Klussershoekje Sept/Okt deel 17

Lenie balen zeg :cry: :cry: :cry:

Hier net ff tuingeschoeffeldā€¦veel te warm eigenlijkā€¦

Nou hier is het niet koud, maar mooi is echt wel anders :x

Idd Suus vanaf 18.00 weer oproepbaar maar tot 0.00 dus komende nacht kan ik lekker slapen, tenzij ik om 23.00 ofzo nog naar een bevalling gestuurd wordt want dan ben ik wel weer een paar uurtjes bezig :wink:

Hier ook niet echt lekker weer, bewolkt en erg veel wind.

Nou de wind is hier nu ook gekomen :x



Ik voel me een beetje lulligā€¦

Vanmiddag bezoek gehad van Saskia en Jeroen.

Het was wel leuk enzo, maar toen we hier achter gingen wandelen begon onze Aucke zich enorm aan te stellen en te piepenā€¦en ook trok ie mij onderuit :oops: :x

Nu voel ik me lullig en hoop ik maar dat hun het toch nog el een beetje leuk vondenā€¦(al weet ik ook wel dat niet iedere keer als je elkaar ziet het even leuk kan zijn).Ach ja, zal wel een tik van mij zijnā€¦druk maken of de visite het wel leuk had :oops:

Lieke doe niet zo gek, tuurlijk vonden ze het leuk! Die hebben zich stiekem rot gelachen om hoe jij op je smuigeltje ging :lol: Weet je ook waarom Aucke ineens zo gek deed?

Zie ineens dat het vandaag al weer 10 juli isā€¦ vandaag zou mijn moeder 56 jaar geworden zijn :cry: Nou door deze dag komen we ook wel weer heen, effe doorbijtenā€¦

Dat zijn altijd van de rare dagen he Suus.

Maar ja ze gaan vanzelf voorbij denk ik dan maar, en dan is alles weer gewoon.

Dikke knuf en :-* vanuit Oss.



Ik ga mezelf eerst even aankleden en dan ff boodschappen doen.



ik las net trouwens dat Pumba (heeft hier ook een keer 1 dag meegeklets ofzo) ook bevallen is van een meisje.

Thanx Lieke :-*



Oh wat leuk voor Pumba! Waar heb je dat nou weer gelezen?

Bij de julimamaƂĀ“s.

:thumbup:

Suus: dat zijn vervelende dagenā€¦ Ik zal aan je denken, dikke knuffel vanuit Den Haagā€¦



Hier erge last van menstruatieā€¦ Krampen niet te geloven en ik moet vanavond nog werken :? :cry: maar ja paracetamol dan maar heā€¦

@Tante Soesa wrote:

Zie ineens dat het vandaag al weer 10 juli isā€¦ vandaag zou mijn moeder 56 jaar geworden zijn :cry: Nou door deze dag komen we ook wel weer heen, effe doorbijtenā€¦




Hele dikke knuf van mij (uit Veghel) :-*

Meiden bedankt!



Lenie sterkte vanavond met het werken, lekker paar paracetamolletjes innemen en dan proberen een beetje rustig te doen!

Suus: dat zullen idd altijd wel rotdagen blijven hoor, sterkte!

Lieke:Tuurlijk heeft je visite het wel leuk gehad, hebben in ieder geval even lekker kunnen lachen :wink:

Ik maak me ook altijd druk of alles wel goed genoeg is hoor als ik visite krijg, vooral als ze komen eten dan weet ik niet wat ik moet maken want zulen ze het wel lekker vinden enz. beetje faalangst denk ik.

Ben gisteravond weer begonnen met werken, weer een erg leuk gezin.

1e kindje dus alles nog lekker nieuw voor die mensen.

En in de buurt dus kan lekker op de fiets met dit weer is dat beter dan met de auto.

Janine: hoe is het met je, de :twisted: er inmiddels, of niet?

Na die negatieve test heb ik je niet meer gehoord toch?

Zeker druk met je mannetje he! :wink:

Hey meiden,



Lang geleden, maar hier ben ik wer eensā€¦

Idd zit ik bij de septembermamaā€™s ook niet zoveel te kletsen, maar ik vond het heel leuk dat Antoinet en Anoniempje me een berichtje stuurde en dat heeft wel een beetje geholpen om weer wat te komen kletsen.



Hier alles oke, buiten de bijbehorende ongemakjes, gelukkig geen suiker, maar de baby is wel iets aan de grote kant, maar Guus is ook 1.90, dus ze verwachten niet dat ik een ukkie krijg, duidelijker kunnen ze toch niet zijn dacht ik zo.



Ik hoop dat het met iedereen wel oke gaat en Suus ik denk vandaag aan je, kop op!!!



groetjes Vanessa.



P.S: iemand nog iets vernomen van Kes?

Thanx Nes!



Hmmmm Kes heb ik geloof ik al een tijd niet meer gezienā€¦

Ze was hier een weekje geleden nog!

Hier ben ik :mrgreen:



Nes, leuk dat je hier ook weer om het hoekje komt kijken :thumbup:

Stuur je morgen wel effe een PB terug :wink:



Suus, beetje meegevallen vandaag? Kan me voorstellen dat dat moeilijke dagen zijn, vooral nu je zelf zwanger bent.



Lenie, balen meis van de :twisted: :?



En Janine nog steeds niet ongi? Of hen ik er overheen gelezen? :oops:



Anoniempje, en hebben ze je met rust gelaten?



Hier gaat het wel goed, met mijn bekken is beter te doen nu ik wat minder werk, dus dat is wel fijn.

Vandaag was ik nog vrij, achteraf wel blij mee want had veel last van mijn buik. Inmiddels is het wel afgezakt gelukkig.

Vrijdag ben ik voor een ontbijttest naar het ziekenhuis geweest, hoop dat mijn suiker goed was, niks gehoord nog dus dat is positief :wink:

Volgende week dinsdag weer naar de verloskundige en donderdag gaan we op vakantie, voor de laatste keer met ons tweetjes.



Pff van de week ook nog wat gehoord zeg :?

Ik kwam in de stad iemand tegen waar ik afgelopen kerst bij de bevalling ben geweest en heel de week heb gekraamd. Ze sprak me aan, dus ik heel vrolijk vragen hoe het allemaal ging!

Niet zo goed zegt zeā€¦

Hun zoontje :**: is 8 weken terug dus overleden, hij was pas 4 maanden :cry: Oorzaak is onbekend, dus word wiegedood genoemd. Pff stond met mijn mond vol tanden, daar sta je dan, zelf zwangerā€¦ Ik vond haar heel flink, moest zelf me inhouden om niet effe een potje te :cry:



Natascha :-*

Hoi meiden,



Ik lees nog elke dag mee, maar zeg niet zo veel meer :oops:

Sorry. Heb nooit niks te melden.

Klus periode komt er weer aan. Ik hoop dat het deze keer

raak mag zijn want de pijn is bijna niet meer te houden.



De reuma is behoorlijk actief dus heb steeds dikke gewrichten en super pijnlijk. Ben onderhand ontzettend beperkt en moet zelfs alweer in de rolstoel als ik wat langer moet lopen omdat mijn lichaam het niet aankan.

Mij hoor je echt nooit over de reuma, maar nu kan ik het niet echt meer aan en is het sterkte meisje wat de reuma betreft maar een klein hoopje ellende :oops: :shifty:



Woensdag lekker weer een prik in mijn bil en dan maar hopen dat ie deze keer wel werkt, zodat ik weer wat beter kan slapen zonder al te veel pijn.



Morgen mag ik eindelijk naar het GGZ :dance: Heb een oproep gehad. De angstgroep is compleet en heb morgen een intake gesprek. :dance:

Eindelijk weer een beetje schot in de zaak :wink:



Mmmhhh volgens mij is mijn cavia super geil ( :shifty: ) Hij klimpt heel de tijd bovenop 1 van de damesā€¦en die kweekt alles bij elkaar :lol:



Nouja fijne avond nog meiden en een dikke :-*

Kes: wat een verschrikkelijk verhaal zeg.

En idd daar sta je dan en reageren is dan denk ik zo moeilijk want dat is toch echt iets wat je niet verwacht.

Fijn dat het wat beter gaat met je bekken, nog steeds op kantoor aan het werk?

Nes: leuk dat je er weer bent hoor :wink:

Hier de klustijd weer achter de rug, dus nu gaat het afwachten weer beginnen :?

Angel: wat balen zeg dat je je zo rot voelt en dat je zoveel pijn hebt.

Hoop dat de injectie je weer een beetje op de been helpt.

Even voor de zwangeren onder ons: Mevr. waar ik nu ben heeft tijdens haar bevalling de geboortetens gebruikt, iemand al eens van gehoord?

Heb nu al van een paar mensen gehoord dat het echt werkt, schijnt dus d.m.v. plakkers op je rug die aangesloten worden op een kastje de pijnprikkels te onderbreken even kort samengevat.

Waardoor je je weeƃĀ«n natuurlijk nog wel voelt maar dus lang niet zo heftig, heb zelfs een keer iemand gehad die dus echt beweerde dat ze totaal geen pijn heeft gehad van de ontsluitingsweeƃĀ«n :?