Klussershoekje Sept/Okt. deel 18!

Goedemorgen,



Janine, ik hoop dta je snel zekerheid hebt en dat de zwemmertjes hun best doen :!:



Suus, spannend zeg :!: :!: :!: Ik zag dat er bij de aug. mama’s al iemand was bevallen die gelijk met jouw was uitgerekend :!:

Ik hoor het wel.

Beter geslapen vannacht :?: En je hubbie :?:



Hier verder geen nieuws, ik ga me er eens toe zetten om hier in huis wat te doen :x

Nu er meer dames op het punt staan te gaan bevallen wordt het toch wel weer tijd voor een nieuwe zwangere hier.



Hier nog wat hormoontjes, al nemen die wel wat af in de loop van de zwangerschap :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Janine: leuk dat je er weer bent hoor

Hoop dat de zwemmertjes een nieuw record neer gaan zetten qua snelheid :wink:

Lenie: ik ben ook al verkouden, keelpijn af en toe misselijk komt denk ik door dat lekkere weer hier :x

Wat spannend voor Diddle zeg, die kleine vindt het blijkbaar erg leuk daar binnen in die buik :lol:

Suus: ook voor jou spannend hoor laat maar lekker door zetten toch?

Antoinet: Zie het allebei wel in het rijtje met bestanden staan maar verder??? :oops:

Anoniempje, ik stuur je even een pb-tje :wink:

Mischien kunnen we via msn even samen een lijstje maken. Dat werkt makkelijker als wanneer ik het zo uit moet leggen :wink:



Janine, ik hoop dat jullie een hele mooie uitslag van de zwemmertjes krijgen. Wel jammer dat je er zo lang op moet wachten.



Diddle, mocht je dit nog lezen: heel veel succes met de bevalling!



Suus, spannend hoor. Ik ben benieuwd of jij de 40 weken vol gaat maken :wink:

Anoniempje succes met de pc :!:



Ik heb net lekker ff gegeten en nu nog ff beneden stofzuigen en dweilen.

Daarna wil ik boven nog ff een doek erdoor halen en ook stofzuigen en dweilen.

Badkamer heb ik gister gedaan.

En dan kunnen we kwa stoffen weer een wekje vooruit.

De stofzuiger is hier nooit een dagje vrij :?

Lieke hier is ie niet eens een half dagje vrij! :wink: Ik zit te wachten tot de vloer droog is, dan dweil ik nog even af beneden en dan ga ik nog wat boodschapjes doen!

Heej meiden daar ben ik ook weer even. Wat ziet het lijstje er mooi uit, wat staat mijn mannetje er mooi op :inlove:



Zoals jullie inmiddels wel begrepen hebben ben ik dus mama geworden van JESSE. Hoe het allemaal is gegaan is een lang (en niet zo leuk) verhaal, maar alles gaat nu prima en zijn we aan het genieten van ons gezinnetje. Als je wilt weten hoe of wat dan kun je even mijn site bekijken: mees.kindjeopkomst.nl, want ik heb nu niet de puf om het helemaal nog een keer op te schrijven.



Volgens mij heb ik nog geen nieuwe zwangere kunnen ontdekken. Kom op hoor! Ik heb nu plaatsgemaakt, dus het wordt wel weer eens tijd.



Ik blijf met jullie meelezen en voor jullie :thumbup: en :pray: al zal ik me niet zo vaak meer melden denk ik, want zo’n gezinnetje en kereltje slokt heel veel tijd op (waar we ontzettend van genieten, dat dan weer wel :inlove: ). Maar misschien valt het wel mee en meld ik me morgen weer. We zien wel. Succes allemaal!!



:-* Mees

Nou het is redelijk gelukt met het lijstje :dance:

De datums staan erbij.

Niet gelijk weer nieuwe dingen doorgeven he die veranderd moeten worden :wink: , al weet ik nu hoe het moet :snooty:

Mees: leuk dat je af en toe nog even tijd maakt om mee te lezen hoor.

Kijk ook regelmatig op je site naar nieuwe foto’s en om te lezen hoe het gaat.

Heb je nu toch nog wel een paar dagen kraamzorg gehad?

Eigenlijk mijn laatste werkdag vandaag, dan zou ik in dit gezin nog 2 dagen afgelost worden voor een dag van 9 tot 13 en een dag van 9 tot half 12 dus vandaag maar even geregeld dat ik het zelf afmaak, vonden de mensen wel erg fijn dat ze niet weer een ander kregen voor die 2 dagen en ach het is een paar uurtjes, de middagen ben ik lekker al vrij en dan 7 dagen vrij

Blehh…ik zit hier met een zieke hond…overgeven enzo…best zielig.

Ben nu rijst en kip aan het koken.



Anoniempje fijn dat het gelukt is. Is antoinet beetje goede leraar :?: :wink:



Net ff kadootje besteld voor het kindje van mijn dinnetje :wink:

(ze weet 1 kado wat ze krijgt, maar de rest houd ik geheim)



Nou ik ga ff de rijst afgieten, ben er straks weer.

Oh wat leuk Lieke wat heb je gekocht voor je dinnetje 8) :lol: :wink:



Zielig dat Aucke ziek is. Wist je trouwens dat je honden best een paracetamolletje of een diareepilletje kan geven? Doen hier heel veel mensen in de buurt.

Dank je voor de tip als ie zo ziek blijft ga ik dat zeker doen.

Dierenarts is ook zo duur…

Mees: Leuk dat je meeleest en ja ik heb je site al gezien…wat een verhaal zeg maar gelukkig heb je nu een schatje!!!



Voor Diddle: veel succes en ik ben zo benieuwd!!!

Meiden, ik lees net dat Diddle haar vliezen vannacht gebroken zijn. Wie weet is inleiden toch niet nodig en heeft haar lichaam besloten om het toch zelf te gaan doen :wink:



Mees, leuk om hier weer wat van je te lezen. Je verhaal had ik al gelezen bij de augustus-mama’s. Jesse heeft jullie wel even flink laten schrikken, zeg. Gelukkig gaat alles nu weer goed met jullie mannetje.



Super dat het gelukt is met het lijstje, Anoniempje (Lieke, ze had mij al niet meer nodig als lerares, aangezien het haar toch al gelukt was met mijn eerdere uitleg :wink: )

Ik heb alleen nog wel iets voor je wat veranderd kan worden :mrgreen: Ik ben namelijk afgelopen maandag 29 geworden 8)

En waarschijnlijk dat je van de week mijn nod ook nog wel kan veranderen, aangezien ik nog geen eisprong heb gehad en dus weer een langere cyclus als die 32 dagen heb :roll:



Lieke, sterkte met Aucke. Ik hoop dat hij snel weer beter is. Is zo zielig als ze ziek zijn :frowning:

Gaat gelukkig al wat beter met Aucke :!:



Ik ga nog ff bij de aug.mama’s kijken voor Diddle en dan werken.

Meiden tot vavanond :!: :-*

Ben ik ook weer even, weinig te melden eigenlijk, dus ik ga zo maar weer eens wat schoonmaken :roll: weet anders ook niet wat ik moet doen, het zonnetje schijnt wel hier, dus wie weet kan ik vanmiddag nog wel een uurtje de tuin in… Vanmiddag nog even naar de vk en vanavond de één na laatste keer gym, misschien ben ik er volgende week niet eens meer bij… raar idee eigenlijk. Ben de eerste die uitgerekend is en volgende week is precies een week voor de uitgerekende datum…



Antoinet nog van harte met je verjaardag!

Nou Antoinet: zonder jou uitleg was het me echt niet gelukt. :-*

Is al even snel aangepast hoor :lol: alleen nog 1 vraagje hoe kon ik het lettertype veranderen want zag dat dat nu nog anders was :oops:

Nog van harte met je verjaardag he, komt omdat we geen verjaardagslijstje meer hebben zijn we je helemaal vergeten.

Wat spannend voor Diddle he, hoop echt voor haar dat het geen inleiden geworden is en dat haar lichaam gewoon zelf verder gegaan is.

Lieke: fijn dat Aucke weer wat beter is

Suus: verveel je je een beetje?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa



Morgen komt het grof vuil dus hubbie had gezegd dat ik maar eens moest kijken wat er weg mag van alles wat op zolder ligt… niks dus :? Ja een paar oude gordijnen en een grand foulard. Het zonnebankbedje gaat ook weg, daar komt straks het bed te staan wat ik gebruik om op te bevallen.



Daarnet nog maar even alle dvd’s en cd’s die in de kast liggen nagekeken en er op geschreven wat wat is, is ook wel handig, hubbie brandt en zet er niks op.



Vanmorgen heb ik de hele huiskamer op zijn kop gehad en ben met de banken gaan schuiven, wilde ze eigenlijk eens anders proberen, maar het past niet. (Zeg maar niks tegen hubbie, krijg ik weer op mijn kop :mrgreen: ).



Nou nog een uurtje en dan moeten we naar de vk en vanavond gym, dus dan is de dag weer om!

Wordt dus tijd dat die kleine je gezelschap komt houden , dan heb je genoeg te doen. :lol:

Succes straks bij de vk!

@Tante Soesa wrote:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa





Vanmorgen heb ik de hele huiskamer op zijn kop gehad en ben met de banken gaan schuiven, wilde ze eigenlijk eens anders proberen, maar het past niet. (Zeg maar niks tegen hubbie, krijg ik weer op mijn kop :mrgreen: ).




Niet alleen van je hubbie krijg je dan op de kop :!: :!: :wink:
Rustig aan hoor :!: :-*

Hahaha Suus! Ja ik wil ook altijd dat soort dingen doen en dan word mijn mannetje ook boos. Wel lief he!!!



Tja dat vervelen ken ik wel hoor… Gelukkig nu voor vrijdag wat afgesproken en voor zondag, dat houdt je bezig!



Spannend he van diddle, las het al bij de augustusmama’s… Misschien heeft ze d’r beebje al!