Klussershoekje Sept/Okt deel 17

Lieke nog een beetje gesopt vandaag, of was je te moe? Wat een tijd om nog online te zitten! (Ik was ook wakker maar heb gewoon maar in bed plafond liggen staren… moest ook gewoon werken vandaag :? )

West als jij vindt dat je genoeg gedaan hebt voor de poes dan is het goed, het is alleen jammer dat dit de enige oplossing was.

Verder hier weinig nieuws, weer een best rustig dag gehad. De komende 3 weken werk ik op maandag en ben ik op dinsdag vrij, 31 juli is mijn laatste dag voor mijn verlof :dance: die had ik geruild omdat ik anders zo’n rare week zou hebben. De tweede augustus beeb is ook vannacht al geboren! Gaat echt hard ineens!

chelleke: veel plezier bij de vliegshow…

Mijn vriend is geslaagd voor zijn helicopterbrevet voor de R44 ( 4 persoons heli).

Verder alles okee en ik tel de dagen af voor de vakantie… Ik ga lekker binnen 2 weken naar duitsland toe!!! heerlijk genieten van alle rust…

Angel: je leest dit wel niet meer maar toch veel plezier hoor :wink:

Lieke: wat ben jij hier op rare tijden zeg, je verwacht toch niet dat er dan nog iemand is om met je te kletsen he! :smiley:

Suus: dus al 2 baby’s daar, gaat snel zeg, laat die kleine van jou nog maar lekker even zitten hoor, nog even goed groeien.

Lenie: gefeliciteerd met je hubbie! :thumbup:

Hier alles goed, niks nieuws te melden eigenlijk :?

Ik was gewoon klaar wakker en vanmorgen om 08,50 was ik al bij de appie hein :shifty: Goed he :!:

Vandaag best druk geweest, maar nu ga ik zo douchen en dan hoop ik dat ik vannacht wat beter slaap…moet morgen werken…

Angel alsnog veel plezier :!:

Lenie gefeliiiiiiii met he hubbie :dance:

Suus, laat dat jochie bij jouw nog maar ff zitten :!:

Zoooo Lieke jij actieveling! Dus niet eens wat langer in bed blijven liggen!

Ikke was vandaag ook vroeg wakker, klein rothondje zat al vanaf 7.30 uur (gelukkig heeeeel zacht) te piepen. Hij was gisteren om 22.30 uit geweest toen hubbie thuis was van zijn werk, maar blijkbaar moest ie weer. Nou lekker effe laten piepen tot een uur of 9 hoor :snooty: maar verders is ie best lief :mrgreen:

Hai hai!

Bibi-Jane, mooie foto!! Fijn dat alles goed is!! En leuk zeg, een meisje!!! Maar het is net wat anoniempje zeg, al was het een jongetje zou het natuulijk ook onwijs gaaf zijn!!

West, hoe gaat het met je? Heel veel sterkte met je kat. Ik kan met voorstellen hoe je je voelt. Zelf heb ik ook katten en het zijn toch je ‘kindjes’ om het zo maar te zeggen.

Lieke1, wat heb jij een top vent!! De badkamer!! Wauw!! Mijn man doet alleen de ramen zo nu een dan zemen, verder niks. (maar ja, wat wil je, hij maakt dagen van 12 uur, moet ik ook niet klagen)

Chelleke, have fun in Engeland!!

Lenie, gefeliciteerd met je man! Lijkt me niet niks om zo een brevet te halen! Mag je wel eens mee??

Suus, gaat je hond dan niet op gegeven moment ergens in de huiskamer plassen? Als mijn katten wel eens aan het vervelen zijn in de slaapkamer stuur ik ze de slaapkamer uit en doe ik de deur dicht. Hoor je ze ook zo zielig miauwen, best grappig.

Gisteren kwamen mijn ouders en schoonouders bbq-en. Eindelijk had ik de moed te vertellen hoe het zit met kindjes krijgen. En ze namen het onwijs goed op! Echt super blij ben ik!! Ik hoef nu niet meer te verzwijgen wanneer ik naar het zh moet enzo!!

Vanavond ga ik met mijn man naar Pirates of te carribean en morgen met vrienden naar vrienden op een camping. Ik ga zo lekker puzzelen. Heb af en toe zo een periode dat ik een legpuzzel maak. hij is van Disney 1000 stukjes dus best een leuke puzzel!

Meiden, fijn weekend!

West, hoe gaat het met je? Heel veel sterkte met je kat. Ik kan met voorstellen hoe je je voelt. Zelf heb ik ook katten en het zijn toch je ‘kindjes’ om het zo maar te zeggen.

Dankje wel meis. Het gaat wel redelijk maar soms ook niet…En de poes die er nu nog is zoekt helemaal niet naar de andere maar eet en drinkt gelukkig wel goed. En vraagt veel aandacht op dit moment…Maar ik heb net het kussentje van haar gewassen waar ze op heeft gelegen toen deed het wel weer zeer maar dat zal nog wel even duren…Het doet pijn ja inderdaad maar er was geen andere keuze helaas.

:-* West

Janine lijkt me wel een opluchting dat je familie het weet nu. Niet alleen omdat je niet meer geheimzinnig hoeft te doen, maar ook lekker je hart kan uitstorten als je dat even nodig hebt!

Hier op zich een lekker dagje achter de rug, tot een paar uurtjes geleden… hubbie heeft donderdagavond en vrijdagavond en vandaag moeten overwerken, 's middags lekker in het zwembad gedobberd en toen hij thuis was nog gezellig in de tuin gezeten. Ik was effe douchen komt hij boven. Morgen komen zijn zusje en vriendje en hun kindje op visite. Hubbie en ik zouden samen bbq-en dus heeft hij gevraagd of ze mee blijven eten. Stuurt zijn zusje net een sms-je met als boodschap letterlijk: waarom heb je papa en mama niet uitgenodigd voor de bbq.

Verder niks (normaal zijn haar berichtjes wat vriendelijker zeg maar). Hubbie haar boos gebeld en gezegd dat zijn ouders er niet altijd bij hoeven zijn, dat we ook wel eens met zijn vieren iets kunnen doen. Haar vriendje wist blijkbaar ook van niks en hubbie is dus nu super pissed. Met als gevolg, ikke natuurlijk weer iets te fanatiek er op in gegaan, hubbie weer pissed dat ik onaardig deed over zijn familie, wij dus vette ruzie… nou dat wordt gezellig morgen als ze nog komen… ik ga er zeker wat van zeggen! Wat denken ze wel zij vragen of ze op visite mogen komen en dan moeten wij ook maar meteen de rest van de familie uitnodigen, die zijn lekker! Bovendien werk ik me de hele week kapot heb ik toch echt geen zin om morgen de hele dag 5 mensen en een kind te gaan lopen bedienen en 3 honden in de gaten te houden… mij veel te druk. Terwijl madam zelf vanaf de helft van haar zwangerschap tot dat haar kind 5 maanden was in de ziektewet heeft gezeten terwijl mijn schoonmoeder alles voor haar deed! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Sorry voor het lange verhaal moest het even kwijt…

janine : als antwoord op je vraag, ja ik heb 2 keer meegevlogen. 1 keer in een R22 dat is 2 persoones en een keer in de R44 dat is 4 persoons… vond ik best spannend hoor, ik blijf de kriebels houden alleen al als ik zo’n ding zie… Mijn vriend zijn collega is dit bedrijf waar hij werkt begonnen en sind een half jaar ofzo draait het…er komen langzaam opdrachten binnejn voor rondvluchtdagen dus mijn vriend kan dus meer uren maken die hij moet hebben om later de trauma heli te willen gaan vlliegen. hopelijk komt die droom ooit voor hem uit…

Suus: fijn he die schoonfamilie! :lol:

Moet toch idd gewoon uit kunnen nodigen wie je wil, hopelijk wordt het toch nog een beetje gezellig morgen, succes!

Janine: fijn dat je familie het nu weet is toch makkelijker dat je het nu gewoon erover kan hebben als je iets kwijt wilt.

Lenie: dus je vriend wil op de traumaheli?

Zal wel heftig zijn hoor, dan zie je natuurlijk alle ernstige gevallen maar als hij dat graag wil… hoop ik dat zijn droom uit zal komen.

Heb op texel in zo’n klein vliegtuigje gevlogen, vond het best eng toen ik dat ding zag staan maar eenmaal aan het vliegen viel het best mee en was het hardstike leuk.

Hier lekker gebbq-ed vanavond, erg lekker en gezellig.

Morgen gelukkig mijn laatste werkdag, ben behoorlijk moe moet ik toegeven heb het wel weer even gehad.

Mijn vriend gaat morgen lekker naar het strand met een paar vrienden van ons, en ik maar hard werken tot 5 uur :x

Hoi allemaal

Ik moest van Lieke doorgeven dat ze voorlopig niet op KOK kan, want de PC is gecrasht. Ze kunnen er helemaal niets meer mee, Lieke heeft op het moment zware afkickverschijnselen :lol: maar ze overleeft het wel hoor. Zo gauw ze weer kan is ze weer hier…

groetjes Saskia

lenie:

Gefeliciteerd voor je vriend :dance:

Zou erg toppie zijn als hij ooit eens zijn droom kan verwezelijken :smiley:

Janine:

Fijn dat je ouders en zijn ouders het zo goed oppakte, toppie :dance:

Hoe was de Pirates of te carribean ?

Suus:

Hoop dat de bbq toch nog beetje gezellie was?

Lieke:

Groetjes aan lieke en dat ze weer snel een goed pc heeft :wink:

Nou wij zijn ook weer thuis.

Wat een -vieswoord- reis. Nooit meer :frowning:

Het zou moeten gaan:

Reis zou in totaal 9u en 30 min. moeten duren.

Vanaf Breda 3u en 15 min rijden naar Frankrijk om daar vervolgens op de boot te nemen naar Engeland. Van daaruit zou het 4 uur rijden zijn naar het veld.

Nou mooi niet dus. Het begon met een file van 3 uur stilstaan in België net voor Frankrijk. Door een zwaar ongeval. Heb de autowrakken gezien :shock:

Dodelijk ongeluk op de E40-autosnelweg
za 15/07/06 - Op de autosnelweg E40 tussen Jabbeke en Adinkerke zijn gisteravond twee mensen om het leven gekomen en vijf anderen gewond geraakt bij een zwaar verkeersongeluk.

Bij het ongeluk waren drie wagens betrokken.
Getuigen zagen hoe een wagen zigzagde tussen het drukke verkeer en zo een andere wagen raakte. Die ging over de kop. De inzittenden, een gezin van vier, raakten zwaargewond.
Zelf reed de roekeloze bestuurder door de middenberm en botste daarna frontaal op een tegenligger.
Eén inzittende was op slag dood, een andere raakte zwaargewond. Ook de aanrijder kwam om.
Gezien het aantal slachtoffers werd het provinciale medische rampenplan afgekondigd.
Het verkeer zat urenlang vast, zowel in de richting van Frankrijk als naar het binnenland vast.

Toen reden we eindelijk weer en hadden we uiteraard de boot gemist. Poging tot slapen was er niet bij want het was ijskoud in de bus. :?
Op de boot even wat rond gehobbeld en daarna ging de rit verder voor 4 uur lang. Bij Londen kregen we een lekke band en besloten we ermee door te rijden want dat was wel te doen. Een km of 6 voor het veld was de bus overleden. De band was helemaal verrot, de remmen deden het niet meer en er was nog iets stuk.

Allemaal de bus uit en wachten op een vervanger want die afstand met heel je hebben en houden was niet te doen om te lopen. Politie in Engeland had heel netjes geregeld dat we een bus hadden naar het veld. Naar een uur wachten kwam die aan en konden we weer verder.
Uiteindelijk waren we 4 uur later dan geplant op het veld en hadden we al het 1 en ander gemist. Zoals ik de brandweer optocht :(
Helemaal doodop van de slaap en pijn moesten we nog aan een lange dag beginnen.

De show en vliegtuigen was verder weer toppie!! :D
Ja was wel iets goed :wink:

Uiteindelijk was het einde show en moesten we om 20:00 weer verzamelen. Onze bus was afgeschreven en de reisleiders hadden hoop heen en weer gebeld om het op te lossen.
We kregen even een engelse bus en zouden worden gedropt bij een hotel waar de chauffeers allemaal overnachten.
Naar 1u en 30 min kloten te hebben gezeten kwamen we daar aan. Het zou 45 min duren de rit :eh: Nouja hun hebben waarschijnlijk andere min.
We waren daar om 22u en een bus uit NL zou om 0:00 uur ons daar ophalen.
Om 11u werden we buiten gezet want dat hotel ging sluiten. De bar. Nou het was mega koud. Niemand had natuurlijk echte warme kleren bij omdat dit niet echt geplant was.

Om 0u reden we weg in een bus, nou dat was echt niet fijn. Ik had al geen beenruimte laat staan de mannen. We kregen gewoon een bus die een class minder was. Veel dingen waren er in kapot en het was weer ijskoud.

Toen we vertrokken om 0:00u bleek dat de 2e bus (we waren met 2 bussen vanuit NL) het ook begeven had. De V-snaar was kapot en de motor in de soep gelopen. Die moesten wachten op een bus uit Engeland zodat hun naar de boot gebracht konden worden. We hebben bij hun nog even stil gestaan en gewacht zodat we weer verder konder, samen.

Hun moesten in NL weer op een andere bus stappen. Nou ik was dol blij toen we weer in onze eigen auto zaten. 4u en 30 min later dan geplant.

Wat een k*t busmaatschappij. Die bussen waren echt zo slecht :shock:
We gaan ook een brief schrijven naar hun. De begeleiders kunnen er niks aan doen, die hebben echt hun best gedaan. Die file was overmacht maar de rest....om van te huilen :cry:

Vanmiddag thuis wat geslapen maar ben nog bek en bek af...vroeg naar bedje toe :wink:

Nouja verhaal beetje lang geworden, sorry :oops:

Volgend jaar (als ik nog geen kindje heb anders ga ik niet) gaan we dus echt niet meer met de bus :roll:

Maar verder leef ik nog :wink: :-*

Jammer van je reis zeg. Je had je erop verheugd…

Mooie vliegtuig en heli foto’s… Verzamel jij al die foto’s??? allemaal zelf gemaakt??? misschien zie je ooit mijn vriend nog wel voorbij vliegen :lol:

Angel: balen zeg dat het allemaal niet liep zoals het zou moeten.

Zou ook zeker een klacht indienen hoor want het was dus gewoon een zooitje.

Vandaag lekker mijn 1e vrije dag, lekker uitgeslapen en een dvd-tje gekeken, verder dan ik vandaag lekker in het zonnetje hangen in de tuin.

Morgen met een vriendin naar het strand dus even bijtanken van de afgelopen drukke week.

Lieke: hoop dat je er snel weer bent hoor, altijd fijn die pc’s :wink: die crashen.

Suus: hoe was de bbq?

Janine: was de film leuk, wil er ook nog graag heen gaan dus als jij nou zegt of hij leuk was dan weet ik of ik moet gaan :lol:

Moet eigenlijk ook wel even schoonmaken hier maar heb daar dus totaal geen zin in :stuck_out_tongue:

@lenie wrote:

Jammer van je reis zeg. Je had je erop verheugd…

Mooie vliegtuig en heli foto’s… Verzamel jij al die foto’s??? allemaal zelf gemaakt??? misschien zie je ooit mijn vriend nog wel voorbij vliegen :lol:

Hey hey,

Ik maak ze inderdaad zelf. Die van het weekend staan nog niet online.

Vriendje en ik zijn vliegtuigspotters (militair) Hij werkt ook als verkeersleider (militair).

Maar misschien wel, dat we je vriendje voorbij zie vliegen :smiley:

bah bah bah, ik voel mij rot…

Rotnieuws gehad over de toestand van mijn schoonvader…

Hij heeft leverkanker met uitzaaiingen en kreeg daar verschillende pillen chemokuren voor. Nu is hij weer gescant en bleek dat de kanker aan het groeien is in de lever. de chemo helpt dus niet en moet gestaakt worden. Hij had de keus: een zwaardere kuur en erg ziek worden of 8 weken zo wachten en dan weer scannen. Mijn schhonvader is de jongste niet meet en is liever niet zo ziek dat hij niet meer kan genieten en koos voor de laatste optie… dan kan hij nog een normale vakantie hebben zonder erg ziek zijn en dan kijken ze verder…

Ik voel mijn gewoon rot, wist wel dat het ooit eens slechte zou gaan maar ja, je hoopt het natuurlijk nooit…

@lenie wrote:

bah bah bah, ik voel mij rot…

Rotnieuws gehad over de toestand van mijn schoonvader…

Hij heeft leverkanker met uitzaaiingen en kreeg daar verschillende pillen chemokuren voor. Nu is hij weer gescant en bleek dat de kanker aan het groeien is in de lever. de chemo helpt dus niet en moet gestaakt worden. Hij had de keus: een zwaardere kuur en erg ziek worden of 8 weken zo wachten en dan weer scannen. Mijn schhonvader is de jongste niet meet en is liever niet zo ziek dat hij niet meer kan genieten en koos voor de laatste optie… dan kan hij nog een normale vakantie hebben zonder erg ziek zijn en dan kijken ze verder…

Ik voel mijn gewoon rot, wist wel dat het ooit eens slechte zou gaan maar ja, je hoopt het natuurlijk nooit…

Sterkte meis…

:-* west

Lenie: wat erg zeg van je schoonvader en wat een moelijke keus dan he die hij krijgt.

Heel veel sterkte hoor!

Hier ben ik weer…vanmiddag een spiksplinternieuwe laptop gekocht :!:

De oude pc is echt stuk. Op zich niet zo erg, maar ik ben al mijn foto’s

kwijt :cry: Hubbie wou ze dus net op cd gaan zetten toen ie craste

Ach de foto’s van het huis ben ik kwijt maar dat overleef ik ook wel…alleen de foto’s van Max zijn ook weg.

Maar hopelijk heeft Sas die nog.

Nu gaan we niet op vakantie…kan niet alles tegelijk he.

Over een paar weken komt ook de nieuwe bank en dan zijn we echt blut.

Chelleke, wat rot voor je van de reis…x

Lenie, heel veel sterkte met je schoonvader :-*