Klussershoekje Sept/Okt. deel 18!

Diddle gefeliciteerd met jullie zoon :dance: :dance:

Volgens mij komen er hier alleen maar jongens :!: :mrgreen:

Diddle en Man gefeliciteerd met jullie zoon!!! :dance: :dance: :dance:

Nou Anoniempje je krijgt het nog druk met het lijstje bijhouden zo :wink:

Diddle: van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Jammer dat het uiteindelijk een keizersnede geworden is maar het belangrijkste is dat hij er is toch?

Hopelijk mag je snel naar huis en knap je snel weer lekker op.



Lijstje is al een beetje aangepast hoor, alleen nog even wachten op een mooie foto van onze nieuwe aanwinst :lol:



Wat een jongens allemaal he.

De volgende wordt ook weer een jongen he Suus!

Meiden zijn hier nog niet gemaakt :wink:

Ja wel hoor, hier is een meid in de maak.

Oehoeoeoeoeeoeoeoeo waar is iedereen!! Nou ik ben er weer eens met BIB… Wel wat meer harde buiken de laatste dagen en sinds een weekje zeurderige hoofdpijn net als de eerste 16 weken, dat zie ik dus ook maar als voorwerk. Zo meteen ga ik nog wat boodschapjes doen en daarna misschien nog wel even de tuin in het zonnetjes schijnt :dance: !

Zo ben ik weer even en nog niemand hier geweest, tis echt heel rustig hier de laatste tijd! Ik ben zeker de enige die niks te doen heeft :wink:



Net even embrasses gemaakt voor de gordijnen op de babykamer, gordijnen hingen niet naar mijn zin en eentje waait er steeds naar buiten als het raam open staat. Dus maar even gedaan. Alleen geen ringetjes om ze aan de haakjes vast te maken… hier zijn die nergens aan te komen dus even schoonmoeders gebeld en die had er nog wel een paar voor me gelukkig. Ik maak ze nu maar zover af, hoeven we ze straks alleen nog maar even op te hangen.



Net ook even stiefje afgebeld die viert morgen haar verjaardag, maar ik heb echt geen zin om bijna een uur in de auto te zitten en met de terugweg waarschijnlijk vet in de file, staan we sowieso altijd op zondag van Brabant naar hier, maar morgen is hier de laatste vakantiedag en er moeten nog best veel mensen terugkomen dus het zal wel druk zijn op de weg. Daar heb ik ook helemaaaaaal geen zin meer in nu. Ze was wel teleurgesteld geloof ik maar dat is haar probleem. Bovendien heb ik geen zin om daar met die harde buiken tussen de hele familie te moeten zitten, heb het dan benauwd en af en toe staat het zweet op mijn hoofd dan wil ik toch liever lekker thuis zitten…



Vanavond visite dus ik kom me morgen weer melden!

Suus: idd rustig hier zeg!

Kan begrijpen dat je niet meer ver weg wilt gaan hoor, je moet er toch niet aan denken dat het echt begint en je staat dan in de file :doh:

Hier weinig nieuws’.

Gisteren dus naar Barneveld geweest naar de ballonvaartfiesta.

Was erg mooi, zeker een stuk of 15 ballonen van heel dicht bij op zien stijgen en later op de avond deden ze een licht en lasershow met ballonnen, erg mooi!

Vanavond dus weer eens een avondje stappen, ben alleen al heel de week niet zo lekker, erg veel last van mijn keel, hoofdpijn en moe maar ja ik ga nooit mee dus kan ook eigenlijk niet afzeggen nu.

Dus we gaan gewoon, zal vast gezellig worden!

Iedereen prettig weekend verder!

Diddle, gefeliciteerd met jullie zoon NIGEL ELOY



Even snel :wink:

Heb natuurlijk gewerkt vandaag. Daarna visite gehad en vanavond zit ook het hele huis vol. We hebben vanmiddag nog lekker buiten kunnen zitten, want het was prachtig weer 8)



Anoniempje, lijkt me inderdaad mooi zeg, zo’n licht en lasershow met ballonnen.

Veel plezier vanavond en morgen 8)



Suus, ik kan me voorstellen dat je het niet meer ziet zitten om nog op verjaardag te gaan, hoor.

Je zou toch denken dat ze dat gewoon begrijpen??

Veel plezier met je visite vanavond :wink:



Mijn visite zal zo ook wel komen, dus ik ga maar eens een pot koffie zetten.

Hey meiden,



Daar ben ik weer!

Alles goed met jullie???

Heb ik nog wat gemist hier?



De vakantie was leuk en gezellie tot gisteren helaas.

Wij zijn gister al naar huis gegaan omdat we ruzie hebben gekregen met onze vrienden.



Ze waren boos op ons omdat we te laat terug waren. Ze eten altijd om 17:00 a 17:30 vanwege de kids.

Rob en ik zijn naar het Arsenaal gegaan omdat we graag even weg wouden en wat met zijn 2en doen. Hun blijven vaak bij de tent.



We waren wat aan de late kant en kwamen om 17:15 bij de tent. Niemand te bekennen. Om half 6 kwamen hun terug van de schuur ofzow?

En kreeg een preek dat we te laat waren en dat dat niet kon.

Hij was zo bot

Ik zei dat ik geen tijd in de gaten had gehouden en dat we rond 16:30 bij het Arsenaal weg gingen.

Dan had ik maar moeten bellen.

Ik zei dat ik daar niet aan gedacht had.



Nou waren ze erg boos en zijn ze maar chinees gaan halen.

Ik zei dat ze dan gewoon hadden moeten gaan eten, dat weten ze.

Nee ik had moeten bellen…(is ook wel zo maar ik had er niet aan gedacht en al gezegt dat ik er niet aan had gedacht)



Hun zijn gaan eten en hebben ons genegeerd. Ze gingen afwassen zonder een woord en wij zijn de honden maar gaan uitlaten, ook die van hun.



Daarna zei mijn vrienden dat ze niet meer ging paardrijden, ik zei ik ook niet (vanwege mijn nek) en toen zei haar man, nee het is hier ook zo gezellig.

Ik zo we willen wel gaan hoor.

Ja en gezeik hier en gezeik daar…hoop naar me hoofd gekregen.

Ik Rob kom we gaan naar huis. Wij spullen gepakt. Rob kreeg nog het 1 en ander naar zijn hoofdgeslingerd.



Ze beweerde dat ik nooit rekening met hun hield en niet met de kinderen. Die opmerkingen deden ze pijn :cry: :cry:



Dag en nacht stond ik voor ze klaar. Hun dochter van 9 is een moeilijk meisje, heb hun altijd opgevangen en getroost een week hun dochter bij mij gelaten zodat ze op adem konden komen…voor de vakantie heb ik nog 2 weken een paar dagen op de kids gepast. Ik koop altijd cadeau’s voor de kinderen. Had haar nog de dag ervoor getroost omdat ze het zo moelijk heeft met haar dochter en man (hij snauwt altijd naar hun. Zelfs zijn dochter zegt: Papa is nooit vrolijk)



Die dag was er een ongeluk gebeurt met een neefje van haar en dat kreeg ik ook op mijn boterham omdat hun een kutdag hadden.

Nou ik heb haar smorgens nog getroost.

En naar mij word niet gevraagd. Ik heb heel de week hyperventilatie aanvallen gehad…ontzettend veel pijn kon bijna niet meer bewegen…maar je hebt geen kik van me gehoord.



Zo gemeen. :cry: :cry:

Nouja we laten het allemaal maar bezinken en we zien wel weer.

Voor al dit gebeuren was het wel leuk.



We hebben wel geklust tijdens “de dagen” maar door de hyperventilatie heb ik elke avond wijn gehad zodat ik het niet meer benauwd had. Dus deze maand zal er wel niks zijn :oops: :wink:



:-* :-* :-*

Jeetje Chelleke wat een verhaal zeg. Zij hadden een rotdag en jullie moesten het ontgelden als ik het goed begrijp… Dat is absoluut niet leuk zeg!!!



Ik wilde jou nog vertellen dat waar wij in Duitsland zaten er erg veel militaire vliegtuigen en heli’s over kwamen. Ik moest gelijk aan jou foto’s denken.



Bij mij ook veel SHT. mijn vriend heeft ontslag genomen omdat zijn baas zo’n onwijze ekel is… Starten een bedrijf op, alles is geregeld en nu hebben ze hem niet meer nodig. Heel kort uitgelegd maar anders past het op 3 bladzijdes en wordt ik weer boos. Maar hij gaat gewoon verder zoeken in de luchtvaart en we komen er wel.



Suus: jou lichaam is zich dus al een het voorbereiden. Snap dat je dan niet in de file wilt gaan staan.

Tjee balen meis van die klote baas :frowning:

Ik hoop dat hij snel wat nieuws vind



Hihi wat vinden jullie van mijn avater??

Dit ben ikke zelf :shifty:

Gaaf hoor!!!

Thanks :smiley:

Hier ook weer BIB wel nog steeds veel harde buiken, gisteren toen mijn schoonzusje op visite was ook, maar ze hebben er lekker niks van gemerkt (zijn ook niet zo oplettend). Ze had nog een tasje mee met wat leuke dingetjes waar zij niks mee doet, o.a. twee hele lieve fotolijstjes van die prullaria die ik wel gaaf vind maar zij vindt er niks aan dus dan maar naar tante Soesa. We hadden ook geen wippertje gekocht i.v.m. de honden maar zij gebruikt de hare niet meer dus die staat nu ook hier, voor de eerste maanden in de box dan wel weer handig.



Chelleke wat een gedoe met je vrienden… wij hebben een paar jaar geleden twee weken vrienden op de camping gehad, en we gaan nog steeds goed met ze om, maar nooit meer twee weken op elkaars lip hoor! Je gaat je gewoon aan elkaar irriteren!



Mijn schoonzusje stelde gisteren voor om volgend jaar met hun en schoonouders twee (!!) weken naar Centerparcs te gaan in een 6-persoons bungalow en dan ook nog met de kids en 3 honden er bij… nou mooi dus niet. Mijn hubbie gaat zich op een gegeven moment aan zijn ouders irriteren en dan wordt dat altijd een grote ruzie daar heb ik echt geen zin in. Bovendien vind ik het zelf ook wel fijn om een beetje privacy te hebben, maar dan zou het wel zoveel duurder worden… jammer dan. Ik ga trouwens ook echt niet twee weken op zo’n park zitten. Hebben we al eens gedaan voor tien dagen met zijn tweetjes en hond een aantal jaar geleden maar dat vonden we al veel te lang. Een week is lang zat op zo’n park…

Ja ach we laten het allemaal bezinken en dan zien we wel verder.

Nu heb ik er nog geen behoefte aan en hun zitten nog op de camping.

Daarna babbelen we wel weer verder :wink:

Chelleke, wat balen he dat het zo moet eindigen.

Dit is nu de reden waarom wj als we gaan altijd samen gaan.

Weinig zin om rekening met iemand te houden tijdens de vakantie.



Suus, zou er ook niet aan moeten denken om met mijn schoonouders en zwager op vakantie te gaan…



Hier verder geen nieuws, niks gedaan vandaag en vanaaf lekker achter de tv en pc :oops: :oops:

Angel: wat vervelend zeg dat je vakantie zo geëindigd is.

Vooral als er dan ook nog harde opmerkingen gemaakt worden.

Blijft idd toch altijd moelijk hoor om met vrienden op vakantie te gaan al kan het natuurlijk ook gewoon goed gaan maar er komen op een gegeven moment toch irritaties over soms hele kleine dingen.

Maar goed hopelijk heb je het verder wel leuk gehad.

Suus: idd een weekje Center Parcs is lang genoeg en met schoonouders zou ik het ook niet doen :lol:

Lenie: bij jullie dus ook alweer allerlei problemen, hoop dat je hubbie snel een leuke baan vindt,

Hier alles goed, vermoeiend weekend achter de rug, gisteravond wezen stappen in Breda, lag om 5 uur in bed, mijn vriend was er om half 6 en vandaag weer naar Rotterdam naar de autorace’s, was wel leuk maar ook steeds behoorlijke regenbuien dus dat was minder maar goed was wel leuk om eens te zien en vooral te horen.

Alleen al een paar dagen niet zo lekker, en na al die drukte dus maar eens vroeg mijn bedje opzoeken vanavond.

Je hoort veel mensen die niet lekker zijn…



Hier verder wel hoor. Alleen last van mijn rug maar ga dinsdag naar de fysio. Ik heb dit weekend 2 vroege diensten gehad en kan morgen lekker uitslapen want dan heb ik een late dienst.

Morgen krijgt mijn neefje Stein buisjes en worden zijn neusamandelen geknipt… :cry: :? Vind het altijd zo zielig voor die kleintjes…

Ja is altijd zo zielig.

Mijn nichtje heeft een paar maanden geleden ook haar neus en keel amandelen laten knippen.

Heeft ook echt nog een paar weken last gehad van de narcose, was steeds heel moe en zag spierwit maar ja narcose is ook niet niks natuurlijk en al helemaal niet voor zo’n klein lichaampje!



Zag bij de aug. mama´s dat Diddle zich nog niet gemeld heeft, zal inmiddels wel thuis zijn en lekker aan het genieten van haar zoon!

Suus: zag dat je al een beetje ongerust was of je wel een leuke kraamverzorgster zal krijgen :lol:

Kan me goed voorstellen hoor, er komt toch een vreemde bij je thuis.

Ik was in het begin ook altijd best nerveus hoor als ik weer naar een nieuw gezin moest, wij weten natuurlijk ook nooit van tevoren waar we terrecht komen maar dat went wel gelukkig wel, al blijft het voor ons ook altijd wel spannend.