Klussershoekje Sept/Okt deel 17

Ik heb een foto gepikt bij de juni mama’s :oops:

Jentel je hebt een geweldig kereltje :inlove: :inlove: :inlove:

Diddle: dus jij hebt ook al zo’n klein eigenwijsje in je buik.

Komt vaak voor hoor bij 1e kindje dat ze nog niet ingedaald zijn.

Wordt spannend nu he, wie weet kan elk moment gebeuren nu.

Heel veel succes met je bevalling als we je voor die tijd niet mer hier zien.

Jentel: Wat een schatje!!!

Bij mij daalde Chayenne ook niet in, en Quinten ook niet.

Na 12 uur was Chayenne gedaald maar haar hoofd lag verkeerd.

Quinten bleef boven in hangen. Heb nooit indalings weeën ofzo gehad.

hallo allemaal,

Ik ga morgen op vakantie voor 17 dagen dus even een laatste bericht van mij…

Ik wilde evn Diddle succes wensen…ik zag dat het bijna zover was!!! Ik zal aan je denken hoor…

Verder denk ik aan iedereen die nog even moet maar met dit weer lijken 9 maanden denk ik wel een olifantendracht.

Verder aan alle dames die zwanger willen worden ( net als mij) succes en ik duim.

Ik hoop zo te ontspannen dat er een last van mij afvalt zodat ik niet meer geblokkeerd ben en misschien in de komende tijd positief mag tetsten…

Tot na de vakantie!!!

Lenie

fijne vakantie !!!

jentel wat een scheetje is je kereltje zeg geniet er maar lekker van voor je het weet zijn ze al groot !!!

:-* West

Wauw wat een mooi ventje van Jentel!

Ben ik ook weer! Vandaag huis gepoetst en daarna lekker nog een paar uurtjes in het bad gedobberd. Jammer dat het tussendoor steeds bewolkt werd (terwijl de hele ochtend de zon natuurlijk wel geschenen had ).

Verder heb ik even geen puf om een heel stuk te schrijven eigenlijk… dus ik doe het niet solly!

Ik ga lekker nog even hangen en dan morgen met grote tegenzin aan het werk! Moren geen telefoniste dus de hele dag achter de balie werken, da’s altijd vrij trubbelig en dan mag ik 's avonds mijn oude opoefiets gaan inruilen voor een nieuwe, met versnellingen . Weer een paar honderd euries lichter! Voor mij dus geen moederfiets, ik ga toch voornamelijk er mee naar mijn werk fietsen en zo’n moederfiets is ook maar voor eventjes.

Lenie: fijne vakantie hoor!!

Waar ga je ook alweer naar toe?

Alle tijd om te klussen dus :wink:

Suus: belachelijk he hoe duur een goede fiets tegenwoordig is.

Ik heb lekker weer een bonus gehad van mijn werk deze maand dus hopelijk kan ik die binnekort aan mijn eigen goede doel besteden :pray:

Mijn baaldag is nu echt kompleet…

Heb ik verjaardag van mijn schoonzus, zit ik naast 2 zwangere die het alleen maar over hun beeb hebben :x :x

Wil ikke ook :x

Van Suus kan ik het goed hebben, maar dat is ook een vriendin geworden en haar gun ik het zo.

Die andere meiden ken ik niet…zitten ze alleen mat te klagen over hoe moeilijk ze het hebben met dit weer.

Hubbie en ik allebei inde auto"mens je bent tenminste zwanger :oops:

Lenie fijne vakantie :!:

Diddle suces met de laatste lootjes :!:

Lieke: irritant is dat he!

Ik begrijp je helemaal hoor, iedereen hier trouwens wel denk ik.

Gelukkig kan je hier even je hart luchten omdat we allemaal dat gevoel wel kennen.

Toch stom he dat we het elkaar hier wel gewoon allemaal gunnen.

Ken niemand persoonlijk maar doordat je toch zo vaak contact met elkaar heb, leer je elkaar toch een beetje kennen.

En ik gun het jullie dan ook allemaal van harte hebt heel eerlijk gezegd ook nooit jaloezie gevoeld als iemand hier vertelde dat ze zwanger was, dan dacht ik alleen van goh hardstikke leuk voor …, is toch wel apart he?

Ja dat gevoel is het…maar idd hier gun ik het iedereen :-*

Nou al mijn spullen liggen er klaar voor hoor!

Heb een schoon potje klaar staan om urine in op te vanegn, vind ik makkelijker dan over het staafje plassen :lol: en mijn teststrip ligt klaar.

Dus morgenochtend…

Maar o vind het zo eng!!!

Ging net even sinds lange tijd op de weegschaal staan, ben altijd vrij stabiel en was nu opeens minimaal een kilo zwaarder als het geen anderhalf is :oops:

Jentel: Wat een schatje!!!

Lenie: Fijne vakantie

Anoniempje: :pray:

Anoniempje!!! Wakker worden :mrgreen: :mrgreen: Ik :thumbup: en :pray: dat je straks geweldig nieuws hebt :wink:

Jentel, wat een schatje!!! :inlove:

Lenie, fijne vakantie. Hopelijk kom je terug met heel goed nieuws :wink:

Suus, sterkte vandaag op je werk. Wel een beetje aan jezelf denken, hè!

Nog drie daagjes en dan kan je lekker van je verlof gaan genieten.

Diddle, leuk weer wat van je te lezen :stuck_out_tongue: Spannend hoor. Ik ben benieuwd wanneer jij met het mooie nieuws komt dat jullie ukkie is geboren :wink:

Janine, was het gisteren wel de goede tijd voor de samenlevingstest? Ik hoop dat jullie een positieve uitslag hadden :pray:

Lieke, ik kan je gevoel ook heel goed begrijpen. Het is gewoon niet leuk, als je zelf zo graag zwanger wilt worden, om dan een hele avond naar het ‘geklaag’ van twee zwangeren te moeten luisteren die je niet eens kent.

Hier op het forum is dat heel anders. Ik gun het iedereen hier ook heel erg. Je klets toch al een hele tijd met elkaar. En ondanks dat je (bijna) niemand persoonlijk kent, zit je toch ook in spanning als iemand kan gaan testen, als iemand voor het eerst naar de vk moet, voor het eerst een echo krijgt, bijna uitgerekend is, enz. enz. :wink:

Ik heb ook nog nooit jaloezie gevoeld tegenover de zwangeren uit ons topic. Tuurlijk denk ik weleens ‘dat wil ik ook!!!’, maar jaloezie…nee, dat niet :wink:

Nou ben ik dan.

Was om 6 uur al wakker en gelijk getest, maar weer negatief.

Maar goed alle testen kloppen wel want nu net kwamen uiteindelijk toch die :twisted: weer.

Snap er helemaal niks meer van dag 35!!!

Voel me zo door mijn lichaam voor de gek gehouden :cry: ,was er van overtuigd dat het goed zat, ben ook niet zo vrolijk nu!

He verdorie, wat ontzettend balen weer, Anoniempje :frowning:

Ik kan me goed voorstellen dat je nu even niet zo vrolijk bent.

Ik hoop dat je snel over je dipje heen bent en weer vol goede moed de volgende ronde ingaat.

Al weet ik heel goed dat het steeds moeilijker wordt om die moed weer bij elkaar te rapen :?

Ik vrees trouwens dat ik vandaag of morgen niet veel beter nieuws zal hebben… :frowning:

@anoniempje wrote:

Nou ben ik dan.

Was om 6 uur al wakker en gelijk getest, maar weer negatief.

Maar goed alle testen kloppen wel want nu net kwamen uiteindelijk toch die :twisted: weer.

Snap er helemaal niks meer van dag 35!!!

Voel me zo door mijn lichaam voor de gek gehouden :cry: ,was er van overtuigd dat het goed zat, ben ook niet zo vrolijk nu!

He balen meis ik had goede hoop voor je hoor…Echt vreemd dat je lichaam je zo voor de gek kan houden…

:-* :-* West

jeetje anoniempje, dat had ik toch niet verwacht… ik had gehoopt dat je gewoon iets langer moest wachten op een +je. balen zeg… ik zie dat je ook meteen je banner maar hebt verwijderd… sorry, verder weet ik niet zoveel te zeggen, kan me heel goed voorstellen dat het elke maand minder leuk wordt als de :twisted: weer komen…

Lieke, ik wou hier net komen vertellen dat Jay’s foto er op stond.

Maar je was me alweer voor :mrgreen:

Wat een lieve reacties, bedankt.

Voor de meiden met hun nod ik duim voor jullie, voor de meiden die zwanger zijn pfffffff sterkte met dit weer. anoniempje balen.

Er staan nog meer foto’s op het showforum bij de juni beebs.

:-* jentel

Damesssssssss

Daar ben ik weer. Eindelijk het probleem verholpen met de browser. IK kon allerlei sites niet op. Nu Internet ik ff met Firefox en het is gelijk goed. Beter dus!!! Ben zo blij dat ik weer mee kan lezen!

Hoe is het hier???

Met mij alles goed. Wel echt de laatste loodjes hoor…pffffff… De beeb wordt zo groot dat ie regelmatig echt in de weg zit nu, haha! De bevalling vind ik nog niks, daar heb ik angst voor. Maar ja, je groeit er wel naartoe zeggen ze toch?

Nou, nu ga ik ff eten, ik hou jullie weer in de gaten.

Jentel, gefeliciteerd met je kereltje!!!

X

Meiden bedankt allemaal weer he!

Was echt een grote teleurstelling vanochtend vooral omdat we nu allebei overtuigd ervan waren dat het goed zat maar helaas

Ik probeer me er maar niet al te druk over te maken en door te gaan voor de volgende ronde maar zoals jullie al zeiden nu het langer begint te duren wordt dat steeds moeilijker maar ja we hebben weinig keus toch?

Wat ik het ergste vind is dat je je toch zo kan vergissen in je lichaam en toch alles denkt te zien veranderen, schijnzwanger denk ik :slight_smile:

Mees: ik had mijn banner even weggehaald vanochtend en nog geen tijd gehad om hem aan te passen, is niet zo dat ik hem gelijk helemaal weg laat ofzo hoor :wink: zo negatief denk ik niet gelijk.

Maar ik weet nu eigenlijk ook nog niet op hoeveel dagen ik hem ga zetten want weet nu gewoon mijn hele cyclus niet meer :? , was eigenlijk vanaf dat ik met de pil stopte steeds op de dag af 28 dagen, toen 2x 32 , vorige keer 29 en nu opeens 35!!!

Moeten dus maar extra lang door gaan met klussen he :mrgreen:

Antoinet, Lieke en West: nu weer alle tijd om voor jullie te :pray: hoor :wink:

Ik zal heel hard mijn best doen.

Janinepien: leuk dat je er ook weer bent hoor, ook bij jou gaat het opschieten, fijn dat alles goed gaat met je.

Dus je ziet zo op tegen de bevalling?

Niet doen joh ( weet het ik heb makkelijk praten, moet er eerst maar eens 1 in zien te krijgen :wink: ) maar ga je niet gek maken hoor met allerlei gedachtes, laat het gewoon over je heen komen.

Je weet toch nooit hoe het allemaal zal gaan.

Jentel: ik ga de andere foto’s eens even bewonderen.

Heb je een leuke kraamtijd gehad?