Klussershoekje Sept/Okt deel 17

Lenie en Janine: spannend hoor.

Hier nog iemand die heel hard voor jullie aan het :pray: is.

Zou het zo leuk vinden om weer eens een zwangere te mogen feliciteren.

Hier ook erg warm, strak blauw ga mijn wasje maar buiten hangen.

Angel: bij jou dus regen, waar woon jij ook alweer?

Veghel, Brabant

Nu niet meer hoor. Vannacht rond 4 uur was dat Nu is het weer bloedje heet en wat bewolkt :? Van mij mag het best weer even plenzen. Ik ben vannacht even op het balkon gaan staan met die regen (sta droog), heerlijk :shifty:

hier heeft het volgens mij niet geregend vannacht.

Maar een verkoelend buitje zou wel even welokm zijn hoor.

Ben wel echt een zomermens en wil eigenlijk niet klagen want het is natuurlijk heerlijk dat we ook weer eens een lekkere zomer hebben maar het is hier nooit lekker warm zolas in het buitenland, maar gelijk zo vies plakkerig en benauwd.

ook al doe je niks doen zit je al te zweten.

Hoe is het met de reumaklachten?

Ik ben het met je eens

Met de reuma gaat het nog niet veel beter. Maar kan in ieder geval mijn arm weer beetje omhoog doen.

Ik mag van de reumatoloog gelukkig een extra spuit halen en als ik die heb gehad zal het weer een stukkie beter gaan als het goed is :smiley:

Anoniempje grappig dat er toch zoā€™n verschil in zitā€¦ Ik krijg kraamzorg via Yunio kon uit verschillende bureauā€™s kiezen maar dit is de enige waar ik iets over gehoord heb dus dan maar deze. Wat ik wel vervelend vond is dat ik tijdens de bevalling en de dagen er na gewoon zomaar 3 verschillende mensen kan krijgenā€¦ tijdens de bevalling degene die oproepbaar is, en de dag erna iemand die op dat moment dienst heeft. Als die al aan het einde van haar dienst zit kan er dus nog iemand anders komen. Dat kan ik best begrijpen, maar als alles nieuw voor je is lijkt me dat niet zo handigā€¦ maar ja tis wel vakantietijd, dus ik kan het wel begrijpenā€¦ hoe doen ze dat bij jullie proberen ze daar rekening mee te houden? (zeker bij een eerste kindje).



Hier een rustig dagje achter de rug ook op het werk, nog maar even van genoten, vanaf volgende week zal het wel anders gaan wordenā€¦ Na het werk even lekker in het bad gehangen met hubbie en die heeft lekker pizza gehaald (weer errug gezond, maar met dit weerā€¦)

Suus: daar proberen ze idd wel altijd rekening mee te houden hoor maar helaas gebeurd het bij ons ook veel.

Maar meestal dan de 1e dag iemand en dan vanaf de 2e dag iemand die de rest van de kraamtijd blijft.

Is ook idd erg vervelend, vind ik zelf ook altijd hoor want het is gewoon het leukst om een gezin op te starten en het dan ook zelf af te maken.

Ook bij mensen waarbij het het 2e of 3e kindje is is het altijd erg lastig, dan zijn die kleintjes net een beetje gewend aan die ene zuster en dan komt er weer een andere.

Maar goed helaas kan het soms niet anders en idd vooral in de zomerperiode is het natuurlijk erg druk.

Fijn dat je een rustig dagje gehad hebt op je werk, vooral met dit weer.

Wij hebben ook heel de week nog niet echt gekookt, helemaal geen trek in met die warmte

Janine en Lenie ik :pray: ook voor jullie :!:



Verder niks te meldenā€¦Vandaag megadruk op het werk :!:

De hel dag niks te doen en dan om half zes komt heel Nijmegen binne. pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Maar morgen zijn we vrij :dance: :dance:



Oh ja, hubbie had voor praktijkexamen twee 8ten en 3 zevens en voor theorie een 10 :!: :!:

Dat zijn nog eens leuke cijfers :dance:



Trusten meiden

lieke: die cijfers klinken goed zeg!!!



Hier heeft het vanochtend even geregent en met wat gedonderā€¦ maar echt nat werd het er niet vanā€¦ daarna weer een warme , klamme dagā€¦ ik kan zo slecht tegen warmteā€¦ ik ben gelijk van slag. Vandaar dat ik gek ben op Ierland/Schotland!!!



Verder weinig te meldenā€¦

Lenie: nog geen :twisted: bij jou?

Janine: al getest?

Lieke: goed zeg van hubbie wat een mooie cijfers

geen :twisted: :twisted: bij mij en voel nog nietsā€¦wacht dus nog even afā€¦



Janine: Bij jou??? Heb je al getest??? :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hai hai



Nou vanmorgen op 6 uur getest, helaas negatief.

Wat gek he? Lenie, we duimen voor je!!

Meiden spannend hoor!

Blijf nog hard voor jullie :pray:

Gaat bij jullie je banner uit van julie langste cyclus?

Janine: balen dat je test nog negatief was maar wie weet zolang er nog geen :twisted: is houden we gewoon hoop hoor!

Ik kwam ook ff kijken of er nog nieuws bij janine of Lenie was, maar hellaas.

Janine zolang er nog geen ongi is kan het nog wel.

:pray: :pray: :thumbup: :thumbup:

Jammer zeg Janine!!! IK weet nog niet wanneer ik ga testenā€¦ zit hier over te twijfelen.

ik ben ook niet zwangerā€¦ heb net getestā€¦ ben nog niet ongi dus afwachten wanneer dat komtā€¦

Janine balen dat de test negatief was, maar goed zo lang de :twisted: er niet zijn blijf ik toch gewoon voor je duimen hoor! Lenie wanneer wil je nou gaan testen?



Lieke voor je man: :clap: :thumbup:



Hier verders weinig te melden, hubbie is overwerken en morgen ook weer de hele dag. Morgen komen ze ook de nieuwe droger brengen tussen 12.30 en 14.30 dus dan mag ik lekker binnen blijven en niet in mijn zwembadā€¦

suus: 1 berichtje boven de jouwe staat dat mijn test negatief wasā€¦

Balen van die negatieve testen Janine en Lenie. Maar zolang de :evil: :evil: er nog niet zijn, :thumbup: en :pray: ik toch nog even door voor jullie, hoor.



Lieke, mooie cijfers heeft je hubbie gehaald :thumbup: :thumbup:



Ik heb net een pb-tje terug gehad van Nes. Alles is gelukkig goed met haar en de kleine. Ze heeft geen suiker en de kleine is wel groot, maar valt nog binnen de groeinorm.

Ik moest jullie allemaal de groetjes van haar doen.