Klussershoekje Sept/Okt deel 17

Ja Lieke idd, zou willen dat we weer een paar dagen verder waren :lol:

Kan ik me voorstellen hoor, wanneer ga je testen :?:

Ik denk dat het bij ons deze maad niet raak is.

Ik vond het veel te warm en had en heb heel veel last van mijn allergie.

ben een beetje aan het twijfelen.

In het begin zat ik steeds op 28 dagen, vorige maand op 29 dus daar staat mijn banner nu maar op.

Dus vandaag dag 30 maar goed ik heb er wel ook 2x een uitschieter bij gehad van 32 dagen dus dat zou zondag zijn.

Dus dan zou ik zeggen maandag pas testen, maar als ik naar mijn gevoel luister … :oops:

Maar goed mijn gevoel heeft me al eens vaker voor de gek gehouden maar toen voelde ik eigenlijk niks bijzonders :?

ik denk dat ik al meteen bij de drogist zou staan :oops:

Maar ik :pray: iig voor je :-*

Dank je wel :-*

Vanavond nog maar eens overleggen, misschien dat ik er morgenochtend toch wel een testje tegen aan gooi :lol:

Als er vandaag tenminste niks meer onverwachts aan komt zetten :wink:

Ik hoop het niet voor je.

oooh anoniempje ik hoop het zo voor jullie, het wordt wel weer tijd dat er iemand zwanger is.

He Bibi-Jane, alles goed met je :?:

Ja hoor, warm hé dat wel maar dat hebben jullie ook allemaal :lol:

Sliep pas om 6u :oops: Ben er om 11 uur weer uitgerold :wink:

Anoniempje ik duim voor je :thumbup: :thumbup:

spannend hoor anoniempje… ik blijf voor je duimen…

voor jou schiet het al op hé mees

O wat duren de dagen nu lang zeg!!! :x

Moet constant plassen en bij alles wat ik voel in mijn buik denk ik o nee he …

Sorry hoor dat ik loop te zeuren :oops:

Zou het liefst nu al even over een staafje heen plassen maar ja … :lol:

Nee hoor je zeurt helemaal niet, wij vinden het al spannend laat staan hoe het is voor jou

:-* wat lief!!!

Hai hai

Anoniempje, balen zeg dat je niet vlak bij het strand woont. Voor mij is het 5 minuten fietsen. Wel zielig van dat hondje ja! Wat een dierenbeul zeg! Mijn duimen draaien voor je!

Lieke, ik zal het vast al een keer gevraagd hebben, of je zal het vast wel meerdere keren zelf gezegd hebben maar dat is mij dan ontgaan. Wat voor werk doe je? Wel jammer idd dat de vierdaagse is afgelast. Maar wel goed dat ze dat hebben gedaan!

Antoinet, geeft toch niks dat je soms niet kom posten?! Ik kom soms ook een paar dagen niet, gewoon te druk! Als je af en toe wat laat horen is het goed!!

Kes, ik hoop dat je een fijne vakantie heb, maar dat lukt vast met dit soort luchten (geen idee hoe het in oostenrijk is hoor!)

Lieke en Chelleke, ook slapeloze nachten?! Hier nog één! Vaak ga ik 's nachts naar beneden om te lezen. Moet wel uitkijken, want ik lag daarnet (15.00) zowat te slapen op de bank. Vreselijk he?

Vanmorgen een samenlevingstest gehad. Had een mannelijke gyn, vond ik wel vreemd uiteraard. Maar zoals verwacht was het toch te vroeg, want er was nog weinig baarmoederslijmvlies. Toch heeft hij wel iets eruit geschraapt en onder de microscoop bekeken. Hij zag 3 spermacellen, en alle 3 leefden niet. Maar dat was te verwachten zei hij omdat het slijmvlies niet dik genoeg was.

Ik vind het wel raar hoor, hebben die dingen meer overlevingskans dan als je slijmvlies dikker is?

Maar dinsdag moet ik weer terugkomen dus wordt vervolgd…

Janine, ik hoop dt je snel meer weet. Ik heb er heel weinig verstand van.

:oops: :oops:

Ik werk bij een opticien in Nijmegen. Met dit weer veel van die kapotte zonnebrillen.

Wat een hitte he, ik ben net bij mijn tante geweest en zit nu weer lekker thuis. Wel ff binnen.

Oeh Anoniempje :pray: Ik zou gisteren al getest hebben als ik jou was! Ik vind het knap dat jullie kunnen wachten! Ik kan niet tegen die onzekerheid. Dan weet ik gewoon liever meteen hoe of wat, ik kan anders niet normaal de dagelijkse dingen doen hoor…

Kes je leest het vast niet meer, maar een hele fijne vakantie!

Mees geniet van je verlof!

Lieke hoe was het eigenlijk de rest van de week in Nijmegen? Mijn zusje ging toch vanavond maar eens kijken of het nog iets was met de feesten, tis wel jammer dat het zo’n domper is geworden!

Hier verder weinig nieuws, ik ga volgende week mijn laatste week in, als ik aan het werken ben gaat het wel, maar ik heb echt geen zin om er naar toe te gaan 's morgens… dan op maandag 31 juli echt de laatste dag, maar dan ga ik echt rustig aan doen!

Janine: dus die samenlevingstest heeft nog niet echt veel opgeleverd, idd raar dat die spermacellen het blijkbaar beter doen in dikker slijmvlies :? wat zitten onze lichamen toch raar in elkaar :lol:

Suus: lekker aftellen nu he, nog maar 1 weekje, heerlijk.

Hier alles nog rustig, mijn vriend wil nog wachten met testen maar ik niet :naughty: morgenochtend als er nog niks te bekennen is tenminste ga ik in een potje plassen :dance: , o ben zo benieuwd!!!

Anoniempje, ben je al wakker???

En en en en en en???