Klussershoekje Sept/Okt deel 17

Balen anoniempje, soms wordt je gek van je eigen lichaam.

Janinepien het schiet al echt op, al met verlof nu kun je lekker dromen.

En de bevalling, ach ze komen er allemaal uit en je zult zien dat het bij jouw sneller gaat dan dat je nu denkt, zie je vaak bij mensen die bang zijn voor de bevalling.

En een mooie foto van de eerste klussers baby, wat een schatje zeg

@anoniempje wrote:

Nou ben ik dan.

Was om 6 uur al wakker en gelijk getest, maar weer negatief.

Maar goed alle testen kloppen wel want nu net kwamen uiteindelijk toch die :twisted: weer.

Snap er helemaal niks meer van dag 35!!!

Voel me zo door mijn lichaam voor de gek gehouden :cry: ,was er van overtuigd dat het goed zat, ben ook niet zo vrolijk nu!

aaaaah dat meen je??

Ik had zo’n goede hoop :frowning:

Balen meis :frowning:

Dikke knuf :-*

Anomiepje balen joh :x :x

Ik ben weer een beetje vrolijker dan gister…

Een dinnetje is onderweg hiernaartoe. Ze heeft heel erge snelwegvrees, dus ik ben heel trots dat ze nu 60 km met een oud autootje op de snelweg rijdt.

Janinepien leuk dat je er weer bent :dance: :dance:

@lieke1 wrote:

Anomiepje balen joh :x :x

Ik ben weer een beetje vrolijker dan gister…

Een dinnetje is onderweg hiernaartoe. Ze heeft heel erge snelwegvrees, dus ik ben heel trots dat ze nu 60 km met een oud autootje op de snelweg rijdt.

Janinepien leuk dat je er weer bent :dance: :dance:

Wat fijn dat het weer wat beter met je gaat meis…

Enne ik heb al een hele week erge jeuk op me armen in me hals pfff ik denk dat dat de warmte is ik vroeg het ook aan hubbie maar die heeft er geen last van zijn er toevallig meer die daar last van hebben :?: :?:

:-* West

Anoniempje ik vind het echt heel erg balen voor je! Maar niet de moed opgeven hoor, komende maand er gewoon weer tegenaan! Ik zou mijn banner als ik jou was een beetje op het gemiddelde van de laatste paar keer houden denk ik.

Lieke balen dat je precies tussen 2 zwangere mutsens moest belanden, kan me echt heel goed voorstellen dat dat niet altijd een pretje is hoor. Heb het er laatst met de schoonzus van mijn vriendin over gehad, die zijn al jaren bezig al tig ivf behandelingen achter de rug en ze is zo leuk met het kindje van mijn vriendin, ik zou het haar zo gunnen… de teleurstelling is dan zo groot en dan zit je daar met je dikke buik waar iedereen over praat… ik voel me dan toch best lullig moet ik zeggen (zij vond het gelukkig niet erg).

Jentel ik ga even op het showforum kijken hoor!

Voor de meiden met hun naderende NOD ik duim keihard voor jullie hoor (voor Lieke wel ietsje harder… :wink: )

Nou hier weer een duur dagje… nieuwe fiets, nieuwe wekker (nou ja dat valt wel mee natuurlijk) hubbie was een dagje vrij omdat de auto naar de garage moest om 8 uur weggebracht en om 8.30 uur werd hij al gebeld dat er iets besteld moest worden (de airco is dus vorig jaar bijgevuld voor EUR 160,-- en sindsdien niet meer gebruikt tot het voorjaar en toen deed ie dus niks meer) er is een condensor stuk, en dat komt op zo’n EUR 300,-- dan nog alles weer opnieuw bijvullen en afstellen en we zijn weer zo’n EUR 500,–/600.-- lichter :wall: Vandaag zou mijn schoonvader de radiatorombouw komen schilderen, maar die kwam er gisterenavond achter dat ie dat toch te warm vond, dus hubbie was voor jan met de korte achternaam vrij, anders had hij iets met een collega kunnen regelen. Die is dus maar aan het rommelen gegaan in huis, maar nu staat wel mooi de box in elkaar in de woonkamer :dance: .

Was vandaag de thermometer vergeten mee te nemen, maar het was echt belachelijk warm, iedereen zat met een nat shirt en liep te lekken… morgen ga ik hem echt meenemen (het wordt dan buiten wel iets koeler, maar binnen koelt het de eerste week nog niet af).

NOG 3 DAGEN!

Suus: lekker zeg bijna gaan genieten van je verlof.

Balen zeg weer zoveel onkosten aan de auto, valt ook altijd tegen he als je auto naar de garage moet.

Hier echt super benauwd weer, niks aan hoor van mij mag er wel even een goede bui komen om het een beetje af te laten koelen, vooral ook binnen die warmte gaat gewoon niet meer uit je huis.

Vandaag lekker al om 14.00 klaar, morgen moet ik tot 12.00 maar i.v.m. de drukte weer even afwachten of ze me s’middags nog nodig hebben.

Lieke: fijn dat jouw dipje weer een beetje over is :thumbup:

Ik voel me ook wel weer redelijk hoor alleen beetje chagerijnig kreeg ik net van mijn moeder te horen :lol: zal wel bij de :twisted: horen en door het weer, ik irriteer me nog al snel aan allerlei kleine dingetjes.

Heb nu ook wel zoiets van dat ik het lastig vindt dat mijn moeder niet weet dat we bezig zijn, moest vorige week al liegen dat ik ongesteld was want ze wilde naar het strand maar ja dan kon ik evt. ongesteld zijn en kon niet zeggen dat ik het nog niet wist wanneer het zou komen want met de pil was het natuurlijk een vaste dag.

Nu heb ik dus geen excuus tegenover haar voor mijn slechte humeur want ja vorige week was ik al ongesteld dus kan nu niet weer zijn he :wink:

Maar ze geeft dus regelmatig hints dat ze zo graag weer oma wil worden en dan wil ik wel uitroepen van joh hou op we proberen het hard genoeg willen niks liever maar ja we vinden het leuk om het onverwachts te kunnen gaan vertellen als het zover is.

Vandaag kwam ik daar ook binnen en het eerste wat ik te horen kreeg was dat de echo van mijn neef ( nou ja van zijn vriendin dan ) goed was en zo leuk, toen had ik ook zoiets van: vandaag even niet na die rotdag

Maar ja komt allemaal wel wer goed hoor!

Anoniempje, kop op he, wel balen hoor…

Jentel, wat een leuk kereltje…een poepie

Diddle, suc6 met de laatste loodjes

Mees, met mij gaat het prima, en met jou?

Ben naar de gyn geweest, had een andere, want die ik normaal heb was met vakantie…

Kreeg te horen dat ik niet meer dan 2 a 3 kg moet aankomen de laatste weken, want dat is voor mezelf beter, dan is de baby niet te groot, ze groeien nogal hard de laatste 10 weken, dus niet meer snoepen. :cry:

Ben vanmorgen maar gelijk op de weegschaal gaan staan en ben nu in totaal 9 kg aangekomen, dus prima toch…

En de baby ligt al goed, dat is wel wat vroeg, maar ben wel blij dat ie al goed ligt, hoef ik me daar geen zorgen meer om te maken.

genoeg gekletst,

groetjes Vanessa

@anoniempje

ik zou je zo graag even willen knuffelen meid,

daarom dat ik je deze dikke digitale knuffel doe geven :-*

Helaas, ik doe met je mee, Anoniempje :frowning: Ik had het wel al verwacht, maar leuk is weer anders :? Ik kan nu echt geen hoogte meer krijgen van mijn cyclus. Vorige maand was hij nog 35 dagen en nu ineens weer 28 dagen. Ik denk dat ik maar gewoon 32 dagen aanhoud. Een beetje een gemiddelde en ik heb ook al drie keer een cyclus van 32 dagen gehad.

Janinepien, leuk dat je er weer bent! :stuck_out_tongue:

Anoniempje, ik kan me voorstellen dat het af en toe moeilijk is om je mond te houden. Zeker op momenten dat je echt smoesjes moet gaan verzinnen. Mijn ouders en schoonouders weten wel dat we bezig zijn. Maar ze weten ook dat ze er niet elke keer naar mogen vragen. Ik heb gezegd dat ze het gelijk zullen horen als het zover is, dus dat ze er verder niet naar hoeven te vragen. Als het dan eenmaal zover is, is het toch nog een beetje een verrassing 8)

Mees, gefeliciteerd met je 37 weken!!! :stuck_out_tongue: :wink: Nu weet ik eigenlijk niet meer of jij thuis wilde bevallen :oops: Maar zo ja, dan mag dat dus vanaf vandaag 8)

Vanessa, 9 kilo tot nu toe lijkt mij inderdaad heel netjes. Fijn dat de kleine al goed ligt. Is het dan ook zeker dat hij/zij nu tot het eind goed blijft liggen of is er ook nog een kleine kans dat hij/zij nog gaat draaien? (wat niet te hopen is natuurlijk :wink: )

Bibi-Jane, wil je mijn nod op 28 augustus zetten?

@ntoinet wrote:
Helaas, ik doe met je mee, Anoniempje :( Ik had het wel al verwacht, maar leuk is weer anders :? Ik kan nu echt geen hoogte meer krijgen van mijn cyclus. Vorige maand was hij nog 35 dagen en nu ineens weer 28 dagen. Ik denk dat ik maar gewoon 32 dagen aanhoud. Een beetje een gemiddelde en ik heb ook al drie keer een cyclus van 32 dagen gehad.

He balen meis dat de :twisted: gekomen is...Hier nog steeds niks te bekennen...

Hier nog een laatste ochtend werken en dan heb ik al lekker vakantie heerlijk :!: :!:

Nes 9 kilo is netjes hoor! Gemiddeld is het zo’n 12 tot 15 kilo. Ik zit nu ook rond de 9 kilo, maar ik ben een mazzelaar, kan gewoon lekker eten waar ik zin in heb en nog gebeurt er weinig! Ik zou maar niet te veel op gaan letten hoor, gewoon gezond eten en af en toe een keer toegeven aan de drang naar iets lekkers. Dat hoort bij een zwangerschap hoor! Als je nou ook al aan je lijn moet gaan denken…

Antoinet ook voor jou weer balen! Weer een rondje verder… ik zou ook een gemiddelde van 32 aanhouden als ik jou was…

Was even hier omdat ik nog wat tijd had en het weer even spannend is bij de aug. mama’s… nr. 4 is onderweg, maar nog geen nieuws…

Gisteren hier nog een verstopte afvoer gehad, we hadden echt onze dag niet geloof ik… het water kwam bij de afvoer van de vaatwasser naar boven… hubbie trok het even niet echt meer en is met een hoop gevloek en getier met zo’n ontstopding aan de gang gegaan… Hij kan er niet tegen als er zoveel tegelijk op een dag op hem afkomt (ADHD) en dan wordt ie niet echt gezellig. Gelukkig heeft ie het wel gemaakt, en gaan er vanavond een paar flessen ontstopspul overal door de afvoeren.

Tot vanavond, en een fijne dag allemaal!

Suus: Gezeik he met die auto’s. IK ken het… Maar wat helpt is je auto in de prak rijden zoals ik. Ik hou elke maand geld over…hihi. Maar ja als manlief van huis is, kan ik niet lekker weg. Dat is wel ff wennen en fietsen is ook niet zo’n aanrader meer, dat zit niet lekker!

Lieke: haaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!

Lief wat iedereen zegt over mijn angst… Weet ook wel dat het wel goed komt hoor, maar toch.

Anoniempje, wat balen van je ongi. Soms kan je lichaam je aardig in spanning houden he. Hou vol meis!

x

Ik heb van veel dames geen datum doorgekregen nog volgens mij

@ntoinet

Balen meis :frowning: :-*

Antoinet balen hoor, weet precies hoe je je nu voelt.

Kom op he!

Wij komen ook echt nog wel an de beurt. :!:

Bibi-Jane: mijn nieuwe Nod zal rond 27 aug. zijn, of zoiets :wink:

Suus: zit echt lekker mee he bij jullie nu weer de afvoer maar goed beter nu dan straks als de kleine er is.

Nes: is hardstikke netjes hoor 9 kilo, niet druk om maken

Moonfire: bedankt hoor, knuffel deed me goed :-*

Heey dames!

Dat was alweer een tijdje geleden wanneer ik getikt had sorry :oops: :oops: Moest ook wel weer even wennen om te werken na 2,5 vrij geweest te zijn, en dan nog die hitte!!

Antoinet, thanks voor de uitleg van de ph waardes enzo. Nooit geweten. Ik merk dat ik nog niet alles weet maar aldoende leert men! Gaaf hoor de Efteling! Alleen jammer dat het zo prijzig is! Ook voor jou balen weer dat de duiveltjes er zijn!! Dikke knuffel!

Kes, ik hoop dat je een fijne vakantie heb! Maar daar twijfel ik niet aan!

Suus, je heb al aardig wat gebarbecued zo deze zomer!

Lenie, voel je je al weer wat beter na afgelopen weekend? Heeft het niet aangehouden?? En ook hoop ik dat je een fijne vakantie heb!!

Mees, succes de komende weekjes! Wat gaat het hard zeg! Doe rustig aan!

Heej Janine, tijd niets van je gelezen! Welkom terug hihi succes ook zo met de laatste weken!!

Lieke, balen he van die zwangere dames die het alleen maar over hun beeb hebben en niet over iets anders! Bij mij in de straat staat ook wel eens iedereen voor te kletsen. Onderwerp: kinderen kinderen kinderen. Na een tijdje ga ik dan altijd maar weg, ten eerste omdat het toch enigzins zeer doet en ten tweede, ik kan er niet over mee praten.

Anoniempje, wat heb jij ook dagen in onzekerheid geleefd! Balen is dat vind je niet? Jammer dat je weer ongesteld bent geworden, het is altijd een flinke teleurstelling, maar je hebt wel weer bevestiging.

Moonfire, netjes zeg dat je nog maar 5 kilo bent aangekomen!! Leuke site zeg!! En ik heb gelachen om die foto met die 2 mannen hahaha

West, nog ffies en je gaat verhuizen! Spannend en leuk hoor!! Alvast veel succes.

Diddl, heel veel succes met de laatste loodjes!!! :-*

Jentel, wat een droppie!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Afgelopen zaterdag met mijn hub zijn familie gegeten in AviFauna. Jeetje wat een voedsel daar, en veel… en lekker!!

Afgelopen dinsdag voor de 2e keer weer naar de gyn. Zij deed een inwendige echo, zij zag dat de eitjes te klein waren en dat het dan geen zin heeft om een test te doen. Dus morgen moet ik weer terug. Leendert gaat mee, want ik had aan de gyn gevraagd of er een zaadtest kon worden afgenomen. Hij moet een dossier aan laten maken, dus hoef ik morgen niet alleen. Als de eitjes morgen nog te klein zijn, moet ik maandag weer terug. Wordt vervolgd…

Vanavond op kraamvisite, bij een buurvrouwtje. Hopen dat ik het hummeltje vast mag houden!!! Vind ik zo vertederend!

West, nog ffies en je gaat verhuizen! Spannend en leuk hoor!! Alvast veel succes.

Dankje wel meis dat zal vast en zekers wel lukken hoor ik kijk er erg naar uit in ieders geval…

Wat jammer dat je eitjes te klein waren hopelijk groeien ze snel zo dat je daar na ook weer een stapje verder kan gaan…

Hey meiden… net verschrikkelijk nieuws gelezen bij de aug. mama’s… de vierde beeb was onderweg, maar is helaas dood geboren, had in het vruchtwater gepoept en de navelstreng zat twee keer strak om zijn lijfje heen gedraaid. Daar schrik je toch zo van, de kans dat je dat overkomt is gelukkig maar zo klein, maar het kan wel. Het lijkt me zo erg dat je alles klaar hebt en er zelf ook klaar voor bent en dat dat dan ineens zo van je afgepikt wordt… tis niet eerlijk dat dat kan gebeuren!

ik ben er inderdaad ook helemaal stil van suus…

Meiden hier nog geen :evil: :evil: …

Maar ik ga nu eerst bij de aug. mama’s lezen :cry: