Klussershoekje Sept/Okt deel 17

ja ik was om half 9 al wakker.

Dacht het kan niet missen maar toch weer een dikke horizontale streep op de test :cry:

Heh meid, wat ontzettend balen!!! Wat een teleurstelling dan toch weer heh? Dikke knuffel!

:-* dank je.

Ja viel wel tegen want had het echt niet verwacht eerlijk gezegd.

Als ik kijk naar mijn gevoel dan … maar ja misschien nog te vroeg getest? :pray:

Zit nu op dag 31 en heb 2x eerder een ronde gehad van 32 dagen dus ik houd nog even hoop

Dikke knuf van mij :-*

Suus, bedankt voor je tips met betrekking tot het bad :-*

Heb ik nog één vraagje erover. Hoe lang doen jullie met één chloortablet? Ik wist wel al dat ze langzaam oplossend waren, maar het lijkt wel alsof zo’n ding nooit helemaal oplost, joh :mrgreen:

Het water ruikt wel naar chloor, dus dat is gewoon goed, maar ik dacht dat zo’n tablet na een nachtje wel opgelost zou zijn.

Kes, als het goed is zit jij al lang en breed in Oostenrijk en lees je dit dus niet meer, maar ik wil je toch nog een fijne vakantie wensen :lol:

Mees, lekker gaan genieten van je verlof 8)

Janine, vervelend dat je nu nog niks weet door de samenlevingstest. Hopelijk dinsdag meer duidelijkheid.

Als ik het goed heb klopt het wel dat als je te vroeg bent, dat de kans dan groot is dat er geen levende spermacellen meer zijn. Dit heeft te maken met de zuurtegraad (ph-waarde) van het baarmoederhalsslijm. Zit je nog voor je eisprong, dan is deze zuurtegraad veel te laag (of te hoog, dat weet ik even niet meer zeker) voor spermacellen om in te overleven. Hoe dichter je naar je eisprong komt, hoe beter de ph-waarde wordt om in te overleven.

Anoniempje, balen meis :frowning:

Ik hoop dat je gewoon nog te vroeg en dat je van de week wel een hele mooie + krijgt :pray:

Wij zijn gisteren een dagje naar de efteling geweest 8) Het was al een jaar of 10 geleden dat ik daar geweest was, dus dat was wel weer erg leuk :stuck_out_tongue: Het fijne was, dat het helemaal niet zo druk was en dat we bij alle grote attracties bijna gelijk door konden lopen. Langer als 10 minuten hoefden we bijna nooit te wachten. Het was alleen wel een duur dagje geworden. De entree is natuurlijk al aardig wat, maar daarnaast ben ik in het park zelf ook nog eens 50 euro kwijtgeraakt :? Dat was wel wat minder, maar verder hebben we wel een hele leuke dag gehad :smiley:

Kes, als het goed is zit jij al lang en breed in Oostenrijk en lees je dit dus niet meer, maar ik wil je toch nog een fijne vakantie wensen :lol:

Kes is gisteren om 19.30 goed aangekomen in oostenrijk heb een smsje van haar gehad dus alles is goed gegaan !!!

Anoniempje: Balen zeg hopelijk is ie over een paar dagen wel positief is !!!:pray: :pray:

Als ik meiden vergeet sorry…

:-* West

Anoniempje balen hoor die negatieve test, zeker als je gevoel je wat anders zegt. Toch blijf ik stiekem duimen hoor!

Antoinet die tabletten lossen idd heel langzaam op, daarom moeten ze ook in zo’n drijver, anders kan het plastic van het bad beschadigen. Ik doe er trouwens 2 in als er veel gebruik van gemaakt is, anders worden de wanden zo glibberig (of had ik dat al gezegd…)

Zijn we uitgenodigd om vanavond bij dinnetje Nannietje te komen bbq-en is het hier superwarm en benauwd maar wel bewolkt… dan heb ik er toch liever een zonnetje bij hoor… hubbie is vandaag weer eens vrij en loopt een beetje te rommelen, maar ik heb echt geen puf…

Ik slaap nog best goed, wel last van de warmte en veel plassen, dus wel veel onderbrekingen, maar op zich gaat het wel.

Kwam net in het winkelcentrum mensen tegen die ik van het hondenveld ken (oudere mensen) en die mevrouw zou het niks verbazen als ons kindje eerder komt als ze het zo zag :shock: Ben benieuwd of ze gelijk gaat krijgen… buik is ook wel aardig gezakt de laatste tijd.

Ja Suus wordt het niet weer eens tijd voor een mooie buikfoto, kunnen wij ook zien of het zakt :wink:

Andere zwangere meiden, ook even die buiken showen hoor.

Hier nog steeds niks te bekennen, voel ook niks wat op een naderende :twisted: kan duiden eigenlijk.

Dus blijf hoop houden hoor! :pray:

Vanavond om 0.00 de wacht weer in, wordt weer lekker heel de week werken met het warme weer wat ze opgeven :roll:

anoniempje: jammer zeg!!! ik had het zo gehoopt voor je…

Ik was eer gisteren niet want ik was ziek. De buikgriep, in combinatie met dit weer erg eng. Ik ben meerder malen bijna flauwgevallen en voelde mij missleijk. Ik kreeg ORS om te drinken… gelukkig is dit zo’n 1 dags iets… dus voel mij gelukkig wat beter en ben net even weggeweest. Met mijn neefje naar kabouter plop in het winkelcentrum in de buurt.

Straks ga ik naar het oosten naar mijn schoonouders om de cavia te brengen en dan vertrekken we woensdag naar duitsland.

Hallo,

Anoniempje ik blijf duimen hoor :!:

Net een mail van Janinepien gehad. Alles gaat goed met haar en de beeb.

Ze zit een beetje op tegen de bevalling, maar komt goed.

En ze is net als ikke al lekker gewend in haar nieuwe huisje :!:

Hier verders geen nieuws.

Wat een rust hier.

Suus heb je een leuke avond gehad :?:

Wij zijn ff naar mijn schoonouders gewest en vandaag gaan we waarschijnlijk naar den Haag. Een vriend van hubbie woont daar sinds kort samen.

Kunnen we meteen ff naar scheveningen :slight_smile:

Meiden fijne dag :!:

ik blijf :pray: voor anoniempje (voor de rest natuurlijk ook, maar volgens mij is anoniempje als eerste aan de beurt)

allemaal bedankt hoor voor het :pray: en nog niet stoppen hoor want er is hier nog niks veranderd :lol:

Nog steeds geen :twisted: op dag 32.

Vandaag weer begonnen met werken, is echt veel te warm om te werken hoor.

Maar weer een gezellig gezin dus komt wel goed.

Blijf goeie hoop houden hoor, merk vooral dat mijn borsten anders zijn, alles is wat groter zeg maar :lol: en je ziet mijn aders goed lopen.

Van mijn buik niet veel last, af en toe een beetje rommelende darmen maar niet echt krampen ofzo zoals bij :twisted: hoort.

Ook wel moe na de hele dag werken en was vandaag af en toe lichtjes misselijk dus ben heel benieuwd.

Zal denk ik evt. pas dinsdag weer testen, heeft niet veel eerder zin denk ik omdat het gister nog negatief was, toch?

ik zou inderdaad ook nog even wachten. ik testte toen woensdag negatief en zondag positief, zaten dus ook 4 dagen tussen. dus het kan nog steeds :thumbup:

Hoe gaat het met je Mees, lekker aan het genieten nu van je verlof?

ik doe mijn best. het duurt altijd een paar dagen voor ik echt helemaal tot rust kan komen, maar met dit weer gaat dat wel hoor. veel te warm om wat te doen. ik heb alweer allemaal plannen voor de komende week, maar ik kijk wel wat ik wel en niet ga doen. ik MOET niks, dat is wel lekker, dus als ik gewoon niks doe is het ook niet erg. beetje verwarrend verhaal is dit, maar goed, je snapt hem vast.

groetjes mees

Ben ikke! BBQ was gezellig gisteren, en het is gelukkig ook droog gebleven.

Vannacht heel slecht geslapen, warm, moest veel eruit naar de wc en de honden liepen te dralen… ben dus de hele dag moe en chaggie geweest… ga zo dus lekker naar bed toe want morgen moet ik werken. Dinsdag kan ik uitslapen en lekker dobberen in ons badje, want na een bedompt bewolkt weekend is het vanaf morgen natuurlijk weer flink zonnig!

Mees jij plant je verlof aardig vol geloof ik hè? Ik ga thuis wat dingen doen en er komen misschien nog wat vriendinnetjes op visite, maar verder ga ik echt niks meer doen. Ik vond dat ik dat aan mezelf en ons kleintje verplicht ben omdat ik zo lang ben blijven werken. Stel dat ie te vroeg zou komen heb ik niet echt uit kunnen rusten als ik de laatste 4 weken nog vol plan.

Lieke hoe was het in Den Haag? Nog naar het strand geweest?

Anoniempje: :pray: volgens mij moeten er twee dagen zitten tussen twee testen. Staat volgens mij in de bijsluiter!

ik plan het niet echt vol hoor. er zijn een heleboel dingen die ik kan/wil doen, maar dat moet allemaal niet. het enige wat ik nog moet is de babykleertjes wassen en strijken, mijn vluchtkoffer pakken en het huishouden een beetje bijhouden. de rest is allemaal hobby, dus als ik geen zin heb doe ik NIKS.

effe een berichtje voor alle klussers…

ik :thumbup: nog steeds voor jullie

:: :: :: :: :: :: :: :: ::

:
: :: :: :: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: :: :: :: ::

:
: :: :: :: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Was leuk in Den Haag.

Nee , niet naar scheveningen geweest, maar wel den haag in. Stad was open en ff ergens gezeten.

Was echt gezellie.

Ben nu wel wat moe, maar hoef dan ook niks meer te doen.

Ja suus reken er maar op dat je bezoek krijgt :wink: :-*

Mees, ook aan jezelf denken he :!: