Rotnieuws gehad over de toestand van mijn schoonvader…
Hij heeft leverkanker met uitzaaiingen en kreeg daar verschillende pillen chemokuren voor. Nu is hij weer gescant en bleek dat de kanker aan het groeien is in de lever. de chemo helpt dus niet en moet gestaakt worden. Hij had de keus: een zwaardere kuur en erg ziek worden of 8 weken zo wachten en dan weer scannen. Mijn schhonvader is de jongste niet meet en is liever niet zo ziek dat hij niet meer kan genieten en koos voor de laatste optie… dan kan hij nog een normale vakantie hebben zonder erg ziek zijn en dan kijken ze verder…
Ik voel mijn gewoon rot, wist wel dat het ooit eens slechte zou gaan maar ja, je hoopt het natuurlijk nooit…
Hier ben ik weer…vanmiddag een spiksplinternieuwe laptop gekocht :!:
De oude pc is echt stuk. Op zich niet zo erg, maar ik ben al mijn foto’s
kwijt Hubbie wou ze dus net op cd gaan zetten toen ie craste
Ach de foto’s van het huis ben ik kwijt maar dat overleef ik ook wel…alleen de foto’s van Max zijn ook weg.
Maar hopelijk heeft Sas die nog.
Nu gaan we niet op vakantie…kan niet alles tegelijk he.
Over een paar weken komt ook de nieuwe bank en dan zijn we echt blut.
Chelleke, wat rot voor je van de reis…x
Lenie, heel veel sterkte met je schoonvader :-*
Balen van je foto’s zeg. Ik heb dat ook eens gehad. Wou ze ook net op cdroms gaan zetten. Helaas net een dag te laat. Ook alle foto’s kwijt. Dat waren er een hele hoop Maar ja eigen schuld dikke buld. Had ik maar eerder moeten doen. Maar fijn dat je een nieuwe lappie hebt. Kun je weer lekker KOKKEN
West balen dat je reisje niet helemaal volgens plan verlopen is!
Lenie vervelend dat het met je schoonvader ook niet echt beter wil gaan. Kan me voorstellen dat hij niet voor de zwaardere chemokuren kiest ik weet uit ervaring hoe ziek je daar van kunt worden en als het toch niet veel meer uit maakt is kwaliteit van leven ook belangrijk! Ik hoop dat hij een hele fijne vakantie heeft!
De bbq was wel leuk hier gisteren. Heb het er over gehad met schoonzus en haar vriend, en 's avonds mijn schoonmoeder nog gebeld. Die was helemaal over de rooie en voelde zich erg achtergesteld, heb haar uitgelegd dat dat niet onze bedoeling is geweest, mijn zwager had gevraagd of ze langs konden komen, hubbie heeft gevraagd of mijn schoonouders ook kwamen en zwager zei van niet. Wij hebben niemand uitgenodigd en daar ging het uiteindelijk om. Zwager heeft lekker zijn mond gehouden maar had wel erger kunnen voorkomen door dat even te zeggen natuurlijk. Het is nu uitgepraat, maar heb gisteren dus wel een half uur lang een razende schoonmoeder aan de lijn gehad, hubbie heeft daar geen geduld voor, die hangt gewoon op… zeker als hij vindt dat hij in zijn recht staat. Maar goed vandaag is de trouwdag van mijn schoonouders en ik ken mijn schoonmoeder maar al te goed dus ik dacht laat ik het voor die tijd maar even bespreken, heeft ze niet een rotdag vandaag… (ik ben zoooooo lief). Maar ze snappen nog steeds niet dat ik het niet meer trek, 6 volwassenen een beeb en 3 honden… dat is gewoon te veel voor me!
Goedemorgen, daar ben ik ook eindelijk weer eens… Tis al heeeel lang geleden volgens mij. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niks heb bijgelezen, ik heb alleen even in het lijstje gekeken of er nog nieuwe zwangere dames waren, maar volgens mij helaas Of ik moet het natuurlijk verkeerd gezien hebben…
Hier gaat alles prima. Ik moet nu nog 4 dagen werken en dan ga ik met verlof. Dat wordt wel tijd ook, want ik heb helemaal geen zin meer om te werken en zeker niet met dit weer. Ik ga vandaag een thermometer meenemen in de klas, eens kijken hoe warm het is… Ik werk trouwens alleen nog maar de ochtenden, omdat mijn bloeddruk veel te hoog was. Die is nu inmiddels gelukkig weer goed, maar ik moet het bij halve dagen houden. Vind ik helemaal niet erg hoor
Ik las even snel dat er iemand een laptop heeft gekocht, dat hebben wij ook gedaan. Vrijdag ga ik met verlof en dan ga ik elke dag lekker in de tuin zitten met mijn voeten in een bak water en de laptop op schoot (of op mijn buik) en dan kom ik hier ook weer eens wat vaker langs…
Voor de meiden die nog aan het klussen zijn: ik denk aan jullie, :thumbup: voor jullie en dat het snel raak mag zijn!! Voor de zwangeren onder jullie: sterkte met dit weer (ik vind het persoonlijk geen pretje).
Ik was dat met die laptop, hij was wel heel duur maar dit is veel makkelijker dan een gewone pc (voor hete zelfde geld) en je kunt er hetzelfde mee…Maar 700 euris is veel geld hoor…
Ik ga ff snel soppen en stoffen. Nu is het nog een beetje uit te houden en vanmiddag ga ik naar m’n dinnentje toe
De boodschappen heb ik al in huis gehaald vanmorgen.
Chelleke, tjee wat een reis zeg! Daar wordt je inderdaad niet vrolijk van.
Anoniempje, woon je vlak bij het strand? ik ben gisteren geweest, vorige week ook 2 keer een vandaag en morgen ook weer! Lekker hoor!
Mees, leuk weer wat van je te lezen! Wat gaat het snel zeg! Nog ffies en je hebt zo een heerlijk hummeltje in je armen!
Lieke, balen zeg van je pc! Gelukkig heb je weer een nieuwe (ook al kost het wat centjes) Kan je toch weer posten!!
Lenie, heel veel sterkte, een hele dikke knuffel!
Pirates of the carribean 2 was wel een leuke film, maar de eerste is wel wat leuker. De 2e film is wat onrealistischer. Ik vond wel dat in de 2e film meer humor zat.
Janine ben echt zooooo benieuwd naar die film! Ik vind deel 1 ook heel gaaf, deel 2 wil ik dan ook zeker op dvd straks, maar ik heb nu echt geen puf meer om nog naar de bios te gaan dus hubbie moet maar eens gaan rondstruinen op het net of hij hem ergens kan downloaden (en anders heb ik daar binnenkort zelf ook wel de tijd voor )!
Ik heb lekker gepoetst vandaag (ja zelfs in die hitte doet ze dat gewoon) nu droogt de vloer beneden effe boven zwabberen en dan is het weer klaar voor een weekje. Zo effe op de fiets naar de vk en dan in mijn bad dobberen!
Lieke alles goed hoor bij de vk ze schatte nu in dat ons kindje tussen de 3000-3500 gram gaat worden, maar ik moet het de volgende keer nog eens vragen. Bloeddruk was 120/65 dus weer goed. 2 augustus mag ik weer en dan krijgen we het bevallingspraatje, diezelfde avond ook partneravond van de zwangerschapsbegeleiding dus hubbie kan die dag zijn lol op…
Wat een temp in de auto zeg, dan kan je wel 100 ramen opendraaien, helpt niks volgens mij! Was het te doen richting Nijmegen Lieke?
Janine: was het maar waar dat ik dicht bij het strand woon zeg, ben nu bij Rockanje geweest, is ong. 45 min. rijden bij mij vandaan.
Was erg lekker, alleen was er 1 of andere … die zijn hondje daar op de parkeerplaats in zijn auto had achter gelaten met een klein stukje het raam open :x . in de felle zon
Meisje die het parkeren moest regelen heeft gelijk de politie opgeroepen dus toen die er was zijn wij maar het strand op gegaan en toen we terug kwamen was het beestje eruit dus denk dat ze hem mee genomen hebben kan ik zo boos om worden, dat doe je toch niet
Suus: je gaat toch niet schoonmaken met dit weer :? , ik moet het eigenlijk ook doen maar kan er echt de energie niet voor opbrengen hoor. :oops:
Fijn dat alles weer goed was bij de vk.
Heb mijn vakantiekleurtje trouwens weer een beetje opgehaald vandaag was er al ver af.
Mees: leuk dat je er ook weer bent hoor, had je al gemist, succes met je laatste dagen werken
Fijn dat alles weer goed was bij de vk, Suus Mooi gewicht wat ze schatten voor jullie mannetje.
Mees, leuk weer wat van je te horen. Lekker hoor, bijna zwangerschapsverlof 8)
Wat een gedoe met die bbq, Suus. Wel fijn dat het nu uitgepraat is. En knap van je dat je het geduld had om je schoonmoeder uit te laten razen
Lenie, heel veel sterkte met je schoonvader.
Lieke, balen van die foto’s die je nu kwijt bent
Wel lekker hoor, een lappie 8)
Chelleke, balen dat jullie weekend niet zo geslaagd was.
Bibi-Jane, mijn nod mag je veranderen naar 27 juli. Mijn eisprong was zomaar 4 dagen eerder :shock:
Aangezien ik al een aantal dagen niet was geweest, is er nog veel meer geschreven waar ik nog op zou willen reageren, maar ik weet niet meer wat :oops: En mijn pagina gaat niet verder terug met berichten. Ik hoop dat ik geen hele belangrijke dingen ben vergeten. Zo wel, sorry :oops:
Suus, jullie hebben die toch ook? En als het goed is las ik ergens dat jij chloortabletten gebruikt ervoor. Waar haal jij die? En zijn chloortabletten en een pompje genoeg om je water een beetje schoon te houden of heb je daar nog meer voor nodig?
Meiden, hebben jullie het trouwens al gehoord van de vierdaagse in Nijmegen? Honderden mensen die onwel werden of flauwvielen. Er moesten mensen gereanimeerd worden en er zijn zelfs twee doden gevallen. Vreselijk toch? Om eerlijk te zijn begrijp ik niet helemaal waarom ze zo’n evenement door laten gaan met zulke temperaturen. Dan kan je toch verwachten dat nooit bij iedereen goed gaat?
Wij hebben een badje gekocht voor 10 euro bij de blokker en Aucke is er al een paar keer op gaan staan, maar tot nu toe leeft ie nog. Ben benieuwd hoe lang nog.