Anoniempje ik duim voor je, maar maak jezelf niet helemaal gek hoor, des te groter is de teleurstelling weer als het weer niet zo ver is…
Lieke ik mag morgen de hele ochtend zitten ik moet 1,5 bandje uittypen, dat is 3 kwartier praten op normale snelheid zeg maar, over 1 bandje (half uur praten) doen we gemiddeld afhankelijk van hoe snel en hoe duidelijk iemand praat een uur tot anderhalf uur… dus ik kan wel even zitten
Jeah dag 7 en 8 staan ook online
http://www.angel.fotopresentatie.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=57388
Hier een paar
Dag 7
dag 8
Chelleke Mooie foto’s meis :!: :!:
Suus doe je rustig aan meis nu het volgende week drukker word op je werk je moet ook aan jezelf denken he meis :!:
Anoniempje balen zeg dat je zo veel moet werken en ook voor al met dit warme weer maar ja als je je werk nog steeds leuk vind is het niet heel erg maar kan me voorstellen dat je het ook leuk vind om lekker van het weer te gaan genieten. Doe je rustig aan meis :!: :!:
De kat heeft vanochtend weer geplast grrrrrrrrr ik had me aangekleed ga me wassen enzo en kom terug had ze op de katten kamer recht voor de deur staan plassen pfff ze heeft het 1 week volgehouden nu dus ze heeft nog 3 weken de kans om zich te herstellen en nu zit ze in de bench dus ik kon alweer gaan dweilen vanmorgen pffff Ze blijft dus nu weer een hele dag in de bench voor straf misschien werkt het…Ze mocht gewoon los op de katten kamer lopen om te kijken of ze niet deed plassen wel dus…
Sorry als ik niet op iedereen reageer maar druk druk druk met inpakken en ook met werken…Het is al zo 1 augustus jippie :!: :!: :!:
:-* :-* West
Hai hai
Lieke, succes met klussen!
Anoniempje, wat doet je man voor werk?? Kan je er inderdaad al wel aan wennen hhihii succes met het vele werken!
Lenie, fijn dat het wat beter gaat met je schoonvader! nog veel sterkte ermee.
Chelleke, jij ook veel sterkte met je vader. Wondroos is niet niks. Dat is toch ook besmettelijk? Alvast veel succes met de angst-groep! Mooie foto’s trouwens! Ik vind die foto van jou en je vent mooi in het water! Echt zo een foto om aan de muur te hangen!
West, balen zeg hoor, dat gedoe met je katten. Ik kan je er niet mee helpen maar ik hoop voor je dat er binnenkort toch een oplossing is.
Voor alle andere meiden die ik vergeten bent, sorry! Hoe is het met jullie?
Nou, na een nacht geen oog dicht gedaan te hebben van kramp en al die ellende, toch na 41 dagen ongesteld geworden. Gelijk het zh gebeld, wanneer ik dan een samenlevingstest moet afnemen omdat ik zo onregelmatig bent (33-33-30-41). Zegt de assistent, dat maakt niet uit, we doen het altijd zo de 10e dag van de cylcus. Wel raar want de gyn zei dat het op de 12e dag moet bij een cyclus van 28 dagen. Affijn, ik vind het niet erg want dan ben ik toch weer een stapje verder. Alleen viel de 10e dag uiteraard weer in het weekend, dus dan maar de 9e dag. Volgende week vrijdag moet ik dus naar het ziekenhuis.
Heb ook lekker het sporten afgezegd, ik had daar vandaag geen zin in. Gisteren naar het strand geweest, ik was van plan vandaag weer te gaan. Maar ik ben toch wat rood uitgeslagen van gisteren dus ik denk dat ik thuis blijft en lekker op de bank filmpies gaat zitten kijken ofzo!
Hey meiden, thanks :-
Die foto in het water hebben we ook uitgekozen voor in ons Benidorm lijstje die we daar gekocht hebben, en staat op de kast
Balen West dat ie weer geplast heeft
JanineB:
Balen hoor van je cyclus en gedoe enzow
Doe lekker rustig aan vandaag :-
Hier onze baby, van de screening echo. alles was prima
Toppie dat alles prima was :dance:
We laten vanavond de poes inslapen… Ze heeft vandaag weer 2 keer geplast en nu weer 1 keer op hun kamer en 1 keer in de bench ik trek het zo ook eerlijk gezegt niet langer heb al van alles geprobeerd en gedaan wat in mijn macht lag maar niks helpt en nu moet ik om kwart over 7 even bellen om te kijken hoe druk het nog is en dan mogen we na het spreek uur komen…
:-* West
:shock: :shock: Mhhh daar maak je met mij geen vrienden mee :naughty:
Sorry dat ik het zeg, maar ik ben zeker tegen het inslapen van dieren als die gene geen ziekte heeft
Is het misschien geen optie om haar naar mensen te doen waar ze vrijheid heeft op een boerderij of zo.
West da’s best rigoreus laten inslapen… kan ze echt niet ergens anders terecht?
Janine balen dat je ongi bent geworden (en dat je er zo’n last van hebt, da’s nog vervelender natuurlijk). Fijn dat je wel in het zkh terecht kan, ben erg benieuwd wat daar weer uit gaat komen!
Nou de eerste augustus beeb is geboren, de tweede hebben we niks meer van gehoord, maar die is er misschien ook al! Spannend hoor! Gaat zo snel ineens!
West: sorry dat ik het zeg maar ik kan het ook niet zo goed begrijpen dat je die keus maakt.
Kan me heel goed voorstellen dat je gek wordt van het plassen maar in laten slapen is wel erg drastisch gelijk.
Ben het met Bibi-Jane eens want kun je geen ander goed adres voor haar zoeken, waar ze misschien ook naar buiten kan ofzo, maar misschien ben ik inmiddels al wel te laat
Ken ook iemand die haar kat heeft in laten slapen, ging verhuizen naar een flat en had een "buiten"poes die ze het niet aan wilde doen om naar een flat te gaan maar sorry hoor doe je zo´n beestje dan meer plezier met een spuitje, ze heeft het niet eens geprobeerd :x
Wil jou niks kwalijk nemen en je een schuldgevoel aan praten want je hebt van alles geprobeerd maar ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen denk ik en dan proberen iemand anders voor haar te zoeken.
Bibi-Jane: wat een super mooi kindje zeg :thumbup: fijn dat alles goed was.
Angel: mooie foto’s weer zeg.
Janine: balen van de :twisted: maar nu in ieder geval eindelijk weer zekerheid, nu maar hopen dat je in het ziekenhuis wat wijzer gaat worden.
Mijn vriend werkt als planner bij een transport bedrijf, dus s’avonds rijdt de “avondploeg” tot een uur of 3 s’nachts en moet hij dus bereikbaar zijn als er problemen zijn.
Hier een erg lange werkdag achter de rug, ging om half 8 de deur uit en stapte om half 7 eindelijjk binnen en dat als je verwacht heel de week om 13.00 thuis te zijn :x
Het wordt een meisje, een van de weinige meisjes bij de november mama’s
Bibi-Jane: een meisje wat leuk zeg !!!( met een jongetje had ik hetzelfde gezegd hoor )
Bibi-Jane leuk een meisje! Gefeli!
Ik vond het ook niet leuk nee inderdaad en ik heb er alles aan gedaan om haar bij mij te kunnen houden… Ik kon ze nergens anders plaatsen nee dat heb ik al geprobeerd maar dan krijg je precies het zelfde verhaal omdat ze dat bij andere mensen ook gaat doen en dan wat gebeurd er dan met haar dat weet je dan ook niet en het is geen buiten kat dus dan in eens naar buiten doen en dan nooit meer naar binnen kunnen doen om bang te zijn als ze alles onder plast ik had verders geeen andere keuze
Ons nieuwe huis is overal houten vloeren ben je net klaar met verven en alles kun je alles weer opnieuw gaan doen…De dierenarts had geen andere oplossing voor ons. En ze kwam al niet meer op de overloop dus ging ze een andere plek zoeken dus dat haalde gewoon ook niks uit
West
West ik wil je iig heel veel sterkte wensen. Het is nooit leuk, om in wel omstangigheid dan ook, een dier waar je toch lang voor gezorgd hebt vaarwel te moeten zeggen. :-*
Bibi-jane gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Angel, mooie foto`s :!:
janine balen van je ongi…maar nu je hubbie weer lekker thuis is denk ik dat het vast wel goed komt
Hier verders alles oke. Vandaag best lekker gewerkt eigenlijk en morgen lekker vrij :dance:
Denk dat ik beneden de ramen maar ga wassen…Hubbie heeft vandaag de badkamer gesopt voor mij :inlove: :dance:
Dank je meis
Heb net de laatste 3 dagen nog online gezet incl 2 filmpjes, hihi
Weltrusten meiden :-*
Tjee, wat een tijd om op kok te zitten :shifty: maar ik ben echt klaarwakker en hubbie wil slapen…dus dan maar op kok :mrgreen: :mrgreen:
Wel rustig hier :mrgreen: :mrgreen:
Hey meiden,
Kom nog even gauw gedag zeggen.
Vertrek over 5 min naar Engeland voor een vliegshow.
Ben zondagmiddag weer bovenwater.
Fijn weekend en tot snel
-xxx- en liefs Angèl
ps: mijn ovu test was vandaag negatief :think: (vorige maand was ie wel op dag 13 posi) Ik denk morgen. Toch hebben we net nog even van elkaar genoten en moeten we morgen maar op de boot op de terug weg nog gauw even van de gelegenheid gebruik maken :inlove: :inlove: :inlove:
tot snel :-* :-*