Klussershoekje Sept/Okt deel 17

Hoi meiden,

Ik zal jullie even kort bijkletsen. Ik heb begin juni een punt achter onze relatie gezet. A.s. dinsdag slaap ik voor het laatst in onze oude woning en dan ga ik twee weken op een huis van een vriendin passen. Daarna is het nog een beetje vaag, dus voorlopig staan her en der verhuisdozen en spullen opgeslagen. Dinsdag heb ik ook een (de zoveelste) bezichtiging van een 2k-appartementje en ik hoop dus dat het er allemaal goed uitziet en dan ga ik een bod uitbrengen. Dat is wel spannend dus!!

Verder ben ik toch maar weer aan de pil gegaan. Hoewel ik het fijn vond om eindelijk een regelmatige cyclus te hebben, wil ik er gewoon niet over na hoeven te denken en zie ik wel even hoe het loopt. Ik heb wel vage klachten waarvan ik me afvraag of ze daardoor zijn ontstaan. Vroeger had ik nl. helemaal geen klachten van deze pil.

Over twee weken heb ik twee tentamens en ik heb natuurlijk nog helemaal geen tijd gehad om te leren :wall: Daar baal ik wel van, maarja… gezien de omstandigheden is dat misschien ook niet zo vreemd.

Nou, uiteindelijk toch nog een aardig verhaal, maar in grote lijnen zijn jullie van mij weer op de hoogte :wink:

Groetjes Garfield

Zo Garfield een moeilijke tijd achter de rug lees ik. Wel heftig hoor! Ik hoop dat je snel je eigen plekje kan vinden en weer opnieuw kan beginnen!

Hoi,

Bibi-Jane: Leuk kamertje en idd een leuke mobiel.

Suus: Onweer bij jullie, hier niet, wel vanmorgen veel regen gehad, maar nu vrij rustig.

Lieke: Geeft toch niks, dat je het wat eng vindt 's avonds en 's nachts, je voelt je toch veilig met je hond!!!

Anoniempje: Nou veel klusplezier, en ben zeer benieuwd wie de volgende is…

Verder hier alles goed, al een paar dagen rustig aan gedaan…liggen in de bank 's middags en Vanessa slaapt…het is werkelijk ongelofelijk.

Voor degene die ons kamertje willen zien, ik heb 'm deze week bij de september mama’s gezet…weet niet precies meer welke pagina…m’n geheugen laat me de laatste tijd in de steek.

groetjes Vanessa.

Lieke: hoe is het gesprek van hubbie afgelopen?

Ik heb het ook niet op spinnen hoor, alleen thuis zijn vind ik niet zo erg als mijn waakhondje maar bij me is :lol:

Nes: leuk kamertje hoor was even zoeken maar ik heb hem gevonden, blz 12 geloof ik.

Janinpien: jouw kamertje kwam ik ook tegen, ziet er ook erg gezellig uit.

Garfield: leuk dat je nog mee leest hoor, idd een heftige tijd achter de rug zeg, hopelijk gaat het nu weer beter met je.

Ik dacht vanmiddag lekker vrij te zijn maar dat ging uiteindelijk toch weer niet door en dus tot 18.00 gewerkt.

Zouden eigenlijk naar de bios gaan vanavond maar was al zo laat voordat we klaar waren dat we nu zondag maar gaan naar Pirates of the carabien 2

@Garfield wrote:

Hoi meiden,

Ik zal jullie even kort bijkletsen. Ik heb begin juni een punt achter onze relatie gezet. A.s. dinsdag slaap ik voor het laatst in onze oude woning en dan ga ik twee weken op een huis van een vriendin passen. Daarna is het nog een beetje vaag, dus voorlopig staan her en der verhuisdozen en spullen opgeslagen. Dinsdag heb ik ook een (de zoveelste) bezichtiging van een 2k-appartementje en ik hoop dus dat het er allemaal goed uitziet en dan ga ik een bod uitbrengen. Dat is wel spannend dus!!

Verder ben ik toch maar weer aan de pil gegaan. Hoewel ik het fijn vond om eindelijk een regelmatige cyclus te hebben, wil ik er gewoon niet over na hoeven te denken en zie ik wel even hoe het loopt. Ik heb wel vage klachten waarvan ik me afvraag of ze daardoor zijn ontstaan. Vroeger had ik nl. helemaal geen klachten van deze pil.

Over twee weken heb ik twee tentamens en ik heb natuurlijk nog helemaal geen tijd gehad om te leren :wall: Daar baal ik wel van, maarja… gezien de omstandigheden is dat misschien ook niet zo vreemd.

Nou, uiteindelijk toch nog een aardig verhaal, maar in grote lijnen zijn jullie van mij weer op de hoogte :wink:

Groetjes Garfield

Dat is niet niks meis,

Sterkte en suc6 met je examens :-*

zo ik ben vanmiddag etrug gekomen van vakantie… Ik heb niet zulk best nieuws want mijn ongi is doorget in de vakantie op 8 augustus… dus geen zwangere hiero.

Ik ben aan het bijlezen maar het is heel veel…

Allereerst wil ik Mees feliciteren met Jesse!!!

Als mensen echt iets belangrijks hadden zouden jullie dit dan nog even in een pb willen zetten wwant anders vergeet ik misschien belangrijke dingen en dat zou ik rot voor diegenen vinden.

Ik zal snel foto’s plaatsen van de vakantie…

Balen lenie van de ongi :frowning:

Hoop dat je vakantie verder toppie was :-*

was echt heerlijk en het weer was super!!!

@lenie wrote:

was echt heerlijk en het weer was super!!!

Toppie :smiley:

Balen van je ongi Lenie :evil:

Maar fijn dat je vakantie leuk was :!:

Hier een etentje met collega’s gehad.

Was niet veel aan…maar ach hoort erbij he…

(moet er alleen nog voor betalen ook) :wink:

Lenie fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Alleen jammer dat je toch weer ongi geworden bent!

Lieke jammer dat het etentje niet zo heeeeel leuk was, maar goed, voorlopig heb je die verplichting weer achter de rug. Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik werk voornamelijk met dames en die willen dat toch vaker dat soort “buitenschoolse activiteiten” mannen hebben dat niet. Mijn hubbie gaat nooit met zijn collega’s (alleen maar mannen) iets doen eigenlijk.

Kwam net weer iemand tegen die zei eind augustus ga je niet halen want je hebt een zwangerschapsmasker :roll: uhm die had ik 2 maanden geleden ook al, bijna niet aan te ontkomen met die zon lijkt me zo :wall:

Oh ik had weer zo’n leuke ingeving gisteren heb (dankzij Nes) eindelijk iets voor het raam, gewoon dus plakfolie, maar ik had het ook wel leuk gevonden als er een werkje in zat. Bij de Gamma hebben ze natuurlijk alleen maar van die gewone thema’s voor in een huiskamer leuk maar niet op een babykamer, dus ik ben eens gaan internetten en dit heb ik gedaan (het is een voorbeeld, heb alleen de kroontjes gedaan, maar ik zal binnenkort een fotootje plaatsen)

Die folie ziet er erg leuk uit zeg!!!

Heey meiden,

sorry dat ik alweer een tijdje niet ben geweest, en ik kan pas echt weer dinsdag bijlezen! Erg druk met werk en andere dingen!

Bij deze: een fijn weekend!!

Zoooo hier zit het raamgebeuren er op hoor, ben er wel tevreden over. Heb ook al wat fotootjes gemaakt maar het toestel ligt nog boven en ik heb even geen zin om te rennen, die houden jullie dus tegoed. Ook nog wat fotootjes van hoe het kamertje nu (helemaal af) is. Hubbie is al druk geweest met het uitzagen en verven van het lampje. Moet nu nog een manier bedenken om de fitting en het lampje en de muur met elkaar te verbinden, maar dat gaat hem vast lukken. Dus als het een beetje meezit hangen ze morgen al! Krijgen jullie daar ook een fotootje van!

We hadden eigenlijk vanavond een verjaardag van mijn lieve dinnetje Nannietje, maar hubbie ziet het niet meer zitten om ver weg te gaan (tis toch 3 kwartier rijden) hij maakt zich zo druk dat het gaat beginnen of dat we op de weg zitten en het niet goed gaat of wat dan ook. Bovendien is hij sowieso al behoorlijk zenuwachting aan het worden voor de bevalling. En als hij dan op een verjaardag zenuwachtig en niet op zijn gemak zit ben ik dat ook niet. Zal ook wel met zijn ADHD te maken hebben, dan heeft hij soms moeite om met bepaalde situaties om te gaan. Dus net maar afgebeld. Ze begreep het gelukkig wel, maar het is wel jammer. Volgende week is mijn stiefje jarig, daarvan hebben we vorig jaar haar 50ste verjaardag ook gemist omdat ik toen zat te wachten of mijn mk ging doorzetten, en dit jaar gaan we hem dus (om een veel betere reden) ook missen…

Suus. jammer hoor dat je niet gaat.

Wij hebben vanavond verjaardag van mijn zwager en schoonzus.

Heb 2 leuke cadeau bonnen en een plantje.

Verder eigelijk gen nieuws.

Lieke veel plezier vanavond!

Ik vind het jammer dat ik niet ga vanavond, maar ergens ook weer niet. Ik zit eigenlijk het liefste thuis nu merk ik. Vind het jammer voor Nannie maar zij begrijpt het wel gelullig.

@Tante Soesa wrote:

Lieke veel plezier vanavond!

Ik vind het jammer dat ik niet ga vanavond, maar ergens ook weer niet. Ik zit eigenlijk het liefste thuis nu merk ik. Vind het jammer voor Nannie maar zij begrijpt het wel gelullig.

:mrgreen: :mrgreen: ik denk dat je gelukkig bedoelt :mrgreen: :mrgreen:

Suus: kan me voorstellen dat je nu liever niet meer te ver weg gaat hoor.

Leuk idee trouwens zeg van dat folie, zal er wel leuk uit zien.

Lenie: welkom terug weer hoor, fijn dat je het leuk hebt gehad, waar ben je ook alweer heen geweest, ben ik vergeten :oops:

Balen zeg dat de :twisted: ook jou weer gevonden hebben.

Wij ook al vanavond een verjaardag.

Heb trouwens vandaag keurig het pakketje met de testen thuis bezorgd gekregen met de post.

Heb om te oefenen toch nog even een ovulatietest gedaan weet dat het nu niet veel nut meer had want je moet dus positief testen en dan heb je binnen 1 tot 3 dagen je eisprong.

Nu zit ik vandaag op dag 18 dus evt. met weer een lange cyclus van 35 dagen zou het nog kunnen dat mijn ei nog moet springen toch, of tel ik verkeerd :?:

Het is toch ong. 14 dagen voor je menstruatie komt?

Mijn laatste cyclus was 35 dagen dus dan zou het dacht ik rond dag 20 of 21 moeten zijn en zou die nu dus positief aan moeten geven maar hij is helemaal negatief ook geen lichter streepje maar vet negatief zeg maar dus dan heb ik mij eisprong denk ik al gehad.

Laten we nou toch goed geklust hebben de afgelopen dagen :lol:

Ik lees overal dat om de dag klusssen beter is, dus doen we dat maar he :oops: beetje stomme vraag maar klopt dat van dat om de dag???

Anoniempje: Dat klussen van om de dag, dat hebben wij ook gedaan :oops:, als je twijfelt wanneer je eisprong is of was dan moet je de klusperiode ruimer maken, dus langer dan 14 dagen .

Dit is volgens mij een gemiddelde die 14 dagen, kan misschien ook zijn dat je je eisprong al krijgt bij 18 dagen of juist korter bij 10/12 dagen.

Ik hoop dat je hier een beetje wijzer van wordt, ik heb dit toen zo ergens gelezen en wij hebben het toen wel wat ruimer genomen( nou, ikke dan… :oops: ).

Groetjes Vanessa

Nes: klussen we toch wat langer door en beginnen we wat eerder, :wink: oefenen is ook altijd leuk toch :inlove: :oops: