Tja, wie is er nou niet slim met die vierdaagse?? Veel mensen geven de organisatie de schuld, omdat die het hadden moeten aflassen, maar ieder mens met gezond verstand zou gewoon zelf al kunnen bedenken dat het in deze omstadigheden niet echt slim is om te starten, toch?? Ik moet er in ieder geval niet aan denken.
Maar misschien komt dat ook omdat ik nooit zo ontzettend fanatiek ben met dit soort dingen. Of misschien heb ik wel een dosis gezond verstand meegekregen? Ik weet het niet, ik vind het een beetje dubbel…
Hallo,
Tjee wat een warmte.pfffffffffffffffffffffffffffffffff
Ik heb de hele dag in de airco gewerkt en dat was goed te doen.
Maar op de terugweg in de auto werdt ik ff niet goed. Misselijk en duizelig.
Gelukkig reed hubbie.
Mees heb jij nu verlof :?:
Verder geen nieuws hier.
Bibi-Jane ik ben trouwens in de tussentijd 28 jaar.
Dus dat mag veranderd wordenn.
Lieke wel goed blijven drinken ook in die warme auto hoor! Maar goed dat je mannetje stuurde!
Wat een gedoe zeg met die vierdaagse… ik vind het wel heel heftig hoor allemaal, aan de ene kant snap ik niet dat mensen met dit weer gaan lopen en gewoon door blijven gaan (maar misschien moet je daarvoor meelopen…) aan de andere kant vind ik het slecht dat de organisatie niet voor verkoeling en water heeft gezorgd op die dijk. Ze hebben de bewoners in de omgeving opgeroepen dat te doen, maar de organisatie had zelf ook wel wat meer moeite mogen doen als ik het zo allemaal zie op het nieuws…
Antoinet wij hebben idd zo’n rond bad, dat kostte bij Intertoys iets van rond de EUR 50, zeil kost EUR 7,- chloordrijver ook (daar in doe je chloortabletten) chloortabletten hebben we gehad van iemand die er heel veel had dus die heb ik nog niet hoeven kopen, maar die kan je ook bij de winkel kopen waar ze die baden verkopen. Op die van ons zit een pomp die moet als je er in bent geweest een paar uur draaien. Filters daarvoor kosten EUR 5,- en die gaan afhankelijk van de frequentie van het gebruik ongeveer een maand mee. (wij zetten het filter na gebruik gewoon een nachtje in de week in de chloor…) de rand die er op zit is wel opblaasbaar, dus ook daar moet je mee oppassen met de honden…
Hier vandaag flinke steken gehad, de vk heeft gisteren gevoeld en beebje lag al goed ingedaald (gemeen trouwens hoe ze dat voelde :? ) mijn collega zei dat ze vond dat mijn buik lager zat, die zie ik bijna dagelijks dus als die het al opvalt… Ik denk dus dat ik indalingsweetjes heb, en dan is je werk niet de meest fijne plek om ze te krijgen als er steeds mensen aan je buro staan, kan je niet eens fijn van de steekjes genieten… verders weer deze dag doorgekomen. Na het werk even lekker in ons badje gedoken en weer veeel te laat en veel te ongezond gegeten, maar ik krijg echt niks door mijn keel met dit weer… zeker geen warme hap :sick:
Ik ken het Suus, wij hebben ook maar gewoon huzarensalade op.
Kan de broccoli weggooien denk ik…
Hier nog iemand die aan de salade zat vandaag hoor!
Wat een hitte he vandaag, ik ben nog wel wezen sporten, goed he! :dance:
Het was erg rustig waren maar met 5 mensen in heel de sportschool, hoe zou dat toch komen :think: :lol:
Maar viel mee hoor, had verwacht dat het te warm was maar de airco deed het gelukkig goed.
Verder vandaag even langs kantoor geweest, was nog steeds erg druk, en voorlopig blijft dat tot en met augustus zo dus voorlopig nog geen middagen vrij maar gewoon de hele dagen werken en wel minder vrij tussendoor :x
Echte babyboom blijkbaar!
Anoniempje balen hoor! Is het echt een babyboom of heeft het ook te maken met de vakanties?
Nou ik weet het niet, denk allebei wel.
Bij ons is het idd drukker doordat veel collega´s op vakantie zijn maar er worden ook echt veel kindjes geboren, vorige week hadden ze 16 gezinnen op een dag die afgelost moesten worden.
Sprak vorige week ook een verloskundige die in een weekend tijd 7 bevallingen had gehad, allemaal jongens
Lieke: Officieel is vandaag mijn laatste werkdag :dance: Maar ik ga morgen ook nog heen. Vind het een beetje raar om voor de allerlaatste schooldag van het jaar (waarop je alleen maar gaat opruimen en spelletjes doen) een vervanger te regelen. Dus morgen om 1200 uur gooi ik de deur achter me dicht en als het allemaal een beetje meezit kom ik pas na de kerstvakantie weer terug!!
Anoniempje: Dat gevoel van die babyboom heb ik ook. Op dit moment lijkt iedereen wel zwanger te zijn. Komt misschien ook wel omdat ik zelf zwanger ben, maar de verloskundige en kraamverzorgster zeiden het ook.
Soesa: Lekker zo’n groot bad. Ik heb gewoon mijn rubberbootje opgeblazen en vol laten lopen met water. Tis een beetje behelpen, maar het koelt evengoed lekker af…
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier regent het nu. Het is toch lekker koel buiten!! Vandaag maar superextralang buiten spelen met de kids denk ik, is de ochtend ook weer zo voorbij…
En vandaag komt de nieuwe laptop. Ben benieuwd… Vanmiddag dus lekker onder de parasol met de voetjes in een bak water in de tuin laptoppen. Hopen dat ik het draadloze netwerk geinstalleerd krijg, maar dat moet wel lukken.
Ik ga maar weer eens wat doen, de plicht roept…
Groetjes Mees
Hier erg benauwd, aan het motregenen.
Nu eindelijk maar eens
Kon het niet blijven uitstellen he
Sapnnende dag vandaag weer anoniempje…
:silenced: idd Mees
Dus jij hebt nu lekker verlof heerlijk hoor, lekker tijd voor de laatste dingetjes.
Alles goed verder met je?
Al een beetje klaar voor de bevalling?
Hoi Allemaal,
effe een heel kort berichtje van mij.
Wij gaan NU namelijk lekker op vakantie dus heb geen tijd meer voor uitgebreide berichtjes
We gaan voor iets meer als 2 weken naar oostenrijk met de caravan, hopen dat het in de auto niet te warm word, vind het nu vreselijk benauwd weer hier :?
Gisteren bij de VK geweest en het was allemaal goed, krijg wel na de vakantie een echo om te controleren of onze kleine goed groeit.
Nou dames allemaal een fijne vakantie voor wie vrij heeft en de rest… werkze :mrgreen:
Groetjes Natascha.
Kes fijn dat alles goed was en een hele fijne vakantie. Geniet ervan :dance:
Anoniempje: Ik ga morgenochtend ook nog naar mijn werk, dus zaterdag begint mijn verlof pas echt… En verder ben ik denk ik overal wel klaar voor. Alleen is de babykamer momenteel weer even een puinhoop, omdat ze de inbouwkast nog aan het maken zijn, maar goed, we hebben als het goed is nog even. Psychisch gezien kan het kindje wel komen zeg maar. Ik ben er wel klaar voor… Ik ga nog even heel hard voor je :thumbup:
:-* Mees
Kes, je zult het wel niet meer lezen, mar toch een hele fijne vakantie :!:
Mees…geniet van je verlof :!: :!:
Hier eigenlijk weinig nieuws…
Ja hoor…weer een slapenloze nacht.
Pffff veel te warm…
Hier redelijk geslapen wilde een beetje op tijd gaan was erg moe en had alle ramen tegen elkaar open gezet heel de avond dus ik dacht ik ga rond 22.30 lekker naar bed toe…Wij wonen 3 huizen van een cafe vandaan en in de 8 jaar tijd dat ik hier woon nog geen 1 keer last gehad gisteren dus wel ze draaiden kei harde muziek en de mensen die er waren keihard mee zingen pfffff dus ik dacht kijk het nog even aan tot 12 uur en ik dacht dan ga ik de politie bellen voor geluids overlast maar dat was niet nodig gelukkig stopte om 23.45 gelukkig maar ben nu dus nog erg moe…Vanavond dan maar een nieuwe poging…Verders heb ik goed geslapen…
:-* West
Wat is het toch warm he om te slapen s´nachts!
Heel de nacht met de ventilator aan geslapen en toch nog tig keer wakker geweest.
Mees: idd leuk om die laatste schooldag zelf af te sluiten hoor, dus je bent er helemaal klaar voor :thumbup:
Hopen dat je kast snel af is zodat je toe kan geven aan de nesteldrang
Zo dat was een kort nachtje.
Was om 9.00 al weer bij de ah.
Nu ff beneden alles met de stofdoek en zuigen en dan ga ik naar mijn tante.
Verder doe ik vandaag niet veel verder.
Anoniempje het is weer spanned bij jou he :!:
Ik denk aan je meid :-*