Klussershoekje Sept/Okt deel 17

Suus: in de bijsluiter staat 3 dagen dus dat doen we dan maar he :wink:

Nog een paar daagjes volhouden hoor, dan mag je ook van je welverdiende verlof gaan genieten

Mees: dus jij gaat lekker wassen, gelukkig dat het mooi weer is, ben je zo door alle wasjes heen.

Wil je thuis bevallen of ga je naar het ziekenhuis?

Moonfire:Leuk dat je af en toe nog even komt kijken bij ons, maar als je er bent willen we natuurlijk wel ook even weten hoe het met jou gaat.

Lieke:Lekker wezen shoppen dus vandaag, vind Scheveningen altijd wel gezellig, niet om op het strand te liggen maar meer om s’avonds over de boulevard te slenteren en een terrasje te nemen.

anoniempje: ik wil het liefst thuis bevallen, lijkt me veel onstpannener dan in het ziekenhuis. al die doktoren enzo erbij, lijkt me 10 keer niks. thuis heb ik lekker al mijn spulletjes bij me en mijn eigen bed, bank en douche, lijkt me veel prettiger!

moonfire ook alweer 30 weken zwanger. wat gaat dat allemaal snel zeg!!hoop dat het met jou ook nog steeds goed gaat?

lieke ik denk wel om mezelf hoor. twee trommeltjes was en het huishouden dat moet toch te doen zijn. ik heb ook niet echt zin om stil te zitten en te wachten tot de beeb komt, dan gaat de tijd wel erg langzaam. al moet ik natuurlijk weer wat vaker kok-ken nu, dat biedt wel weer afleiding.

ik zit nu nog steeds lekker buiten, het is echt heerlijk. pantoffeltjes aan, want ik krijg wel koude voeten en verder lekker in mijn zomerjurkje aan de tuintafel berichtjes schrijven. wat wil een mens nog meer??

groetjes mees

Jeetje wat rustig hier zeg!

Nou ik snap er niks meer van hoor! :?

Hier nog niks veranderd, maar kon me net niet meer inhouden en heb bij het kruidvat even een eigen merk test gekocht, een tussendoortestje zeg maar.

Maar die was weer negatief!

Dacht nog leuke verrassing voor als mijn vriend thuis komt maar nee.

Had eigenlijk morgenochtend met een clearblue willen testen maar durf nu niet meer denk ik, heb al teveel minnetjes gezien de afgelopen dagen

@anoniempje wrote:

Jeetje wat rustig hier zeg!

Nou ik snap er niks meer van hoor! :?

Hier nog niks veranderd, maar kon me net niet meer inhouden en heb bij het kruidvat even een eigen merk test gekocht, een tussendoortestje zeg maar.

Maar die was weer negatief!

Dacht nog leuke verrassing voor als mijn vriend thuis komt maar nee.

Had eigenlijk morgenochtend met een clearblue willen testen maar durf nu niet meer denk ik, heb al teveel minnetjes gezien de afgelopen dagen

Tjee, wat rot voor je Anoniempje.

Ik ging ( ga) er ook vanuit dat je zwanger was (bent).

Maar zolang de :evil: er nog niet zijn :pray: :pray: :pray: :pray:

ohh anoniempje, wat vervelend die onzekerheid… ik blijf :pray: hoor!!

bedankt hoor meiden.

Ik heb zelf ook nog steeds het gevoel dat het goed zit hoor maar ja dan heb je toch ook wel een positieve test nodig want dat is toch nog steeds het enige echte bewijs wat ik nodig heb.

Had wel al veel gedronken vandaag dus dat kan invloed hebben toch?

Wanneer zou ik nu weer testen?

En even voor de zwangeren onder ons, wie testten ook eerst negatief en toen na hoelang positief?

Vanochtend nog getempt, 36,9 dus die is nog wel verhoogd.

Mijn vriend gaat zometeen voor het eertst naar de bloedbank, zei al tegen hem, we geven jouw bloed pas weg als ze eerst op mijn bloed een zwangerschaptestje doen, :lol: daarin is het toch eerder te zien dan in je urine?

Zullen ze helaas niet doen daar.

Ik ken iemand die zelfs 9 mnd lang een negatieve test had. En op de EHBO nog getest ook negatief, toen een echo en toen bleek ze al 9 cm ontsluiting te hebben.

ik testte woensdag negatief en zondag positief, dat was 6 dagen na mijn NOD

Oh Anoniempje dit is echt niet leuk voor je! Ik hoop echt dat je gauw wat meer zekerheid hebt! Ik zou dan misschien maar wachten tot het eind van de week… en anders even de ha bellen hoor! Effe doorzetten!

Mees wat bevallen betreft denk ik er precies hetzelfde over hoor! Lekker ook om mijn kindje straks in zijn eigen bedje te kunnen leggen, loop al maanden langs dat kamertje dat is er niet voor niks en natuurlijk veel leuker dan zo’n viskommetje in het zkh. Maar als het zo moet zijn is het ook goed, ga ik me er niet druk om maken hoor.

Verder hier een vieze plakdag achter de rug, als ik dat geweten had, was ik eerder gestopt, was ik nu niet zo moe en pikzwart geweest. Maar goed het is niet anders, bereid jullie maar vast voor op een koude, natte augustusmaand, want dan ben ik tenslotte vrij… :roll:

nee nee Suus geen koude, natte augustusmaand hoor :naughty: , ik wil op mijn vrije dagen wel lekker naar het strand kunnen.

Je werkt toch noit op maandag?

Jullie hebben wel gelijk hoor als het allemaal gewoon kan is thuis bevallen heerlijk, zou ik ook voor kiezen hoor alleen dan nog een oplossing vinden voor het waterbed :lol:

Maar goed eerst maar eens die positieve test voor elkaar zien te krijgen, denk dat ik het woensdag weer ga proberen :pray: is dan tenslotte dag 35 :!: , en net als Mees, 6 dagen over tijd dan :wink:

Zag op 9 maanden.com ook dat het het beste is als je past test als je een week overtijd bent omdat het heel verschillend kan zijn hoe snel je hormoonspiegel stijgt, die gaat bij de ene veel sneller als bij de ander.

Zat al te denken, is dat niet hetzelfde hormoon wat voor de misselijkheid zorgt, zou iemand die heel erg misselijk al is dan eerder positief testen?

Ik ben niet echt misselijk, heb wel af en toe zoiets van ik moet nu even wat gaan eten want dan krijg je zo’n weeëig gevoel

Ik ga ook nog even door met :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray:

Moonfire:Leuk dat je af en toe nog even komt kijken bij ons, maar als je er bent willen we natuurlijk wel ook even weten hoe het met jou gaat.

tuurlijk kan ik jullie dat laten weten..
over het algemeen mag ik niet klagen, maar toch heb ik soms momenten waar t niet zo goed gaat..
veel last van harde pijnlijke buiken, en de verweeking van mn schaamstreek ..
mn VK stelt me dat iedere keer weer gerust..

de rest gaat prima, suiker en ijzerwaarden zijn OK :dance:
en ik ben nu ongeveer 5 kilo bijgekomen..
maar ik begin vocht vast te houden waardoor het nu wel vlug zal gaan oplopen :?
ochja..

voor degene die geinteresseerd zijn, heb ik een internet pagina gemaakt
van onze spruit:
http://www.baby-jetten.tk

hallo allemaal,

sorry als ik niet op iedereen reageer maar heb alles gelezen. Het is hier druk voor de vakantie en kom net terug uit het oosten.

Ik heb vandaag helikopter gevlogen. Mijn vriend is er de piloot van en het was het verjaardagskado voor mijn schoonvader. Een super heerlijke dag, een ervaring om nooit te vergeten!!!

Hoi Meiden,

Ben ik weer ff…

Anoniempje ik :thumbup: :thumbup: voor je.

ik kan je helaas geen extra info geven, bij mij was het weer heel anders als bij Mees.

Hier alles oke, ben sinds 17 juli thuis, heb m’n vakantie voor m’n verlof gezet, en daar ben ik nu wel blij mee.

Moet vandaag naar de gyn, dus ik ben benieuwd hoe het nu is…

groetjes Vanessa

heej nes, wat leuk! ook alweer 31 weken, wat gaat het toch hard allemaal. gaat het goed met je?

Nes leuk weer eens van je te horen.

Mooi dat alles goed is…enne nu al verlof dat is wel lekker hoor :!:

Ik heb vandaag een baaldag.

Ben wel vrij, maar heb echt nergens geen zin in.

Ik moet nog stofzuigen en dweilen, en wil vanmiddag ff naar mijn tante.

Maar van de gedachten dat ik dan de parasol weer in moet klappen en de hond naar binnen moet halen en daar naartoe fietsen wordt ik al moe…

Ik denk dat ik ( die normaal de zon aanbid) dit weer ff helemaal zat ben.

Ik wil wat kunnen doen, zonder meteen te zweten. Ben ook moe, maar wie slaapt er met dit weer nu lekker…

Zo ik heb ff lekker geklaagd. :oops: :oops:

Maar ik heb al wel boodschappen gedaan vanmorgen :clap: :clap: :mrgreen: :mrgreen:

Ik denk dat ik lekker niks doe vandaag.

Vanavond hebben we verjaardag van mijn schoonzusje. Op zich heb ik er wel zin in…

Lieke balen dat je een baaldag hebt dat heb ik ook wel eens en ja ik ben dit weer ook zat eerlijk gezegt ik hoop niet dat het de 1 ste week van aug bloed heet is als we gaan verhuizen… Voor jou is het ook al weer spannend wij lopen gelijk op met onze nod :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Anoniempje ik blijf voor je :thumbup: :pray: :pray:

Nes wat fijn om weer iets van je te horen succes bij de gyn vandaag en lekker gaan genieten van je vakantie dagen en straks je verlof natuurlijk…

Hier komen ook weer spannende tijden aan me nod en gaan verhuizen spannend hoor…

:-* West

Voor veel zwangere dames schiet het al echt op Diddle en Mees hebben het eind al in zicht

Hoi allemaal

Hier nog niks veranderd hoor :dance:

Mijn vriend wilde toch eigenlijk vanochtend testen maar ik durfde niet :oops: ben zo bang weer een negatieve test te krijgen.

Nu maar morgenochtend weer eens proberen als ik durf :wink:

Verder voelt mijn buik een beetje aan alsof het allemaal wat strak staat zeg maar.

Moonfire en Nes:leuk om weer eens iets van jullie te horen en fijn dat het goed gaat.

Jeetje wat gaat het allemaal toch super snel, ik weet nog goed dat jullie aankondigden dat jullie test positief was hoor!

Heel kort een berichtje van mij. Dit weer is aan mij op dit moment namelijk echt niet besteed. Zweet me helemaal gek en vooral boven waar de computer staat. Helaas zijn de beide laptops allebei pas kapot gegaan. Nu moet ik mezelf elke keer de trap opslepen en in een hete kamer gaan zitten. Dat doe ik dus ook minimaal. Al zien jullie me niet veel, toch duim ik elke keer voor jullie en hoop dat er weer snel een zwangere bij komt. Aan mijn geduim zal het niet liggen.

Met mij gaat alles goed. Moest vandaag naar de gyn aangezien ons eigenwijsje niet wil indalen. Moet daarom nu in het ziekenhuis bevallen met een medische indicatie, maar gelukkig wel o.l.v mijn eigen VK. Er is geen reden tot zorgen, want zowel de VK als de gyn verwachten dat de kleine zal gaan indalen bij de weeën of bevalling. Ik ben in ieder geval aan het aftellen en hoop dat ik mijn kleine snel in mijn armen kan houden. Natuurlijk kom ik dat hier even melden.

Meiden, ik denk aan jullie!!