chelleke: misschien dan toch baby’s??? ook al zijn het cavia’s…
Nes: leuk van je te horen… Kunnen ze een schatting van de grootte van de baby maken???
Hier nog steeds niet zo lekker. Ben weer telkens duizelig… In bloed konden ze niets vinden dus doe het rustig aan maar op het werk kan dat niet echt. MOrgenavond sta ik ben onbekende inval dus alle verantwoodring… Ongi pijn is ook niet weg te denken maar ja, we gaan er maar weer doorheen he…normaal had ik hiet geen last van met de pil, nu ben ik niet te stuiten. Had wel iets last maar ja, dat heeft iedereen maar nu is voor mij doen gewoon echt erg…
@anoniempje wrote:
Even voor de zwangeren onder ons: Mevr. waar ik nu ben heeft tijdens haar bevalling de geboortetens gebruikt, iemand al eens van gehoord?
Heb nu al van een paar mensen gehoord dat het echt werkt, schijnt dus d.m.v. plakkers op je rug die aangesloten worden op een kastje de pijnprikkels te onderbreken even kort samengevat.
Waardoor je je weeën natuurlijk nog wel voelt maar dus lang niet zo heftig, heb zelfs een keer iemand gehad die dus echt beweerde dat ze totaal geen pijn heeft gehad van de ontsluitingsweeën :?
Ik heb ook tens maar dan niet voor me weeen maar ook als pijnbestrijding. Mijn pijn werd er wel wat minder door.
@lenie wrote:
chelleke: misschien dan toch baby’s??? ook al zijn het cavia’s…
Haha ja zou wel leuk zijn :inlove:
Hai hai
Meiden, allereerst onwijs bedankt voor de lieve reacties!
Lenie, jammer dat je ook weer ongi bent geworden. Maar je hebt in ieder geval weer bevestiging. (ik namelijk nog steeds niet)
Nes, gewoon komen schrijven hoor!! Zelf kom ik soms ook dagen niet, gewoonweg geen tijd! Ik ben erg benieuwd hoe groot de beeb wordt!!
Suus, wat een mooie buik!!! Wat gaat dat hard zeg! Nog bijna 7 weken en je hebt je beeb in je armen!! Nog heel veel sterkte met de sterfdag van je moeder gister.
Chelleke, hopelijk wordt je reuma aanvallen weer wat minder en doen ze ook wat minder pijn!
En voor de dames die ik vergeten bent: hoe is het??
Hier nog steeds niks te bekennen, 2e test wederom negatief. Heb daarnet het ZH gebeld, en ze gaat overleggen met de gyn. Ik hoor het vandaag of morgen. Ik heb zelf het idee dat de dosis Clomid niet meer aanslaat waardoor ik nu een hogere dosis moet gaan krijgen.
Feestweek is ook weer achter de rug. Het was bar gezellig, en dat zonder alcohol. Ik had geen zin om dronken te worden dus gewoon lekker aan het water gezeten en dat beviel best. Ben nog in de botsautos geweest, maar vroeger gingen die dingen naar mijn idee veel harder. Maar het was toch wel leuk. Ook het spookhuis zijn we ingeweest, maar daar was geen bal aan.
Manlief is weer aan het werk, wel een vreemd idee. Alles loopt weer zoals vroeger. In ieder geval gaan we samen 4 augustus een weekendje naar Valkenburg, en is het de bedoeling dat we in september op vakantie gaan. Manlief wil naar Mexico, maar ik vind het wat te duur en ga liever naar Rhodos of zoiets. We zien het wel.
Zondag gaan we met vrienden naar vrienden die op de camping zitten, dus dat wordt ook weer dolle pret hahaha!
Groetjes!!!
Hai hai
Nou de assistente belde net alweer terug. Volgende week moet ik nog een test doen, is deze negatief moet ik naar de follikel echo spreekuur. Waarschijnlijk wordt dan weer de menstruatie opgewekt en dan een hogere dosering clomid. Wel vraag ik of mijn man zijn zaad ook gecheckt kan worden, dat zou ik nou ook wel eens willen weten.
Meis heel veel suc6 :-*
Janine: Vervelend zeg dat je nu eigenlijk nog geen zekerheid hebt.
En dan moet je nog een week wachten, schiet niet op he! :x
Janine balen zeg dat je nog geen zekerheid hebt! Ik hoop dat ze je daar wat beter kunnen helpen!
Kes jees wat een verhaal zeg! Dat verwacht je natuurlijk niet bij een gezonde beeb… lijkt me echt super erg!
Anoniempje ben benieuwd nog paar daagjes geduld!
Chelleke balen dat je je zo ellendig voelt!
Bij de aug. mama’s is het zoooo spannend, zijn er al twee aan het rommelen, eentje wordt morgen ingeleid!
Hier een chaotisch dagje achter de rug, maar wel lekker op tijd naar huis! Morgen begin ik ietsje eerder, ga ik de post halen. Moet wel een flinke brug op fietsen en op de terug weg weer, ik hoop dat het gaat (ik vind zelf van wel natuurlijk maar toch…) anders neem ik de volgende keer een kantoorauto mee.
Daar is ikke weer…
We zaten hier ff zonder internet, van @home naar kpn.
Nes en Kes leuk dat jullie er weer zijn :!: :-*
Janine, ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt :!:
Chelleke ik :thumbup: voor je dat je je snel beter voelt…
Enne Suus , aan jezelf denken he meid :!: Als het niet gaat de auto pakken…
spannend he dat het daar al aan het rommelen is. Nu komt het voor jullie ook echt dichtbij.
Waarschijnlijk zie ik je zaterdag voor de laatste keer zonder beeb en met dikke buik…nou de 1na laatste keer, want ik kom je natuurlijk wel lastigvallen als je verlof hebt :!:
Hier verder alles okee…we zitten weer in de klusperiode…dus… :inlove:
Suus: rustig aan fietsen he die berg op en idd al het niet gaat gewoon de auto pakken .
Lieke: veel plezier met klussen
Ben net maar weer eens wezen sporten, was na de vakantie nog niet zo vaak geweest door het warme weer :oops: dus moet weer een beetje regelmaat erin krijgen.
Vandaag maar eens op tijd naar bed, nog steeds bijna elke nacht wordt mijn vriend gebeld door zijn werk en zijn onze nachten doorbroken, kunnen we alvast wennen :lol: maar dan lijkt het me toch leuker hoor, want hier wordt ik niet zo vrolijk van zijn nu allebei overdag steeds hardstikke moe omdat je toch helemaal uit je slaap gehaald wordt. :x
hallo , hier een niet obtspannen Lenie… al die rot drukte op het werk, wordt er niet goed van… sorry voor het geklaag van mij…
Verder nog ongi en weinig nieuws… gelukkig gaat het iets beter met mijn schoonvader…hij zal altijd erg ziek blijven maar koorts is gezakt en hij eet en drinkt weer… van de week de uitslag van de scan voor zijn kk.
Hey meiden,
Hier alles prima op dat ene na. Jullie zijn toppers.
Vandaag lekker spuit gehad dus hoop snel dat het werkt!!
Zit nu bij mijn ouders. Help mams met de boodschappen, nouja helpen, ik houd haar gezeldschap.
Paps kan niet lopen en heeft ontzettend veel pijn. Hij heeft weer wondroos aan zijn been.
Wel zielig voor ons mam, want hij zit heel de tijd te zeuren, te kreunen en te mopperen (tja als mannen iets hebben :roll: ) Maar mams is ook niet goed in orde en moet alles maar doen.
Nu zijn ze weer even naar de huisarts. Want de medicijnen werken niet echt.
Ik ben gisteren bij het GGZ geweest voor intake gesprek voor de angstgroep…ik ben aangenomen :dance: :dance:
Eindelijk zal ik na de vakantie spoedig geholpen worden :dance:
En hoop ik snel weer naar mijn vriendinnen te kunnen e.d. :dance:
Tja verder zit ik in de klus periode. Ben gister met ovu-staafje begonnen, ik had er nog 3 over van vorige maand. Toen zat er een vaag streepje en vanmorgen op een nieuw staafje niks meer. Kan me niet voorstellen dat mijn ei al is geweest :think: Vorige maand was mijn staafje op dag 13 positief en ik zit nu op euh…geen flauw idee…dadelijk even kijken. Geloof ook iets van dag 13.
Gister had ik afscheiding wat helder was en draaitjes van kn maken :silenced: :shifty: Vandaag weet ik niet. Merkte het toevallig bij het afvegen van mijn mutsie dat ik beetje glibberde en daarom keek ik wat het was :oops: HIHI sorry dames
Nouja meiden ik denk aan jullie en nog een fijne dag :-* :-*
Lenie: weer een beetje opgeknapt?
Angel:fijn dat je bent aangenomen bij GGZ, nu hopen dat je injectie ook snel gaat werken.
Hier ook weer een super drukke dag achter de rug.
Zou tot 13.00 werken en vanmiddag lekker vrij zijn maar werd om 13.00 gebeld dat ik gelijk door moest naar de volgende, ze hadden niemand meer en zaten dus erg omhoog :roll: dus ik mocht gelijk weer door gaan tot 18.00
Nu moet ik dus tot en met zondag toch weer 2 gezinnen doen en dus elke dag 9 uur werken :x
Vind het echt niet erg om eens bij te springen als het nodig is maar die nieuwe regeling is net ingegaan en nu wordt er alweer vanaf geweken.
En toen ik vroeg of ik dan wel 1 of 2 dagen extra vrij kreeg kon dat ook niet i.v.m. de drukte, dus i.p.v. minder te werken zoals de bedoeling was werk ik nu alleen nog maar meer
Wat balen zeg anoniempje… :roll:
Gedoe hoor. Je mag hun wel uit de brand helpen maar een kleine vergoeding (zoals dag xtra vrij) hooo maar :?
De spuit werkt gelukkig al wat :dance:
Vannacht eindelijk even wat beter slapen
Greetz
@Chelleke wrote:
Hey meiden,
Tja verder zit ik in de klus periode. Ben gister met ovu-staafje begonnen, ik had er nog 3 over van vorige maand. Toen zat er een vaag streepje en vanmorgen op een nieuw staafje niks meer. Kan me niet voorstellen dat mijn ei al is geweest :think: Vorige maand was mijn staafje op dag 13 positief en ik zit nu op euh…geen flauw idee…dadelijk even kijken. Geloof ook iets van dag 13.
Gister had ik afscheiding wat helder was en draaitjes van kn maken :silenced: :shifty: Vandaag weet ik niet. Merkte het toevallig bij het afvegen van mijn mutsie dat ik beetje glibberde en daarom keek ik wat het was :oops: HIHI sorry dames
:-* :-*
Oja
:oops: Ik zit nog maar op dag 11 :shifty: Hihi beetje te vroeg bezig, hihi
ach Angel, alleen oefenen is toch ook al wel leuk?
jah :inlove:
Rustig hier!
Chelleke mooi dat de spuit werkt en dat je minder last hebt nu! Zonde van je ovu staafje… :lol:
Anoniempje balen dat je van die drukke dagen moet werken! Niet echt netjes en dan ook niet eens extra vrij kunnen krijgen…
Lenie gaat ie weer een beetje?
Fietsen op de brug ging wel, heb rustig aan gedaan, had een klein beetje last van mijn buik op de terugweg, maar het ging best goed eigenlijk. Morgen ga ik weer de post halen en dan heb ik voor morgen een heel lang stuk liggen om te typen waar ik sowieso de ochtend wel zoet mee zal zijn… blegh! Maar tot nu toe valt het me allemaal nog mee (maar het zijn nog maar 2 dagen…) volgende week zal het wel iets drukker worden, dan zijn er weer wat meer mensen aanwezig, deze week is het wat rustiger.
Eigenlijk heb ik weinig te melden…
Moest toch ff kijken :oops: verslaafd
Suus, mooi dat het op de fiets goed ging…maar nu kan je morgenvroeg wel bijven zitten toch :?:
Chelleke, fijn dat die spuit helpt
anomiempje, werk ze de komende dagen…enne kom hier maar wat stoom afblazen als dat nodig is
ach zal wel lukken hoor, 2 leuke gezinnen en het is asoluut niet zo dat ik het erg vind om een keertje extra te werken want ik doe mijn werk nog steeds met heel veel plezier maar baal er gewoon een beetje van dat het niet loopt zoals afgesproken.
Ik had ook lekker gerekend op een rustig weekje wat erg goed uitkwam omdat ik nog steeds zo moe ben elke keer ( bloeduitslagen waren trouwens allemaal goed).
Ging net douchen en toen ik mijn bh uit deed voelde opeens alles wat zwaarder aan zeg maar :lol: .
Ook lijkt het alsof het stuk rond mijn tepel, tepelhof zeg maar een beetje opgezet is voelt ook zachter net alsof er vocht onder zit ofzo :?
En volop harde plekken overal, nou heb ik dat wel vaker die harde plekken als de :twisted: komen maar dat is nog zeker een week dus beetje vroeg lijkt me.
Ook is mijn onderbuik een beetje minder blubberig dan normaal staat wat strakker, heb gister wel goed buikspieroefeningen gedaan maar zal toch niet zo snel iets voelen denk ik, was het maar waar dan ging ik elek dag :lol:
Vreselijk jullie begrijpen het al het begint weer he het aftellen, zou het nou gewoon tussen mijn oren zitten of misschien toch…