Klussershoekje Sept/Okt. deel 18!

Klussers:





Angel: 24 jaar 1e kindje Nod: 24-09-2006




West: 29 jaar 1e kindje Nod: 17-09-2006



Lieke: 28 jaar 1e kindje Nod: 18-09-2006



Antoinet: 29 jaar 1e kindje Nod: 05-10-2006



Lenie: 24 jaar 1e kindje Nod:



Anoniempje: 28 jaar 1e kindje Nod: 21-09-2006

Kes: 26 jaar 1e kindje 21-10-2006



Bibi-Jane: 30 jaar 3e kindje 24-11-2006



JanineB: 25 jaar 1e kindje ???

GEBOREN: BRYAN 18-09-2006

Zoon van Moonfire





GEBOREN: LUCAS 13-09-2006

Zoon van Nes





Nigel geboren 16 augustus 2006

Zoon van Diddle






Jesse geboren 2 augustus 2006

Zoon van Mees






Jay geboren 14 juni 2006

Zoon van Jentel






Jim geboren 24 augustus 2006

Zoon van Tante Soesa






Yara geboren op 29 augustus

Dochter van Janinepien


Leuk gedaan Anoniempje :clap: :clap:



Idd heel rustig hiero…Hier schijnt de zon nog vollop en ik hoop dat dat nog ff zo blijft.



Hier een gezellie dagje gehad.

Even op bezoek geweest bij mijn dinnetje…lekker ff gewinkeld en ergens gezeten.

Niet druk op de weg dus snel weer bij hubbie.

Vanavond lekker niks, alleen zo ff boodschappen doen met hubbie.

Nou hier komt het heel de dag al met bakken uit de lucht hoor.

Echt bijna niet droog geweest.

En heb je de weg kunnen vinden naar je dinnetje toe? :wink:

Ja hoor :!: Het was eigenlijk best makkelijk, maar vorige keer was hubbie erbij. En dan let je toch niet zo op de weg als je er naast zit.

Oh wat toevallig had ook een dinnetje en die heeft ook de weg gevonden :wink: Was ook gezellie!



Het is hier echt een super rotweer! Ben blij dat dinnetje op tijd naar huis was en dat die niet in dat rotweer heeft gezeten!



Anoniempje lijstje is weer netjes hoor! :thumbup:

Zie nu net alleen wel dat er nog het een en ander aangepast moet worden.

Lenie, West, Angel en Lieke wanneer is jullie Nod?

Kan ik dat ook eens proberen goed te krijgen vanavond :wink:

Sorry…mijn NOD is 25 aug.

Anoniempje, super gedaan, zou het zelf zo niet kunnen…

Ook niet met de goede uitleg van Antoinet. :oops:



Hier net ook noodweer geweest, en het lekte langs het zolderdak, is nu weer droog, maar is waarschijnlijk een dakpan die kapot is of een loodslap.



Dames :wink: , was het gezellig vanmiddag…



hier verder alles oke…



Vanessa.

mooie baby’s

Was gezellig Nes!

:x ik en computers, gaat niet goed samen hoor!

Zat te proberen hoe ik het lijstje aan kon passen maar het wordt een zooitje.

Antoinet: heb het geprobeerd via Paint, en dan gummen enz. maar dan krijg ik nooit meer een net schema want dan haal je per ongeluk een stukje van het streepje weg ofzo :oops:

Hoe kan ik evt. een heel nieuw lijstje maken, dat ik een plaatje zoek en dan zelf een schema in elkaar zetten bedoel ik maar hoe krijgen jullie al die vakjes erin zeg maar :?:

Ik kan je helaas niet helpen :frowning:

Ook geen verstand ervan…

:lol: gelukkig maar dan ben ik niet de enige

:wink: :lol: :lol: :-*

Mooi lijstje zeg met de eerste mooie baby’s!!! Mogen de rest volgen!!!



Mijn NOD is trouwens 8-9-2006



Hier alles okee. Ik begin wat verkouden te worden na de vakantie :cry: Het is weer eens druk op het werk… Er gaat een collega bij ons weg ( is een vriendin van mij) :cry: Dadelijk hebben we zo’n 50 open diensten… En ik vind het zo jammer 2 goede collega’s en vrienden weg volgende maand. Baal, baal…

Even snel, want ik moet zo naar mijn werk :wink:

Anoniempje, heb jij het programma microsoft Excel of microsoft word?

Zo ja, dan zal ik je vanmiddag even uitleggen hoe je zelf een lijstje kan maken. Zo nee, dan ga ik even nadenken over een andere manier :wink:

Hai hai



Ik schaam me weer diep dat ik zolang niet geweest ben, druk druk druk met werk. Ik heb 7 dagen gewerkt, ben blij dat ik er nu 3 vrij ben!



Chelleke, balen zeg dat je weer pijn gaat krijgen! Hopelijk valt het een beetje mee! Hopelijk heb je een fijne vakantie!!



Suus, de laatste loodjes!! Nog 15 dagen! Wat gaat dat snel zeg! Leuke lampjes! Dat heb je hub goed gemaakt zeg! En leuk die kroontjes op het raam!



Janine, ook voor jou de laatse loodjes!!! Leuk hoor!!



Kes, balen zeg van het bezoek bij de verloskundige. Heel veel succes de komende tijd!



Bibi-jane, wat een ontzettende gave kamer!!



Garfield, leuk dat je wat laat horen! Heel veel succes met het zoeken van een huisje, en hopelijk haal je die tentames! Mijn duimen draaien voor je!!



Lenie, welkom terug! Balen weer zeg van je ongi!! Is je vakantie verder wel leuk geweest? Ja dus lees ik een berichtje verder hihi



Meiden die ik vergeet… sorry!



Alweer een nieuw deeltje, gaat hard zeg!!



Vanmorgen Leendert zijn zwemmertjes weggebracht. Ik hoor pas de uitslag bij de volgende keer dat ik naar de gyn moet en dat is de 12e dag van de nieuwe cyclus. Geen idee wanneer dat is dus we wachten maar af.



Eindelijk na 7 dagen werken, 3 vrij. Van de week is het feest in het naastgelegen dorp. Vanavond treedt Tineke Schouten op, dus als het weer meezit, gaan we daar even naar toe.



Vorige week donderdag met de bewoners naar K3 geweest, was best wel leuk! En die ene heeft al een buik, ik vind het knap dat ze nog op de planken staat. Wel huppelde ze minder dan de andere 2 meiden hoor, maar dat is logisch.



Zaterdagavond is mijn buurvrouw bevallen van een zoon: Jack. Ben gelijk wezen kijken. Heerlijk hoor!!

Zoooo ben ik ook snel even, zo even een paar boodschapjes doen en binnen de boel weer bijwerken. Hier is dan volgens mij het voorwerk officieel begonnen, had het al een paar keer gehad, maar gisterenavond wat vaker achter elkaar: een keiharde buik, soort van ongi krampen, benauwd gevoel en warm… pfff was verder wel te doen dus laat dat voorwerk maar lekker op gang komen. Vannacht moest ik echt heel veel naar de wc en had ik een ontzettend drukkend gevoel van onderen dat ik echt even dacht het zal toch niet zo gaan beginnen, maar nu is het weer aardig rustig. Dus ik ga maar druk zorgen dat er hier geen troep meer is mocht het echt op gang gaan komen dat ik me daar niet meer druk over hoef te maken!



Trouwens voor de dames die het nog niet wisten: morgen wordt Diddle ingeleid, dus eind van de week mag zij eindelijk bijna 2 weken te laat haar beebje gaan knuffelen :dance:



Lenie balen dat je niet helemaal lekker bent, en ook nog een paar leuke collega’s weg, is niks hoor!



Janine ik hoop dat de zwemmertjes van je man het goed doen, dan is dat weer wat minder op het lijstje! Wel jammer dat je weer een tijdje moet wachten voor je meer weet.