetjes Vanessa.

Ik wilde het net intypen, heb ik het verkeerde onderwerp…maar nu weten jullie het al





DIDDLE EN MAN GEFELICITEERD

:dance: :dance: Diddle en hubbie gefeliciteerd met jullie zoon Nigel Elroy!



Helaas wel met een keizersnede geboren, ik hoop dat ze gauw opknappen!



Hier weer even uitgepoetst, tot ik iets nieuws vindt :mrgreen: morgen ga ik nog even embrasses maken voor de gordijnen op de beebkamer, ze blijven niet mooi naar mijn zin hangen nu. Of ze nog op tijd opgehangen zullen worden is maar weer de vraag, maar dat zien we dan wel weer, zijn ze er maar vast!