Klussershoekje Sept/Okt deel 17

Komt Nes nog weleens op het Forum om de kleine te showen???

Maar dan is kleine toch te vroeg geboren??? volgens de beginlijst dan…

Het is nog niet geboren denk ik, ik denk dat de kleine gewoon wat aan de grote kant is in haar buik

De kleine is inderdaad nog niet geboren. Vanessa is bijna 30 weken zwanger :wink: Maar omdat hij/zij qua grootte in haar buik een paar weken voorlag, waren ze bang voor zwangerschapssuiker. Dat is dus gelukkig niet het geval :stuck_out_tongue:

Vanessa wilde nog wel komen schrijven hier, maar ‘durft’ niet goed, omdat ze al zolang niets meer geschreven heeft hier.

Ik heb haar gezegd dat ik dacht dat iedereen hier het hardstikke leuk zou vinden om weer eens wat van haar te lezen :wink:

echt wel gewoon komen schrijven joh, gezellig

oh ik begreep het helemaal fout… :oops: :oops:



Nou ze is gewoon echt van harte welkom hoor!!!KNUFFEL

Antoinet: fijn om te horen dat alles goed gaat met Nes, heb haar ook even een pb-tje gestuurd dat ze nog van harte welkom is hoor :wink:

Lenie: wel op blijven letten he :naughty: , kleintje zit daar voorlopig nog lekker in haar buik :lol:

Nog geen :twisted: te bekennen bij jou?

Janine: hoe is het bij jou?

Lenie balen hoor… heb je net je stukje getypt toen ik de mijne aan het typen was…



Nes komt ook niet zo heel veel bij de september mama’s kletsen, maar ook ik heb haar gezegd dat ze dat gewoon gezellig moet blijven doen als het haar uitkomt. Ben blij dat het goed is met haar verder en dat ze geen suiker heeft!



Hier is net de droger gebracht, dus ik kan weer mijn gangetje gaan. Wel voordeel bij BCC ze geven een tijdstip met een verschil van 2 uur er tussen aan, dus je hoeft niet een hele dag te gaan zitten wachten! Wilde net wasje buiten hangen, beetje druppels dus maar even gewacht, toch maar gedaan en tot nu toe hangt het nog steeds en geen druppels meer, maar ook geen zonnetje :cry: Heb ik met die hitte de hele week !@#$%^&* gewerkt en nu is het niks en vanaf volgende week wordt het weer zo warm… grrr niet eerlijk! Nou ja, als het in augustus maar een beetje mooi wordt…

Nou Suus, jij kan je wasjes weer drogen dus.

Idd fijn dat ze een marge van 2 uur hebben dat is nog goed te doen.

Hier heel de dag al lekker weer hoor, gewoon weer warm als je in de zon staat.

Net gehoord dat mijn neef vader wordt, zijn vriendin is nu 10 weken zwanger.

Hij vond al dat ze lang bezig geweest waren, was in dec. gestopt, dus ik zei ook al valt echt wel mee hoor is heel normaal.

Vind het echt heel leuk voor hun maar ik wil ook zo graag :cry:

Maar goed, onze tijd komt nog wel.

Weet je wie we ook al lang niet gehoord hebben: Janinepien, iemand een idee hoe het met haar gaat?

En Mees is ook alweer een poosje geleden.

Kan me wel goed voorstellen hoor dat de zwangere onder ons het erg druk hebben op het moment

Anoniempje kan me voorstellen hoor dat je toch baalt. Zou ik ook hebben (en heb ik ook gehad, en wij zijn uiteindelijk de eerste keer van februari tot juli beziggeweest en daarna van september tot december. De tweede keer had ik het veel erger, maar ja, toen was ik natuurlijk ook al zwanger geweest en dan is dat geval nog veel erger aanwezig).



Janinepien kan niet zo goed op kok komen met haar nieuwe verbinding, maar het gaat wel allemaal goed met haar. Mees was gisteren weer eens bij de aug. mama’s en die moest het iets rustiger aan doen en werkt nu wat minder. Dus het gaat op zich wel goed met de meiden!



Ben echt heel blij met mijn nieuwe droger, heeft allerlei verschillende standen en zelfs een lampje! De oude was al zeker 10 jaar oud dus had niet zoveel snufjes. Wel zo makkelijk dadelijk met de babywasjes!



Hier nog even een buikfotootje van zojuist:

Suus wat een mooie foto :!:

groeit al aardig he…ik ken je straks niet meer terug :mrgreen: :wink:

Enne leuk dat Dandy en Micky zo voor je zitten :!:



Idd met janinepien gaat het goed.



hier weinig te melden, gewoon gewerkt vandaag.

Morgen komt een dinnetje met man en kind ons huisje bekijken.

He Suus: leuke foto zeg.

Mooie ronde buik ook al hoor!

En idd erg leuk met de honden erbij.

Droger is echt ideaal he als je het eenmaal gewend bent, kan je hem niet meer missen.

En met een nieuwe kan je er tegenwoordig ook best wel veel dingen in doen al kijk ik toch al snel nog wel uit met shirtjes enzo terwijl dat misschien best zou kunnen.

Fijn om te horen dat het met de andere zwangeren ook allemaal goed gaat.’

Hier echt een baal dag voel me echt …

Baal ook gewoon van mezelf want ik gun het hun van harte en ben hardstikke blij voor hun maar van binnen ben ik gewoon vreselijk jaloers en dat wil ik helemaal niet zijn.

Heel de dag natuurlijk iedereen van heb je het al gehoord, leuk he voor ze en dan doe ik enthousiast mee en meen het ook echt maar als ik dan alleen ben :cry:

Vanavond maar lekker dvdtje kijken, mijn vriend gaat een keertje stappen met vrienden in België mocht ook mee hoor maar ben niet zo’n stapper :lol:

Vandaag al gebeld door mijn werk of ik morgenavond met een avondwacht kan beginnen i.p.v. een nachtwacht dus dat is wel lekker dus vanaf 18.00 de wacht weer in

Anoniempje neem maar lekker een baaldagje hoor! Maakt helemaal niet uit! Ik ga gauw de laptop binnen zetten en wat was afhalen, het wordt hier ineens erg donker…

Suus: leuke buikfoto zeg!!! jeetje wat een toeter zeg… :lol: :lol:

Suus: Mooie buikfoto zeg



Meiden kop op hè :-*

ik ben nu dus echt ongi :cry: :x :cry: :x :cry:

@lenie wrote:

ik ben nu dus echt ongi :cry: :x :cry: :x :cry:




Balen meis :cry: Knuf :-*

Lenie balen hoor, weer een ronde verder voor jou, jammer!

Lenie: balen zeg, had zo hard voor je :pray: maar helaas dus niet geholpen.

Hier de baaldag wel weer over hoor.

Heb me gisteravond toch maar over laten halen om mee uit te gaan.

Was wel weer eens een keertje gezellig.

Om half 6 rolde ik mijn bedje in en om half 11 er weer uit dus kort nachtje :lol:

Pfff nou Anoniempje en dan vanaf 18.00 weer oproepbaar? Vannacht ook dan? Dan hoop ik voor jou dat het een rustig nachtje blijft :wink: